Wat mij opvalt, als moderator, dat een paard met een mindermooie naam, een hele standaard naam of iets dergelijks, dat daar veel minder snel mee geRPG't wordt dan met een 'sjieke' minder voorkomende naam. Ik heb daar een paar theorieën over:
Een naam die je niet vaak tegenkomt wordt al snel gelinkt aan een goede RPG-er en een standaard naam aan een beginnende RPG-er.
Een mooie naam zit een leuker karakter achter en achter een simpele naam een eenvoudig karakter.
De naam is niet mooi genoeg voor je niveau?
Meer kan ik echt niet bedenken. Misschien heb ik een bord voor de kop en valt het niemand anders op, maar ik ben toch even nieuwsgierig hoe jullie erover denken.
Ik let er zelf niet echt heel erg veel op, maar dit is wat mij op viel.
Een naam die je niet vaak tegenkomt wordt al snel gelinkt aan een goede RPG-er en een standaard naam aan een beginnende RPG-er.
Een mooie naam zit een leuker karakter achter en achter een simpele naam een eenvoudig karakter.
De naam is niet mooi genoeg voor je niveau?
Meer kan ik echt niet bedenken. Misschien heb ik een bord voor de kop en valt het niemand anders op, maar ik ben toch even nieuwsgierig hoe jullie erover denken.
Ik let er zelf niet echt heel erg veel op, maar dit is wat mij op viel.