Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Punten voor de beste verhaallijn van de maand

+11
Sultan
Mischa
Pearl
Satan
Nykur
Lucardi
Ashko
Amiya
Terrorsaur
Fether
Boots
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Cadsuane

Cadsuane

En een idee van de maand, en een speler van de maand, en een post van de maand, en een veulen van de maand, en een koppel van de maand, en een setje van de maand, en een homo van de maand (ARIAKOS!). Oh! En een woord van de maand! Sarcasme

Nouja, ik ben het er dus niet helemaal mee eens. Er mag best een beloning op zitten hoor, daar niet van. Maar bijna geen enkele verhaallijn houdt het een maand vol, dus dan zou je punten toekennen aan een verhaallijn die al inactief is. Daarbij ís er bijna niks origineels meer te verzinnen, want het moet wel 'realistisch' blijven en er mogen geen mensen aan te pas komen. Tsja...

Begrijp me niet verkeerd, er mogen van mij best beloningen worden uitgedeeld, maar ik betwijfel of het handig is om dat in een '... van de maand' versie te stoppen. clown Met topic van de maand bijna hetzelfde verhaal, alleen heb je meer dan duizend topics die in een maand geopend worden. Misschien beter een topic van de week en dan een kleinere prijs?

@ Ashko; Probleem met verhaallijnen is dat er altijd wel 1 of 2 mensen zijn die een aandeel hebben in een verhaal en die dan niet reageren Wink en tsja, daardoor loopt het vast.

Visual

Visual
VIP

ik zou er geen prijs aan vastbinden, anders krijgen we de ruzie van de maand en het conflict van de maand er bij XD

Cadsuane

Cadsuane

Visual schreef:ik zou er geen prijs aan vastbinden, anders krijgen we de ruzie van de maand en het conflict van de maand er bij XD

Waarom zou dat ruzies opleveren? Over PVDM is toch ook geen ruzie? :)

Visual

Visual
VIP

nou, er waren eens tijden (dieptepunten) waarop werd gezegd dat men niet zo serieus moest doen over PVDM. Sommigen nemen zoiets als een soort van doel Wink

Cadsuane

Cadsuane

Visual schreef:nou, er waren eens tijden (dieptepunten) waarop werd gezegd dat men niet zo serieus moest doen over PVDM. Sommigen nemen zoiets als een soort van doel Wink

Maarrrr dat was voor het 'concept' PVDM, net als dat we nu aan het discussiëren zijn over het concept VVDM oid :'D. Nooit wié de PVDM was geworden. Of hooguit één keer, maar dat vind ik best weinig x)

Visual

Visual
VIP

naja, heb jullie gewaarschuwd Razz iig ben ik voor die prijs niet heel erg voor

Fether

Fether
VIP

Ik vind topic van de maand ook wel een heel goed idee. Dat stimuleert mensen om betere posten te maken, en hun topics actief te houden, maar ik denk dat het veel te veel werk is om álle topics waar in een maand in word gepost te controleren...

Amiya

Amiya
Administrator

Of we laten spelers topic's van andere mensen nomineren, en kiezen wij daar de beste uit.

Fether

Fether
VIP

Ja dat is wel een heel erg goed idee ja!

Dracoz

Dracoz

Wordt dat niet heel ingewikkeld ? Zit er btw ook niet echt op te wachten om topics uit te gaan zoeken die ik goed vindt, en ik denk dat er nog wel meer mensen zijn.

Fether

Fether
VIP

Ja maar als je gewoon een beetje rond aan het kijken bent, en dan zie je een topic waarvan je denkt: wow dat is wel echt een heel goed topic. Ik zou het wel doen in ieder geval.
En ingewikkeld vind ik het ook niet.

Dracoz

Dracoz

Ik bedoel voor de mod's die moeten uit al die topics gaan kiezen enzo, maar dat is hun eigen keus. Er zal waarschijnlijk toch zoveel worden ingestuurd dat de mods meteen beter zelf kunnen kiezen. Ik denk dat je beter een groepje mensen kunt maken die op leuke topics letten en dan gezamelijk uit eindelijk een topic uitkiezen, mensen die dat leuk vinden.

Amiya

Amiya
Administrator

Ik trek me terug. Want, inderdaad, dit wordt veel te ver gezocht. :') Als ik spontaan een heel interessant, leuk, mooi en goed geschreven topic tegen kom waarvan ik denk; Hé, die verdient wel extra punten, dan geef ik die gewoon aan de spelers die in dat topic zitten. ^^

Cadsuane

Cadsuane

Kijk Amiezel, dát klinkt me al veel beter in de oren Yay

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: