Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Punten voor de beste verhaallijn van de maand

+11
Sultan
Mischa
Pearl
Satan
Nykur
Lucardi
Ashko
Amiya
Terrorsaur
Fether
Boots
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Boots

Boots

Haaj ^^

Het viel mij op dat er massa's dezelfde verhaallijnen zijn. Partners die hun merrie bedreigen, players etc. Het komt allemaal zo veel voor dat het niet meer origineel is. [En maar zeggen dat de één de ander naäapt Punten voor de beste verhaallijn van de maand 11631]

Mijn idee was dus om punten te geven voor de beste verhaallijn van de maand. Zo wordt het én gestimuleerd om origineel te zijn én om hem actief te houden!

[Ow ja, het idee kwam uit het modhoekje, even benieuwd wat de rest ervan vindt. Weet zo snel niet welke mod het bedacht had Wink]

Fether

Fether
VIP

Ik vind het een heel goed idee!

Misschien dat je dan niet alleen punten krijgt maar ook een soort award. Want de meeste mensen die echt hele goede verhaallijnen maken hebben al zat punten...

Terrorsaur

Terrorsaur

Boots super idee ;d
@fether klopt

Amiya

Amiya
Administrator

Ik had het topic van de maand. c:
Maar dit is inderdaad ook een geweldig idee. Misschien dat, naast enkel Paard van de Maand, we in datzelfde topic ook inderdaad punten kunnen weggeven voor zulke kleinere, desondanks rpg-stimulerende dingen. ^^

Ashko

Ashko

Echt een fantastisch idee ! ;o

Lucardi

Lucardi

Ik vind het een goed idee! Maar ik vraag me af of het voor het actiefhouden zal helpen, dat ligt toch grotendeels bij de mensen die eraan mee doen, en niet bij de bedenker zelf. Dan zou je dus ook de spelers een kleinigheidje moeten geven..

Nykur

Nykur

GOED IDEE =D Hoe verzinnen jullie dat soort dingen toch allemaal ? Ben het btw ook eens met Lucardi

Satan

Satan
VIP

Oh, Ja. Misschien topic van de maand ? Razz Lijkt me ook een super idee! Maar dit idee is ook goed =)

Pearl

Pearl
Moderator

Hoe wij die dingen allemaal verzinnen? Omdat wij gewoon dâ bomb zijn Nanananaaaa

In elk geval, ik vind het een super idee ^^

http://www.dreamhorses.biz

Amiya

Amiya
Administrator

Inderdaad, het kan zijn dat, ondanks dat het een prachtig uitgewerkte verhaallijn de mensen die eraan meedoen het niet actief weten te houden. Maar als dat wél gebeurd, en een hele verhaallijn dus in een topic gespeeld wordt, zou het dan toch niet handiger zijn om er topic van de maand van te maken en er dan bij te vermelden wat desnoods de verhaallijn eromheen is?
Anders krijg je dat iedereen met een fantastisch idee komt, maar uitvoeren; Ho maar.

Satan

Satan
VIP

Amiya schreef:Inderdaad, het kan zijn dat, ondanks dat het een prachtig uitgewerkte verhaallijn de mensen die eraan meedoen het niet actief weten te houden. Maar als dat wél gebeurd, en een hele verhaallijn dus in een topic gespeeld wordt, zou het dan toch niet handiger zijn om er topic van de maand van te maken en er dan bij te vermelden wat desnoods de verhaallijn eromheen is?
Anders krijg je dat iedereen met een fantastisch idee komt, maar uitvoeren; Ho maar.

Om eerlijk te zijn vind ik dit een beter idee Embarassed

Lucardi

Lucardi

Amiya schreef:Inderdaad, het kan zijn dat, ondanks dat het een prachtig uitgewerkte verhaallijn de mensen die eraan meedoen het niet actief weten te houden. Maar als dat wél gebeurd, en een hele verhaallijn dus in een topic gespeeld wordt, zou het dan toch niet handiger zijn om er topic van de maand van te maken en er dan bij te vermelden wat desnoods de verhaallijn eromheen is?

Een verhalllijn heeft meestal toch meerdere topics. Maar is een topic van de maand ook niet heel veel werk? Er zijn namelijk best wel heeel veel topics in een maand.. Punten voor de beste verhaallijn van de maand 422499 Of bedoel je alleen maar topics van verhalllijnen?

Boots

Boots

Och, gewoon de topics die eruit springen. Ergens heb je ook wel link staan dacht ik bij de statistieken welk topic het meest 'bepost' is enzo Wink

Lucardi

Lucardi

Boots schreef:Och, gewoon de topics die eruit springen. Ergens heb je ook wel link staan dacht ik bij de statistieken welk topic het meest 'bepost' is enzo Wink

Ik vind verhaallijn van de maand een beter idee denk ik.. Het topic waarin het meeste gepost word, kan dan wel het actiefste zijn, maar het hoeft dan niet meteen het leukste of best bedachte ( Punten voor de beste verhaallijn van de maand 821786 ) topic te zijn. En word er dan ook rekening gehouden met post lengte?

Boots

Boots

Jups

Satan

Satan
VIP

Ik ga dan eerder voor het actiefste,leukste topic =D

Amiya

Amiya
Administrator

Laten we dan gewoon op beide letten. :')

Pearl

Pearl
Moderator

Inderdaad ^^
Orginele en actieve verhaallijnen en topics kunnen altijd gecombineerd worden. Als we bijvoorbeeld merken dat er een actieve, orginele en goedlopende verhaallijn bezig is en dan kunnen we die topics in de gaten houden en daar dan eventueel een topic van de maand uit kiezen. En als er op dat moment geen opvallend goede verhaallijn draait, dat we dan ons aandacht meer op normale topics zetten.. Toch?

http://www.dreamhorses.biz

Satan

Satan
VIP

Goed plan! Ik stem voor het idee dat Pareltje voorstelde!

[Opent straks een topicje met Magicie] Punten voor de beste verhaallijn van de maand 192353

Mischa

Mischa
VIP

WOAAH SUPERIDEE

- laatheid =') - YEAH

Sultan

Sultan
VIP

Jaaaa! Super idee, ben voor.
Het spoort mensen aan een verhaallijn aan te maken en de kans op bijna dezelfde verhalen word dan steeds kleiner. ^^

http://twilightgame.actieforum.com

Nevaeh

Nevaeh

Leuk idee :d Er zijn inderdaad veel dezelfde verhaallijnen Very Happy

Ashko

Ashko

Ik vind het ook zo vervelend dat je je aanmeld voor een verhaallijn en dan volg je het helemaal mee en dan zie je dat als alles afgesproken is, de persoon die het hele verhaallijn had geschreven ineens niet meer actief is op dh of niet reageert in het afgesproken topic !

En geloof me dat heb ik al een paar keer meegemaakt ;(

Amiya

Amiya
Administrator

@Ashko: Helaas zou het niet gepast zijn voor ons om 's avonds laat vanaf 10 uur tot diep in de nacht die persoon te gaan stalken zodat hij/zij even reageert. ;x
Alhoewel me dat wel erg leuk lijkt 8D
EEN KEER ZAL IK HET DOEN ~ Een keer..
Yay

Ashko

Ashko

@ Amiya : dat kan ik begrijpen !! hihi ik ga jouw stalken blijheid

Hoop ook dat er met dit initiatief de paarden die er aan meedoen hierdoor ook hun verhaallijnen actief gaan houden en er regelmatig in gaan posten.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum: