Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Bezoek aan de heuvels

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels wo 30 dec - 22:44

Ineske

Ineske

'Zillion', ze probeerde haar woorden zorgvuldig uit te kiezen maar ze wist niet hoe ze het moest zeggen. Haar oren draaiden. 'We brengen onszelf in gevaar. Ik wil wél, maar kan het niet.' Ik moet hier weg, dit is niet een wereld voor mij, dit is jouw wereld, jouw leven. Als je een gelukkig leven wilt hebben moet je een goede merrie zoeken en een gezin stichtten. Geloof me, je wilt dit niet, het zal je leven verpesten.' Ze keek naar de grond, ja, dit was de beste oplossing, vond ze.

52Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels wo 30 dec - 22:57

Zillion

Zillion
VIP

Haar woorden steekte hem. Hij liet zijn hals hangen. 'Je hebt gelijk'zei hij zacht. hij keek naar de grond en dacht aan z`n broers die allemaal een goede merrie hadden. 'Als ze me zagen met je zou ik een groot probleem krijgen, jij daarintegen ook' briesde hij en keek nog even naar haar

53Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels wo 30 dec - 22:59

Ineske

Ineske

Ze knikte. Het deed pijn dit te doen. Maar het zou meer pijn doen om door te gaan met wat ze bezig waren. Ze brieste. 'Ik moet gaan.' Ze duwde haar neus nog even in zijn manen, en galopeerde dan weg. Konden paarden tranen laten? het bewijs was geleverd.

54Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels wo 30 dec - 23:05

Zillion

Zillion
VIP

Keek de merrie bedroefd na, Hij hinnikte de laatste keer en draaide zich ook om. ze had gelijk het is beter voor hun, voor beide!. Hij galopeerde ook weg en Snoof zachtjes, Liefde op het eerste gezicht blijkt dus niet altijd waar te zijn.

55Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels wo 30 dec - 23:09

Ineske

Ineske

Ze hoorde zijn hinnik. Ze wilde hem geluk toewensen met zijn verdere leven, een leven waar zij, (waarschijnlijk), niet in voor zou komen. Ze hinnikte luid, stopte plots met galoperen, steigerde hoog en hinnikte nogmaals naar hem. 'Het beste'
Zou ze hem ooit nog terugzien? Stiekem hoopte ze van wel.

56Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels wo 30 dec - 23:10

Zillion

Zillion
VIP

Hij hield stil en keek op van de steigerende merrie, 'Het beste'zei hij zachter terug. Hij wilde de merrie terug zien en hij zou de merrie terug zien. aan die belofte hield hij zichzelf, De merrie speelt een rol in zijn leven , een hele belangrijke.

57Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels wo 30 dec - 23:13

Ineske

Ineske

Ze verliet de heuvels.

58Bezoek aan de heuvels - Pagina 3 Empty Re: Bezoek aan de heuvels do 31 dec - 1:13

Zillion

Zillion
VIP

Hij galopeerde weer aan. Heuvel op,af,op,af. Hij Stopte en keek nog even om maar zag de merrie allang niet meer. Hij strekte z`n hals uit en begon te grazen.hij draaide onrustig zijn oren met de hoop dat hij weer hoeven hoorde

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-

» in de heuvels

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum