Ik wil hier geen officiële enquête van maken omdat leden zich niet gedwongen moeten voelen om deze vragenlijst in te vullen
(en ik anders heel ongeloofwaardig over kom met mijn prácht van een reactie). Natuurlijk lees ik ze en natuurlijk moet ik echt even aan de slag wat het portal betreft, maar aan bijvoorbeeld het gedoe met de kuddes, daár kan ik niets aan doen. Dat kunnen alleen de leden. Ook vind ik dat mensen zelf moeten weten hoe ze hun kudde-topic in elkaar flansen, daar ga ik me niet mee bemoeien.
Ik neem dus eigenlijk aan dat deze enquête meer voor elkáar bedoeld is? C:
En ik moet -sorry- elke keer weer lachen wanneer ik zie dat de oude tijden opgehaald worden. :'D Vooral omdat men er wel over zeurt, maar daar blijft het bij. Ik zou zeggen: Doe er wat aan, neem het lot in eigen handen. (Zo'n topic om de stemming omhoog te krijgen is trouwens geen bijster goed begin. :'))
IN IEDER GEVAL MOET IK HEM NATUURLIJK OOK INVULLEN.
Wat vind je van de sfeer: GEWELDIG. Iedereen is lief en er wordt altijd wel op elkaar gereageerd. 8D
Wat vind je van de kudde's: De activiteit kan beter, uiteraard. Maar ik kan mensen moeilijk dwingen een kudde over te nemen. :')
Wat vind je van het team: STOREND, NIET SERIEUS EN HET KÁPSEL VAN NIKKI. JÉÉTJE DIE MOET EENS NAAR DE KAPER.
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Mooi niveau, steeds minder spam. Mensen reageren op elkaar wanneer ze dat willen. Afspreken met elkaar is geen probleem aangezien iedereen dit kan doen. En als meerdere mensen dit niet willen reageren deze mensen gewoon op elkaar. (: En zo gaat het in de praktijk ook.
Wat vind je van de Lay-out: Het portal het portal... Jáa, ja. I know. :'D De manip voor d'r op is bíjna klaar, nog een laatste puntjes op de 'i' en het intro van DH en VOILA. Een nieuw portal is geboren.
*En ja, dit moest in mijn eigen slome tempo*Extra: ALS JULLIE WILLEN KLAGEN OVER OF TEGEN MIJ STAAT MIJN PB-BOX OPEN. in plaats van je gestreste gevoelens op te proppen kan dat áltijd - tenzij ik op m'n mobiel zit, op school, of aan het eten ben, of anime aan het kijken ben... of hw aan het maken...- MAAR VERDER ÁLTIJD bij mij terecht. 8D (Zélfs wanneer ik steeds meer treksjes van Fawn begin over te nemen. Mijn excuses hiervoor.)
En de mensjes die net als ik voór stock zijn wil ik even mededelen dat het logo en footer 100% stockfoto is. En als jullie de hele manip willen zien moeten jullie even op mijn Deviantart kijken. 8D Alleen het onderste spastische brouwsel staat er niet op, alweer mijn nederige excuses.@Mari: ZELFS WANNEER JE MIJN KUDDE-TOPIC NIET MOOI VIND EN JE MIJN HUID VOL SCHELD OF DREAM HORSES OF DE VALKYRIE BELEDIGD HOU IK NOG STEEDS VAN JE!
En oja, nog iets: De regels zijn niet tot nauwelijks veranderd, dus heel anders kan het niet zijn beste mensen. :'D