Langzaam kwam de witte merrie voort over de parelwitte sneeuw. Haar lange dikke grijze manen zaten vol sneeuw vlokjes en lagen levenloos langs haar hals. Haar grote voor puk bedekte haar linkeroog en haar staart hing hoog in de lucht. Haar hals was gekruld en haar fluwelen zwarte neusje ruste op de zelfde hoogte als haar borstkas. Zachtjes zong ze een liedje...
Don't say you love me
Don't say that you know how im feeling
Don't say that you never will let me alone
Don't say that i mean everything for you.
I love youre smile
I love the crazy look in you're eyes
But i always play the hard girl
I dont want to give you my heart again
Because i know that you gonna hurt me
And let me fall down again
I know that you try to help me
But you can't help me
Dat liedje had ze zelf verzonnen met haar goede vriend. Hij had haar beloofd dat als ze het zong ze even al haar zorgen zou vergeten. Helaas helpte het niet. Nu is hij dood, tenminste... dat dacht ze. Ze schrok op uit haar gedachten als ze een ander paard rook. Haar zintuigen stonden op scherp en haar kleine oortjes draaide alle kanten op. Even schoten ze naar achter toen ze rook dat het om een hengst ging. Maar zodra ze de parel witte hengst zag kwamen ze langzaam naar voren. "Domastic" zij ze met haar warme donkere stem. Haar stem was niet een van de vriendelijkste, maar als je haar goed kende kon je het niet anders dan vertrouwd noemen. Ze stond zo'n 10 meter van de onbekende hengst af. Even schraapte ze met haar graniet kleurige hoefje over de grond. In haar ogen stond een kleine twinkeling. Wie was deze hengst? En wat wou hij van haar?
[& Plata & de origineelste titel ooit ]
Don't say you love me
Don't say that you know how im feeling
Don't say that you never will let me alone
Don't say that i mean everything for you.
I love youre smile
I love the crazy look in you're eyes
But i always play the hard girl
I dont want to give you my heart again
Because i know that you gonna hurt me
And let me fall down again
I know that you try to help me
But you can't help me
Dat liedje had ze zelf verzonnen met haar goede vriend. Hij had haar beloofd dat als ze het zong ze even al haar zorgen zou vergeten. Helaas helpte het niet. Nu is hij dood, tenminste... dat dacht ze. Ze schrok op uit haar gedachten als ze een ander paard rook. Haar zintuigen stonden op scherp en haar kleine oortjes draaide alle kanten op. Even schoten ze naar achter toen ze rook dat het om een hengst ging. Maar zodra ze de parel witte hengst zag kwamen ze langzaam naar voren. "Domastic" zij ze met haar warme donkere stem. Haar stem was niet een van de vriendelijkste, maar als je haar goed kende kon je het niet anders dan vertrouwd noemen. Ze stond zo'n 10 meter van de onbekende hengst af. Even schraapte ze met haar graniet kleurige hoefje over de grond. In haar ogen stond een kleine twinkeling. Wie was deze hengst? En wat wou hij van haar?
[& Plata & de origineelste titel ooit ]
Laatst aangepast door Domastic op wo 4 mei - 3:09; in totaal 2 keer bewerkt