Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =)

+24
Magnifico
Dingo
Mischa
Unreal
Amiya
Vanilla
Dygur
Girei
Deina
Curlin
Kyanos
Fawn
Pearl
Remember
Satan
Swara
Falcon
smoothie
Ezryn
Sultan
Rival
Vengeance
Topaz
Tarek
28 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

Tarek

Tarek
De über hypere Shetlander

Hallo mensjes van Dream Horses,
Omdat Prisje ookwel bekend als Satan/Tarek/Curlin jullie allemaal heel erg lieft heb ik weer is een geniaal idee waarmee ik niet kon wachten ookal is het heel erg ver weg..

Maar ik denk, hoe eerder het besproken is, hoe beter we het kunnen overleggen met elkaar Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 192353

Dit jaar zijn we met een paar mensjes van Dh naar Paardenkamp geweest in Drenthe, ookwel het Fjordenpaard genoemd. Ik weet niet of ik de namen hier mag schrijven maar ik doe het gewoon, als ze het niet willen haal ik het weg =)

Ik [Priscilla] Was er natuurlijk Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 779556
Tamara [Speelde Unreal]
Kallista [Deina]
Marianne [Hikaru d88 ik]
Anoek [My Landra]

&& meer mensjes die het niet speelde.

Nu wilde ik het in de zomer van 2012 weer doen, maar dit keer beter geregeld en niet in een week dat sommige nog school hebben Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 716178

Echter zijn de weken van 2012 nog niet bekend maar je kan het wel vragen aan je ouders/verzorgers. I don't know who. Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 945884

Het kamp bestaat al 30/31 Jaar. Het heet het Fjordenpaard maar ze hebben ook bonte/arabieren/tinkers en noem het maar op staan =), altijd een paard wat je leuk vind. Het is van Zaterdag tot Zaterdag en als je aankomt ga je dezelfde dag nog paardrijden. Elke dag rij je 2 uur, behalve woensdag dan heb je een 4 a 5 uur duurdende dagtocht met een pauze. Als je je paard niet leuk vind, dan mag je deze daar altijd ruilen Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 779556 [Ik heb afgelopen week op 5 Verschillende paarden gezeten dus probeer het maar te overtreffen Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 679213 ]

Het kamp heeft twee website's, de officele.
http://www.fjordenpaard.com/ Door José van Zomeren [eigenaar] Zelf. En de onoficele van haar dochter Iris.
http://rchetfjordenpaard.nl/

Als je mag of je weet het nog niet vul dit dan in, dan kan ik je er vast bij zetten! Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 160777

Ik weet Dat ik mag/Ouders twijfelen nog/mag niet. Dat ik mag komen.
Ik neem wel/niet Mijn eigen paard/pony mee.

Mensen die zeker weten dat ze mogen komen.
~

Mensen die zeker komen en hun eigen paard/pony meenemen.
~ Priscilla - Stefano.

Mensen die het nog niet zeker weten. Misschien dus.
~ Kyona [Topaz]

Dit was het wel zo'n beetje, ik hoop dat er veel mensen mogen en willen komen! Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 3163253090 Wie niet komt word opgegeten door Prisje Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 781847827
Dat laatste is natuurlijk maar een grapje Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 3979674603

Zodra de weken bekend zijn, zullen ze hier komen te staan, dan kunnen we overleggen wat het beste uit zou komen Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 1499845164



Laatst aangepast door Tarek op vr 22 jul - 1:43; in totaal 1 keer bewerkt

Topaz

Topaz

Ik wou er zo graag naartoe met m'n vriendin maar ik mocht niet omdat zij ook niet mocht. Misschien kom ik in 2012 wel.
Ik ga vragen of ik mag en dat er dan iemand mag meekomen....
Ik neem geen eigen pony/paard mee want ik heb er geen Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 335806

Tarek

Tarek
De über hypere Shetlander

Haha, is goed! Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 983712 Wat is je naam dan zet ik je bij misschien =)

Topaz

Topaz

Kyona Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 116561

Tarek

Tarek
De über hypere Shetlander

Ik zet je erbij =)

Vengeance

Vengeance

Wat jammer dat jullie het Fjordenpaard uitkiezen. Ik mag volgend jaar op zich wel als leiding mee, maar ik ken iemand die dat daar heeft gedaan en zij zegt dat het vrij onverantwoordelijk is (moest zelf met een groep een buitenrit maken maar kende zelf de omgeving helemaal niet) en ze moesten constant hele zware klussen doen.

Ik ga waarschijnlijk nog wel een ander kamp begeleiden als 't ff kan Very Happy

Topaz

Topaz

Hé maar als ik mag komen met die vriendin is het dan erg dat ze niet op DH zit ? Weird

Tarek

Tarek
De über hypere Shetlander

Haha maakt niks uit =), er zijn mensen waarmee ik dit jaar ben geweest waarmee ik volgend jaar ook weer wil =D

Rival

Rival

Maar Prissie toch, i n 2012 is de wereld al vergaan Nomnomnomnomnomnomno

Sultan

Sultan
VIP

Ik weet nog niet zeker of ik mag, maar als ik kom neem ik wel mijn eigen pony mee. C:

http://twilightgame.actieforum.com

Tarek

Tarek
De über hypere Shetlander

Hahaha, Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 713269 Who know's

@Sultan moet ik je bij misschien zetten ?

Ezryn

Ezryn

Niemand meer ? Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 713269

smoothie

smoothie

ik ben in de mei geweest EerbetoonAanDeAlmach en toen zat ik op Rapido, wel jammer dat jullie in 2012 gaan want ik ga nu namelijk weer in de herfst!

Ezryn

Ezryn

Aaa, super stoer dat je daar ook bent geweest!

Rapido is suuppeerr! =),

Kom volgend jaar ook in de zomer =D

smoothie

smoothie

ja Rapido is echt leuk, vooral al gaat hij vreugde bokken maken(A)

miss, mag ik wel in de zomer, dus zet mij maar bij mischien zonder eigen paard Boudiczels

btw. Op wie zat jij dit x en welke groepp??
ik zat eerst op Kira in groep 2 maar Kira is een beetje een speeskees en ging er vandoor SAMZELGAGA daarom kreeg ik Rappi Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 656204

Ezryn

Ezryn

Wat is je naam ? =) Dan zet ik je er straks bij

smoothie

smoothie

Zoë(A)

Ezryn

Ezryn

Okeeeii =D

Falcon

Falcon
VIP

Misschien kom ik ook nog wel gewoon voor de gezelligheid (ook al ben ik dan bijna 19..) Misschien kan ik wel als leiding komen, dan ga ik jullie alle stallen laten uitmesten Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 577322
Ik neem sowieso een eigen knollie mee.. Al heb ik nog geen flauw idee wie ik dan heb Fufu

http://yumani-chan.deviantart.com/

Ezryn

Ezryn

Haha, misschien mag je gewoon komen! Dan ze je dat je 18 bent Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 11631

Falcon

Falcon
VIP

Las op de site dat het tot 17 jaar is Soort van Meeting. Lees hem, en kom ook! =) 11631
Denk niet dat ik zover onder mn leeftijd kan gaan zitten Razz
Leider is ook leuk, heb ik vorig jaar ook gedaan op de manege waar ik vroeger heb gereden. En dan kan ik er toch bij zijn Overenthousiast

http://yumani-chan.deviantart.com/

Ezryn

Ezryn

Haha, ja dat wel =).

MAar 18 jarige mogen ook komen dus misschien als uit zondering jij ook =D Probeer het gewoon Very Happy

Swara

Swara

Misschien dat ik ook wel kom! HET IS WEL AARDIG VER RIJDEN VOOR MIJ. Woon in Gelderland. Maar goed. Mijnuh naam is Maureen, zet mij anders maar bij misschien Wink.

Satan

Satan
VIP

Zijn er nog meer menskes ? =)

Sultan

Sultan
VIP

IK! ;D

Zet me maar bij misschien. ~

http://twilightgame.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum