De jonge hengste veulen genaamd Aito, stapte op een regelmatige pas door de Ash Valley. Hij hief zijn hoofd hoog in de lucht waarna hij diep snoof. Hij was net nieuw in Dream Horses en het beviel hem nu al. De geur van dood hing in de lucht. Het was stil en donker. Aito vond dat best fijn. Hij had gehoord over Satan, pure slecht was hij. Satan was zijn voorbeeld en dat zal altijd zo blijven. Hij wou veel dingen van hem leren, vechten enzo. met zijn donkere ogen keek hij het gebied rond. Hij zag niks alleen een vulkaan die je al van verre kon zien. Een korte grijns versierde zijn lippen. Een dag geleden had hij hier nog een paard in de vulkaan zien vallen. Hij zag het beeld nog het paard wilde zich nog vast grijpen maar was te laat. Aito zette zich af en sprong in galop. Zijn passen waren regelmatig. Zodat hij bij ierdere stap zich krachtig kon af zetten. Zand vloog omhoog waardoor er een wolk ontstond achter hem. Hij vertraagde zijn passen waardoor hij in draf ging en vervolgens in stap. Toen hij geboren was werdt Aito mishandelt, hij werd geschopt en zijn vader viel hem aan. Zijn vader hoefde hem niet. Hij werdt achter gelaten en was op zoek naar wraak. Hij had enkele slechtte paarden bij een geroepen en die hadden hem gedood. Dat deed hem wel goed maar nu was hij wel alleen. Dat maakte hem ook niks meer uit. Zijn ijzige blik keek hij naar een konijn die dood op de grond lag. Hij was al half verteerd. Je zag al enkele botten verschijnen. Aito zette zich af aan de grond en sprong er over heen om verder te lopen. Het zal een eer zijn op Satan misschien hier ergens te ontmoeten hij hoopte erop misschien kon hij van hem nog wat belangerijks leren. Wat hij wel kon gebruiken. Aito was jong en kon zowat niks slechts hij wou het wel en had zelf al enkele dingen uitgevonden wat hij kon gebruiken. Hij was zeker nog lang niet zogoed als Satan.
Hij keek op en rook een geur het was Satan! Aito keek op en er verscheen een gemene grijns rond zijn lippen. Het zou een eer zijn als hij hem wou trainen. Aito liep door en hij zag een spoor. Het waren hoef afdrukken het was van een anderen paard hij volgde het en hij zag 4 paarden. De paarden keken op en zagen Aito. Eentje greens en lachtte naar Aito. 'Hallo kleintje. Wat moet je!?' Zij een hengst en die greens vals. "Niks. Ik kan beter aan jou vragen wat je hier doet!" Zij Aito met een ijzige kille toon in zijn stem. het onbekende paarrd greens vals en ontblote zijn tande. Aito wist dat hij geen kans had tegen z'n groot paard maar hij was wel snel. Het onbekende paard liep dreigend naar hem toe. Aito bleef staan waar hij stond en zij. "Durf je wel tegen z'n kleine veulen? Zo wel is het wel zielig vindt je niet?" Aito glimlachte op een spottende toon. "Ik heb hier ook niks te zoeken bye kipjes." Zij hij met een ijzige onder toon, hij greens en sprong met een krachtige pas in galop. na enkele minuten toen de paarden uit zijn zicht waren bleef hij staan. Hij zag een schim aankomen het was blijkbaar Satan hij wachte af wat er zal gebeuren.
(alleen Satan wil je erbij pb me)
Hij keek op en rook een geur het was Satan! Aito keek op en er verscheen een gemene grijns rond zijn lippen. Het zou een eer zijn als hij hem wou trainen. Aito liep door en hij zag een spoor. Het waren hoef afdrukken het was van een anderen paard hij volgde het en hij zag 4 paarden. De paarden keken op en zagen Aito. Eentje greens en lachtte naar Aito. 'Hallo kleintje. Wat moet je!?' Zij een hengst en die greens vals. "Niks. Ik kan beter aan jou vragen wat je hier doet!" Zij Aito met een ijzige kille toon in zijn stem. het onbekende paarrd greens vals en ontblote zijn tande. Aito wist dat hij geen kans had tegen z'n groot paard maar hij was wel snel. Het onbekende paard liep dreigend naar hem toe. Aito bleef staan waar hij stond en zij. "Durf je wel tegen z'n kleine veulen? Zo wel is het wel zielig vindt je niet?" Aito glimlachte op een spottende toon. "Ik heb hier ook niks te zoeken bye kipjes." Zij hij met een ijzige onder toon, hij greens en sprong met een krachtige pas in galop. na enkele minuten toen de paarden uit zijn zicht waren bleef hij staan. Hij zag een schim aankomen het was blijkbaar Satan hij wachte af wat er zal gebeuren.
(alleen Satan wil je erbij pb me)