Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

DH Enquete

+11
Azzuèn
Condor
Rival
Visual
Fawn
Kay
Vanilla
Sultan
Magnifico
Deina
Misaki
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:41

Fawn

Fawn

Misaki schreef:
Fawn schreef:
Misaki schreef:

Partner of niet het maakte toen niet uit, het was toen ook leuker met merrie's die partners wouden en andersom. Die regel over punten is ook niet leuk.

ZEG DAT DAN METEEN JIJ DUMMY. Dan kan ik er tenminste wat aan doen. :'D Maar stel dat deze regel weg gaat, hoe kunnen wij dan voorkomen dat mensen direct in hun eerste topic en na drie posts samen zeggen: KOM, WE ZIJN PARTNERS. HOEZZEE.

Dat is een -supreme- mogelijkheid xD

Maargoed.. Dat deet Charm ook youknow? xd
En dát maakt dingen ook leuker omdat je anders veelste lang moet wachten voor sommige dingen en daardoor komen je topics niet vooruit DH Enquete - Pagina 2 577322

Dus als jij een lekkerding op straat tegenkomt loop je naar hem toe, zegt: "Hallo, ik ben Mari." Vervolgens antwoord hij met: "Hallo, ik ben Vincent." *+hele charmante wenkbrauwwiebel erachteraan* Vervolgens verwekken jullie na heel wat geslijm etc. etc. meteen daar op straat jullie eerste kind en HOPPA. Dan is de dag opeens voorbij. :'D

Het puntenaantal die je moet hebben is écht niet zo veel. Die zou je zo in één topic bij elkaar kunnen sprokkelen - met een beetje smokkelen door in het teut-topic te posten - en klaar is Kees.

27DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:42

Visual

Visual
VIP

Kiezelzwaan heeft een punt :')

28DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:43

Deina

Deina
VIP

Misschien kan je de regel zetten naar: Er is geen puntental voor partners worden, maar doe het een beetje real ofzo?

Weet het niet hea maar.. Nee ik weet het niet meer wat ik wou zeggen --'

29DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:44

Fawn

Fawn

PARDON. Sinds wanneer wordt ik vergeleken met een kiezelsteentje? IK HOOP VOOR JOU DAT HET EEN SÍMPELE ONGECONTROLEERDE SPELFOUT WAS, MADAME.

@Deina: Hoeveel procent van de beginners leest überhaupt de regels? :') Heel streng zijn we hier trouwens ook niet mee.

30DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:47

Visual

Visual
VIP

Smiezelkiezelzwaan AWESOMENESS

Of jullie geven de beginners gewoon een test: HEBBEN JULLIE DE REGELS GELEZEN XD alleen met een 10 mag je in de RPG ofzeu XD

31DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:47

Deina

Deina
VIP

Maar dan zijn ze er toch! xD

32DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:48

Rival

Rival

Wat vind je van de sfeer: Ik heb geen ruzies gezien, dus het gaat al beter!
Wat vind je van de kudde's: Inactief
Wat vind je van het team: Top! Vooral Boots is een harde werker *Egoboost* Nee maar dat gaat toch wel owkee? De leden kunnen nu stemmen.
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Nu wat op een laag pitje, maar ik ben ervan overtuigd dat het er nog wel weer bovenop komt.
Wat vind je van de Lay-out: TOP!

Wat vind je van de kudde's:
Ik vindt de Lay-out's van alle kudde's irritant, Quiet Sparkle is het beste zolang ze donkere tekst zouden nemen. Verder zijn deze tekens: » zeer irritant, vooral als het in een opvallende kleur is. Het is jammer dat sommige kudde's bijna geen rangen hebben, ook is de Lay-out van EG erg storend. [/b]

Pardon? Wou je die van de Valkyrie als lelijk omschrijven? De Fire Flame als irritant? Daar kunnen wij als team weinig aan doen. Dat is smaakkeuze van de leiders. Ik ben het ook helemaal niet met je eens. Ik ben allang blij dat het geen gejatte manipulaties meer zijn zoals jij waarschijnlijk hebt gebruikt voor jouw setje.

Iniedergeval toen waren er verhaallijnen geboren door de RPG, en niet door een idee, het is ook actiever als bijna alles door de RPG gebeurt.

?

RPG bestaat ook uit ideeën die je verwerkt in je paard. Dus dit is onzin wat je neer zet, Hikaru Wink

Ik denk dat je bedoeld meer spontaan, maar dat moet je niet zo neer zetten [a]

En als er dan gehinnikt word.. Word er niet altijd op gereageerd door de leiders heb ik soms gezien. Of als je daarna nog eens post, dat je weer geen antwoord krijgt :/

Bij mijn weten hebben de meesten het druk met school. Ik weet van Fawn en Nirvana dat ze overal zo snel mogelijk proberen te reageren. Sommigen stoppen tijd in hun post waardoor het langer duurt. Niet iedereen heeft direct daarvoor de inspiratie of zin om meteen te posten. Wat wil je? Flutposten van net drie regels of even wachten en een schitterende post met inhoud?

Idd, met Charm ook hé. Die oude goede player :')

Nu zouden de spelers je gaan haten en je direct verlaten, en een merrie zou je niet meer leuk vinden als je al een partner hebt.
Je moet het gwn zo zien:
In Real Life geef je het toch ook niet zomaar op?

WTF is dat nou weer voor 'n opmerking? DH Enquete - Pagina 2 11631

Misaki schreef:Deels ben ik het er mee eens, maar grotendeels niet. Wij willen gewoon het oude DH terug, toen waren we niet verbonden aan regels en vele denken er zo over, denk ik. We willen andere dit alleen laten zien en merken dat het leuker is om door de RPG je paard zijn leven te maken Wink

Er zijn nu niet meer regels dan vorig jaar of weet ik veel waar je op doelt. Sterker nog: Rain heeft een aantal regels aangepast waardoor er zelfs een paar weggehaald konden worden en de regels zijn milder destijds gemaakt.

Jemig wat een geklaag DH Enquete - Pagina 2 11631

Laatst aangepast door Rival op zo 25 sep - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt

33DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:48

Fawn

Fawn

Visual schreef:Smiezelkiezelzwaan AWESOMENESS

Of jullie geven de beginners gewoon een test: HEBBEN JULLIE DE REGELS GELEZEN XD alleen met een 10 mag je in de RPG ofzeu XD

Je bedoeld meteen dikke overhoring. Nanananaaaa Jáaa, dat lijkt me wel wat. En daarna meteen IP-ban omdat ze een mager zesje hebben gehaald. Yapyap. Gaat zeker voor meer leden zorgen. *wenkbrauwwiebel*

*kreunt* AÁARHG KOMT BOUDICCA WEER MET HAAR SERIEUZE REACTIE. NOES WAT MOETEN WE DÁÁR NOU WEER MEE.

34DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:53

Vanilla

Vanilla
VIP

Het idee van Deina vind ik nog niet zo slecht, anders kun je ook zeggen, hup, ik heb zoveel punten, die ook,w e worden partners, en als je zegt dat de meerderheid de regels toch niet leest, dan lezen ze het van zoveel punten toch ook niet. Wink

-ja ik moest mijn mening ff dumpem hiero-

http://rebirthcity.forumotion.com/

35DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:53

Visual

Visual
VIP

REPETITIE AWESOMENESS verplicht elke maand XD

Naja, het enige wat ik op dat partner-gedoe te zeggen heb: De reis is leuker dan de bestemming (=het werken naar die 400 punten dus xD) Ik bedoel: Je paard mag wel verliefd zijn, maar echt partners zijn dat 'durven' dan gwn sommige tortelduifjuhs dan gwn niet, of 'durven' ze het nog niet aan weetjewel? AWESOMENESS

36DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:55

Fawn

Fawn

Vanilla schreef:Het idee van Deina vind ik nog niet zo slecht, anders kun je ook zeggen, hup, ik heb zoveel punten, die ook,w e worden partners, en als je zegt dat de meerderheid de regels toch niet leest, dan lezen ze het van zoveel punten toch ook niet. Wink

-ja ik moest mijn mening ff dumpem hiero-

Om je punten te bekijken hoef je alleen even met je ogen naar links flitsen en je weet het. Voor de régels daarintegen moet je he-le-maal naar uitleg gaan met je muis en dát is zó vermoeiend. EN DAARNA OOK NOG KLIKKEN EN OOK NOG OP JE GEWENSTE UITLEG. Nee, het wordt men gewoon teveel.

Zoals ik hiervoor ook al zei: Het wordt niet héel streng gecontroleerd en het zijn eigenlijk maar een paar puntjes die je zó hebt.

Laatst aangepast door Fawn op zo 25 sep - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt

37DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:56

Rival

Rival

Ow damn, overheen gelezen.

Ik weet niet of het verstandig is dat omlaag te gooien. Dan op z'n minst toch echt 300, anders is straks het enige wat we lezen heerlijke avontuurtjes van iedereen. MJAM DH Enquete - Pagina 2 11631

38DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:57

Sultan

Sultan
VIP

@Rival: Sorry, maar ik vind écht dat je reacties een beetje pissig overkomen.

http://twilightgame.actieforum.com

39DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:58

Fawn

Fawn

Rival schreef:Ow damn, overheen gelezen.

Ik weet niet of het verstandig is dat omlaag te gooien. Dan op z'n minst toch echt 300, anders is straks het enige wat we lezen heerlijke avontuurtjes van iedereen. MJAM DH Enquete - Pagina 2 11631

Ja inderdaad, alleen dat zoetsappige geslijm en die heerlijk ego-strelende posts - uiteraard beschrijf je dan zélf hoe een lekker paard je wel niet bent. :') Nee, daar zit ik ook niet op te wachten. Dan verdwijnt alle restjes diepgang die we nog hebben van de DéHáánse bodem. :'D

@Sultan: Ik zou denken dat jij als voormalig team-lid juíst zou moeten weten dat Boudicca altijd zo is. :') *heeft er vrede mee gesloten net als met de voortdurende aanval spam-mailtjes waarin enkel "MSN" staat. jeweetwel, in commandeer toon. PoepBoots.*

Laatst aangepast door Fawn op zo 25 sep - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt

40DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 3:59

Vanilla

Vanilla
VIP

Maar als ze de regels niet lezen, dan lezen ze toch ook niet hoeveel punten je nodig hebt, en ja, ik vind het gewoon iets handiger als je het niet van ej punten af moet laten hangen, want ikk zou met Vanilla nu dus wel kunnen zeggen als er een of ander hot hengstenveulen aankomt van: Wij zijn partners, als dat paardje ook genoeg punten heeft, dat is toch ook niet realistisch?

41DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:00

Sultan

Sultan
VIP

@Fawn: Dan mag ik het toch nog wel zeggen? ^^

http://twilightgame.actieforum.com

42DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:00

Fawn

Fawn

Vanilla schreef:Maar als ze de regels niet lezen, dan lezen ze toch ook niet hoeveel punten je nodig hebt, en ja, ik vind het gewoon iets handiger als je het niet van ej punten af moet laten hangen, want ikk zou met Vanilla nu dus wel kunnen zeggen als er een of ander hot hengstenveulen aankomt van: Wij zijn partners, als dat paardje ook genoeg punten heeft, dat is toch ook niet realistisch?

Kinderliefde kan zo schattig zijn. :3 In groep 4 had ik ook verkering. Yay (Maar ik snap wat je bedoeld, gelukkig komt dit niet-tot nooit voor. :'))

@Sultan: UITERAARD UITERAARD. :'D Duimen dat ze ooit haar onverbeterlijke kritiek voor haar kan houden. DH Enquete - Pagina 2 335806 Tot die tijd moet ik het maar aanzien. :')

43DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:02

Misaki

Misaki

Wij zeggen enkel onze mening, heb je ons horen zeggen dat het team dat moet oplossen? En heb ik gezegt dat die van de Valkyrie lelijk was? Nee. Ik vindt de Valkyrie onduidelijk lezen, net als de Fire Flame en bijna alle andere kudde's, het is een mening gewoon om te zeggen wat we ervan vinden.

En ja je verwerkt ideeën in je paard, maar er is géén enkel paard dat nog vrij is om het zo te zeggen niet verbonden aan wat er bij Partner staat van een ander paard. Omdat waarschijnlijk de meeste denken dat dat raar is.

44DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:03

Fawn

Fawn

Oké, de regel voor draagtijd zou opzich weg kunnen. Maar waarom was toen het voorgesteld werd iedereen er mee eens, vraag ik me dan af? ;x

45DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:05

Deina

Deina
VIP

Omdat anders je meteen een veulen hebt, en weer bevalt en opnieuw en opnieuw en super snel? xD

Ofzoiets

46DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:07

Visual

Visual
VIP

Omdat elke dag toen een veulen werd geboren en aan het einde van de week iemand 7 veulens had misschien :') *had nog het topic laatst gelezen erover*

EDIT: foei Deina, niet mij voor zijn XD

47DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:09

Fawn

Fawn

Hmm.. OKE. Ik dus niet en aangezien mijn kortetermijngeheugen data begint te deleten raak ik wel eens gegevens kwijt. WhereIsTheRumGone? Maaar oke, dus met die regel zijn jullie het wel eens?

48DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:09

Vanilla

Vanilla
VIP

Anders krijg je een veulen-stop.
2 veulens voor de prijs van 1.
bij 2 veulens een gratis slabbetje.
Kom, even naar de veulen-drive-trough DH Enquete - Pagina 2 81623

49DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:09

Rival

Rival

Fawn schreef:
Rival schreef:Ow damn, overheen gelezen.

Ja inderdaad, alleen dat zoetsappige geslijm en die heerlijk ego-strelende posts - uiteraard beschrijf je dan zélf hoe een lekker paard je wel niet bent. :') Nee, daar zit ik ook niet op te wachten. Dan verdwijnt alle restjes diepgang die we nog hebben van de DéHáánse bodem. :'D

Egostrelende posts krijg je ook wel zonder puntenregel hoor. *Werpt blik op eigen posts* Nop clown

@Sultan: Ik zou denken dat jij als voormalig team-lid juíst zou moeten weten dat Boudicca altijd zo is. :') *heeft er vrede mee gesloten net als met de voortdurende aanval spam-mailtjes waarin enkel "MSN" staat. jeweetwel, in commandeer toon. PoepBoots.*

I agree. Meestal bedoel ik het echt niet zo hoor. Denk ik. :') Je kan wel overal doekjes om heen gaan winden, maar zeg liever waar het op staat.

NIKKI KOM DAN OOK GEWOON OP MSN! NU!

@ Vanilla:

Meestal heb je dan toch wel een bepaald idee wat bij je paard past en komt het allemaal net wat echter over als je in de 50e post je ware liefde tegenkomt dan dat je nog geen zin getikt hebt en al begint met 'OWW DARLING! I WANT A FOAL FROM YOU! *16+ gedeelte*'

@ Masaki:

Nee, maar jij doet overkomen alsof die hele kuddes nergens op slaan en dat je het zoveel beter zou doen Wink

Hoe bedoel je dat laatste?

@ Fawn:

Juist niet. Als je die weg doet krijg je weer dat hele gebeuren met verschillende veulentijden. De ene is een halfjaar drachtig en de ander een week. Twee weken wachten is niet eens zoveel. Als je hem weg wilt doen, minder dan eerst om te kijken hoe dat bevalt lijkt mij

En nou iets minder snel, anders komt mijn Cup a Soup niet op [a]

50DH Enquete - Pagina 2 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:10

Deina

Deina
VIP

Die regel wel, dat is heel anders dan een partner =3
In real kan je soms ook snel verliefd worden blabla

Maar een kind niet xD

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen