Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Calling For A Place.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Calling For A Place. Empty Calling For A Place. vr 6 sep - 6:59

Ninjo

Ninjo

Ninjo liet een diepe zucht horen. Ze had al drie jaar geen familie zver ze wist en ze had al 3 jaar lang nog geen één woord gezecht-Zover ze het wist dan-Rustig sjokte Nin verder door de bergen.Ze vond het leuk de afdaling van de bergen omdat je dan sneller ging.De opdaling was minder aangezien je er veel moeite voor deed. Af en toe nam de merrie een hap van het gras die hier en daar groeide. Ze spitste haar oren en snoof. Ze rook een onbekende geur en hinnikte hard. Ze wou z graag in een kudde! Ze spitste haar oren en wachtte tot iemand haar gehinnik benatwoorde.

2Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. vr 6 sep - 7:25

Sunset

Sunset
VIP

De zwarte staart van de merrie zwiepte van links naar rechts, ritmisch meegaand met Sunset's passen. De kleine merrie tölte over de heuvels, genietend van het mooie weer. Ze wist dat het binnenkort weer minder zou worden, maar ze keek naar de winter uit. Ze was niet voor niets een IJslander! Ze stopte toen ze een hinnik hoorde. Sunset glimlachte en hinnikte terug, als teken dat ze het had gehoord.
Ze galoppeerde aan en ging richting het geluid. Al snel zag ze de zwarte merrie en stopte voor haar neus. "Hallo" zei ze vriendelijk. "Ik ben Sunset, riep je voor de Quiet Sparkle?" Sunset hoopte het, nieuwe leden waren altijd welkom. Deze merrie was nog niet zo heel oud. Sunset schatte haar een jaar of drie. Niet veel ouder dan zij dus.

3Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. vr 6 sep - 7:36

Ninjo

Ninjo

Ninjo hoorde gehinnik en spitste haar oortjes.Ninjo keek rond en  schrok even toen er een pony voor haar neus kwam staan."I-i-ik ben Ninjo"zei Nin met moeite,gelukkig had de merrie nog een stem."I-ik denk h-het"zei Nin stoterend en met moeitje."I-is Quiet S-Sparkl-le een k-k-kudde?"vroeg ze nog steeds stoterend. Ze hoopte het zo hard want ze wou zo graag in een kudde!

4Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. vr 6 sep - 8:13

Sunset

Sunset
VIP

"I-i-ik ben Ninjo" zei de merrie met een trillende stem. Sunset knikte haar bemoedigend toe. De merrie was heel erg nerveus, of bang voor haar. "I-is Quiet S-Sparkl-le een k-k-kudde?" vroeg Ninjo toen. Sunset knikte. "Ja, de Quiet Sparkle is een goede kudde, onder mijn leiding. En doe rustig aan, ik doe je heus niets." Sunset keek de zwarte merrie vriendelijk aan. Haar oren stonden ontspannen, en spitsten zich even toen ze de melodie van een vogel opving. Vrolijk, en regelmatig. 

-flut-

5Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. za 7 sep - 1:53

Ninjo

Ninjo

De pony had geknikt op mijn eerste vraag en ook op mijn 2de vraag. "Ja, de Quiet Sparkle is een goede kudde, onder mijn leiding. En doe rustig aan, ik doe je heus niets." Had de pony geantwoord. Ik ontspande en mijn ademhaling ging rustiger. Al snel ontspande ik mijn spieren. Nin zag hoe de pony vrolijk werd van de vogels. "Watt moet ik doen om in de k-k-kudde te kom-m-men?" Vroeg Ninjo nog steeds stoterend maar nu veel minder dan net. Aangezien ik nog wel wat spraakgebrek had en ik niet zo nerveus was stotterde ik niet zo veel meer.

nah mijn post is veel fluter.

6Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. za 7 sep - 1:58

Sunset

Sunset
VIP

Sunset zag dat Ninjo wat ontspande. Gelukkig maar. Echter werd het stotteren niet minder. "Adem in, adem uit. Probeer je keel te ontspannen, dat helpt." adviseerde ze het paard. "Aller eerst wil ik van je weten, wat versta jij onder goed? Mijn kudde is goed, en dus accepteer ik alleen goede paarden." legde Sunset uit. Sunset zette haar achterhoef op rust en schudde haar manen goed. Met een rustige blik keek ze de zwarte merrie aan. Ze was gelukkig wel helemaal gekalmeerd.

7Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. za 7 sep - 2:10

Ninjo

Ninjo

Nin luisterde naar de pony en ademde even diep in en dan weer uit. "I-Ik sta klaar voor andren om z-ze te helpen. I-ik heb nooit andere p-paarden uitgedaagd om t-te vechten,A-alleen heb ik met wolven g-gevochten." Antwoorde Ninjo helemaal rustig.Het stoteren ging nu echt vele minder dankzij de pony! Nin mocht de pony wel. Ze begon de kleine pony-wiens naam als ze het goed had Sunset was-te vertrouwen. Af en toe ademde ze weer diep in en uit en haar oortjes stonden nu vrolijk naar vooren. Vrolijk zwiepte ze haar raven zwarte staart heen en weer.

8Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. zo 15 sep - 1:18

Sunset

Sunset
VIP

Sunset glimlachte toen ze zag dat Ninjo deed wat ze zei. Ze praatte nu veel beter! Hmm, alleen gevochten met wolven. Sunset keek de zwarte merrie aan. "Met die wolven, was dat vechten uit zelfverdediging of uit woede of wraak?" als het een van die laatste twee was, dan was de merrie meteen niet welkom in de kudde. Tja, misschien was het hard, maar Sunset wilde geen gewelddadige paarden in haar kudde. Ze schudde haar manen op hun plek. "Wat je zegt is inderdaad goed gedrag, maar ik wil geen gewelddadige paarden in de kudde. Wij zijn een goede kudde, en wat ik wil bereiken is dat we ook echt goed zijn, zowel in ons hart als in onze daden. Snap je dat?" zei ze tegen de merrie.

-Sorry van de late reactie!-

9Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. zo 15 sep - 3:23

Ninjo

Ninjo

niet erg

"Met die wolven, was dat vechten uit zelfverdediging of uit woede of wraak?"Vroeg de kleine pony aan Nin."U-u-uit Zelfverdediging."zei Nintje.Ze was dolblij dat ze nu bijna niet stotterde."Wat je zegt is inderdaad goed gedrag, maar ik wil geen gewelddadige paarden in de kudde. Wij zijn een goede kudde, en wat ik wil bereiken is dat we ook echt goed zijn, zowel in ons hart als in onze daden. Snap je dat?"Vervolgde de pony."Ja dat snap ik v-volkome"zei nintje.

10Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. wo 2 okt - 6:33

Sunset

Sunset
VIP

Sunset glimlachte bij het horen van de woorden. Ze knikte en dacht na. Het kon bijna niet dat dit paard slecht was. Ze leek best onzeker, en ze stotterde. Nee, Sunset kon het niet voorstellen. Ze liet haar blik nog een keer over de merrie gaan. "Gefeliciteerd Ninjo, je mag jezelf lid van de Quiet Sparkle noemen! Ik benoem je tot Sparkle, de gewone leden van de kudde. Als je actief bent, dan kan je een promotie krijgen." ze glimlachte naar haar nieuwe lid. "Oh, en er is trouwens ook een Beta, mijn partner Navayo. Als je vragen hebt, of je hebt hulp nodig en je kunt mij, of een van de andere leden, niet vinden, kan je hem ook opzoeken." zei ze. Sunset dacht na of ze nog iets moest zeggen. Nee, ze dacht van niet. "Ik ga weer verder, denk ik dan. Oh! Als er een bijeenkomst is, ik moet nog even kijken of die komt, dan verwacht ik dat je je meld. Dat was het wel." Sunset schudde haar manen op hun plek. "Ik zie je nog wel, Ninjo. Het ga je goed!" zei ze, en ze liep weg.

11Calling For A Place. Empty Re: Calling For A Place. wo 2 okt - 6:45

Ninjo

Ninjo

Ninjo was zo blij "Bedankt!"had ze vrolijk geantwoord."Ik zal mezeker melden als er een bijeenkomst is! Ik zal erg voorbeeldig zijn! Nogmaals bedankt! Tot later!"Ninjo was zo blij dat ze vrolijk stijgerde en bokte.Haar dag kon niet meer stuk! Ze was Sunset zo dankbaar! Ze zat eindelijk in een kudde waar ze altijd al van gedrommd had.Ze keek Sunset na en Stapte zelf ook maar naar een kant.Ze kon het niet geloven dat ze nu echt een Sparkle was.Ze zou geen moment twijfelen dat Quiet Sparkle de beste kudde was allertijden! Rustig en opgewonden liep ze door.Ze was van plan binnenkort de andere Sparkles eens te ontmoeten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum