Wat vind je van de sfeer: Ik heb geen ruzies gezien, dus het gaat al beter!
Wat vind je van de kudde's: Inactief
Wat vind je van het team: Top! Vooral Boots is een harde werker *Egoboost* Nee maar dat gaat toch wel owkee? De leden kunnen nu stemmen.
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Nu wat op een laag pitje, maar ik ben ervan overtuigd dat het er nog wel weer bovenop komt.
Wat vind je van de Lay-out: TOP!
Wat vind je van de kudde's:
Ik vindt de Lay-out's van alle kudde's irritant, Quiet Sparkle is het beste zolang ze donkere tekst zouden nemen. Verder zijn deze tekens: » zeer irritant, vooral als het in een opvallende kleur is. Het is jammer dat sommige kudde's bijna geen rangen hebben, ook is de Lay-out van EG erg storend. [/b]
Pardon? Wou je die van de Valkyrie als lelijk omschrijven? De Fire Flame als irritant? Daar kunnen wij als team weinig aan doen. Dat is smaakkeuze van de leiders. Ik ben het ook helemaal niet met je eens. Ik ben allang blij dat het geen gejatte manipulaties meer zijn zoals jij waarschijnlijk hebt gebruikt voor jouw setje.
Iniedergeval toen waren er verhaallijnen geboren door de RPG, en niet door een idee, het is ook actiever als bijna alles door de RPG gebeurt.
?
RPG bestaat ook uit ideeën die je verwerkt in je paard. Dus dit is onzin wat je neer zet, Hikaru
Ik denk dat je bedoeld meer spontaan, maar dat moet je niet zo neer zetten [a]
En als er dan gehinnikt word.. Word er niet altijd op gereageerd door de leiders heb ik soms gezien. Of als je daarna nog eens post, dat je weer geen antwoord krijgt :/
Bij mijn weten hebben de meesten het
druk met school. Ik weet van Fawn en Nirvana dat ze overal zo snel mogelijk proberen te reageren. Sommigen stoppen
tijd in hun post waardoor het langer duurt. Niet iedereen heeft direct daarvoor de inspiratie of zin om meteen te posten. Wat wil je? Flutposten van net drie regels of even wachten en een schitterende post met inhoud?
Idd, met Charm ook hé. Die oude goede player :')
Nu zouden de spelers je gaan haten en je direct verlaten, en een merrie zou je niet meer leuk vinden als je al een partner hebt.
Je moet het gwn zo zien:
In Real Life geef je het toch ook niet zomaar op?
WTF is dat nou weer voor 'n opmerking?
Misaki schreef:Deels ben ik het er mee eens, maar grotendeels niet. Wij willen gewoon het oude DH terug, toen waren we niet verbonden aan regels en vele denken er zo over, denk ik. We willen andere dit alleen laten zien en merken dat het leuker is om door de RPG je paard zijn leven te maken
Er zijn nu niet meer regels dan vorig jaar of weet ik veel waar je op doelt. Sterker nog: Rain heeft een aantal regels aangepast waardoor er zelfs een paar weggehaald konden worden en de regels zijn milder destijds gemaakt.
Jemig wat een geklaag