Kharrea's gedachten dwaalden lichtjes af. Ze dacht aan Condor, haar pleegzoon. Even kreeg ze het beeld voor haar hoe ze zijn moeder genadeloos had vermoord. Condor was nog maar enkele uren oud geweest. Kharrea had haar eigen zoon cain verstoten toen ze hoorde dat Faithfull achter een paar maanden terug zou keren. Ze had alle veulens in haar kudde goed bekeken en gekeurd. Een zonde vond ze het niet om de merrie te moeten vermoorden. Ze was er toch enkel voor sterke veulens te baren. Ze had betere en jongere dieren. Ze had haar een keuze gegeven doordat ze eerst jaren moedig had gevochten voor de kudde en daarna 3 sterke zonen ter wereld had gebracht. Ze zou niet vertrekken en zou sterven, al was het maar voor de eer. Kharrea had gemerkt dat de merrie niet hevig had teruggevochten en had er een snel einde van gemaakt. Goed werkende paarden moesten niet langzaam sterven zoals ze haar slachtoffers had achtergelaten. Ze had een paar paarden het bevel gegeven het lichaam weg te werken, een cadeau voor de wolven had ze het genoemd. Ze had het veulen zelf opgevoed en getraind. Cain had zelf zijn plan maar moeten trekken. Kharrea had haar melk nodig gehad voor Condor. Nooit kreeg hij teveel, altijd net genoeg. Ook Condor was een kruising. Er zat fries bloed doorheen maar hij was zo niet gebouwd. Zijn lichaam was slanker en compacter terwijl hij wel de kracht droeg van een fries. Hij was een puur slecht veulen dat de leiding gaf een een tiental paarden. Ze waren ten oorlog getrokken om een gebied te veroveren. Kharrea hoopte dat hij het overleefde en dat ze hem terug zag, net als Unreal. Ze had de fries al lange tijd niet meer gezien, ze had hem nooit kunnen uitleggen waarom ze Cain had verstoten. Faithfull moest geen argwaan krijgen, hij was sterker als haar als ze een veulen zoogde. Condor leek meer op hem waardoor het geen probleem was geweest. Ze werd uit haar gedachten gescheurd door Zephyr's stem. Ze knikte lichtjes en dacht even na. "Zeg maar wat ik moet doen. Beiden staan mij aan. Als je mij warrior teacher geeft zal je geen zwakkeren moeten aanwerven, die overleven de trainingen niet. Bij elke training zal er bloed en zweet vloeien. Dat zijn de dingen die een slechte kudde een sterk fort laat opbouwen. Ik zou ook zorgen voor een oudere merrie, eentje die misschien niet meer kan vechten maar wel kon. Veulens zijn belangrijk maar te veel is een last. Niet meer als 5 zou ik zeggen. Zeker niet als ik de grote van je kudde heb aangehoord." Het woord Kudde sprak ze amper uit met haar prachtige stem. Kharrea had een mooie stem die bedolven werd onder een ijskoud en moordend accent. Ze wist goed hoe ze een kudde moest uitbouwen. In het begin, toen Aquila zich herstelde, had ze amper 2 veulens. Nu had ze er een stuk of 15 op twee jaar tijd. De kudde nam toe, al stierven er ook paarden. Toch was hij groot genoeg. Een dertigtal paarden had ze nu onder haar hoede die ze perfect leidde. "Onderschat een leger vormen niet Zephyr, begin klein, houdt je stil. Maak je kudde groter, zorg voor goed getrainde paarden en sla dan pas toe. Ik weet hoe je een kudde moet leiden, ik geef je enkel tips. Faal niet, dat kan het einde betekenen voor de slechte paarden die ooit over Dh hadden geheerst. Ze zijn veranderd, zwakker geworden. Slechte paarden hier zijn niet meer wat ze geweest zijn. Brainwash ze zodat die oersterke slechte paarden terugkeren. Paarden zoals je vader, puur slecht zonder genade." Sprak ze licht sissend. Ze walgde van sommige 'slechte' paarden die ze zag rondlopen. ze dachten dat ze slecht waren maar eigenlijk waren ze meer neutraal dan iets anders. Kharrea kon niet tegen zulke zwakke dieren. Kharrea was er zeker van dat de oude soort slechte paarden zou terugkeren. Paarden die leefden van te moorden en geen dag zonder vechten konden. Kharrea was een van die paarden. De agressie stroomde door haar aderen net als de donkere, duistere, gedachten.