Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

DH Enquete

+11
Azzuèn
Condor
Rival
Visual
Fawn
Kay
Vanilla
Sultan
Magnifico
Deina
Misaki
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:14

Misaki

Misaki

Misschien kom ik wel zo over ja, dat kan. Maar ze slaan wel degelijk ergens op :p
Alleen ik vind het persoonlijk irritant lezen.

Dat laatste was idd onduidelijk, het was vooral dat Merrie's gewoon te kritisch waren en dat er volgensmij géén één merrie is die gewoon is die snel verliefd kan worden.

52DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:15

Visual

Visual
VIP

Fawn schreef:Hmm.. OKE. Ik dus niet en aangezien mijn kortetermijngeheugen data begint te deleten raak ik wel eens gegevens kwijt. WhereIsTheRumGone? Maaar oke, dus met die regel zijn jullie het wel eens?

OMIEGOSSIE AWESOMENESS JULLIE BRENGEN MIJ OP EEN IDEE AWESOMENESS
600 punten - De drachttijd = 15 dagen
1000 punten - De drachttijd = 10 dagen
1500 punten - De drachtijd = 5 dagen
2000 punten of meer - De drachttijd = Zelf bepalen AWESOMENESS

[aa]

53DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:16

Deina

Deina
VIP

Ik zou de drachtregel gewoon laten zoals hij is Wink

54DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:18

Fawn

Fawn

Ik dacht: We zijn nu toch al zo heerlijk diepzinnig over de punten-regel aan het discussiëren: LAAT IK DEZE ER OOK EVEN BIJ GOOIEN. HOE MEER REGELS, HOE MEER VREUGDE.

@Visual: EN HET DAN NOG INGEWIKKELDER MAKEN ZODAT WE OVER EEN HALFJAAR WEER GEZEIK KRIJGEN VAN: Wááarom zijn die regels zo ingewikkeld? NOES DAT VERPEST DE SFEER. BEGRIJP DAT DAN.

55DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:19

Rival

Rival

Tuurlijk wel! Nykur en Rival is heel spontaan gegaan weet je. Boots en Sham, Saten en Boots.

Dus ja, dat bestaat zeker nog wel! Natuurlijk zijn er mensen die liever alles uitwerken en die laat ik dan ook zeker zo. Zelf kan ik me daar niet echt aan storen.

@ Visual:

Dan ben ik het type dat zegt dat het veulen een minuut naar de dekking geboren wordt. Woeja, dat wordt leuk! ^^

@ Fawn:

Hmm, weet ik niet hoor.

GETVER! Kerrie Cup is Soup is lang niet zo lekker als Spicy Tomato ;x

56DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:20

Condor

Condor

Wat vind je van de sfeer:
Súper! Het is hier altijd erg gezellig :3
Wat vind je van de kudde's:
Inactief. Zoals mijn voorgangers al zeiden, veel kuddes hebben weinig leden. Ik vind sommige lay-outs ook niet mooi, maar wat Misaki zegt lijkt me nogal overdreven. De Valkyrie bijvoorbeeld is hartstikke origieel! Waar ik me ook aan erger zijn mensen die een kudde uitdagen en vervolgens een hele tijd niet actief komen. Volgens mij is het al een paar keer gebeurd, en daar stoor ik me nogal aan.
Wat vind je van het team:
Prima :3 Ze helpen wanneer het moet, en teuten lekker mee. Niet dat ze metten denken dat ze de beste zijn ofseuw!
Wat vind je van de RPG in het algemeen:
Prima. Gzellig, maar het is inderdaad zo dat als je een topic opent waar iedereen in mag posten, er bijna niemand antwoord. Zo heb je als 'nieuwkomer' niet echt het gevoel dat je érbij hoort.
Wat vind je van de Lay-out:
VEAT. Echt super! Alleen mag de manip in Portal, en de witte W wel veranderd worden.

57DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:21

Rival

Rival

Condor schreef:
Prima :3 Ze helpen wanneer het moet, en teuten lekker mee. Niet dat ze metten denken dat ze de beste zijn ofseuw!

Nee, dat denk ik niet, dat ben ik gewoon. [a]

Laatst aangepast door Rival op zo 25 sep - 4:22; in totaal 1 keer bewerkt

58DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:22

Azzuèn

Azzuèn

Ik kom als de net geboren nieuweling ook is ff langs om míjn aller überinteressanste mening te laten horen 8D

Wat vind je van de sfeer: Goed.
Wat vind je van de kudde's: Top.
Wat vind je van het team: Met Nikki in 't team kan 't alleen maar bergopwaardsgaan 8D
Nee nu ff serieus. Ik heb op vele RPG sites gezeten en DH is één van de RPG's die het het beste ondercontrole heeft qua admin&modteam. En dan bedoel ik niet alleen dit team, maar ook de teams van hiervoor. Zoals jullie het zelf het 'democratische DH' noemen [wat soms af en toe een beetje doorslaat] vind ik toch iets heul erg goeds :3
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Thá best ~
Wat vind je van de Lay-out: Erg mooi :3 Je kan natuurlijk wel alle kleine narigheidjes gaan opnoemen. Maar die zijn juist handig *haalt diep adem om een betoog te beginnen* want als je foutjes heb dan valle alle mooie dingen meer op 8D Táda!

MAAR. IK HEB EEN PROBLEEM.

Ik hoor iedereen hier blèren over een 'goeie ouwe tijd', maar nu heb ik iets te zeggen D: ! Ík, ja ik de nieuwe groene DH noob, zat namelijk midden in die goeie ouwe tijd toen Amiya nog moest vechten met Cobra in de oorlog, waarbij Luthando nooit is dood gegaan maar wel begraven is en waar Faelan Amiya nog probeerde te verleiden en Thomtidom zoek raakte in het moeras- get to the point lisanne. Sorry sorry.

MAAR DIE GOEIE OUWE TIJD IS LANG NIET ZO GOED D: Ik weet niet hoor. Maar ik vind DH nu stukken beter. Dus die goeie ouwe tijd zal dan wel mooi de goeie ouwe tijd zijn, maar dit is dan wel mooi de nieuwe betere tijd D: Want die goeie ouwe tijd is poep, toch Nik o3o?

En toen is 't warm geworden, want 't werd beter en gezelliger, en toen ging 't smelten en toen ontstond er diariee en dat gingen we filteren

Dus deze tijd is plas :3 En da's een positief iets.

© Theorie ontwikkeld door Lisanne & Nikki

59DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:25

Condor

Condor

Azzuèn schreef:Ik kom als de net geboren nieuweling ook is ff langs om míjn aller überinteressanste mening te laten horen 8D

Ik hoor iedereen hier blèren over een 'goeie ouwe tijd', maar nu heb ik iets te zeggen D: ! Ík, ja ik de nieuwe groene DH noob, zat namelijk midden in die goeie ouwe tijd toen Amiya nog moest vechten met Cobra in de oorlog, waarbij Luthando nooit is dood gegaan maar wel begraven is en waar Faelan Amiya nog probeerde te verleiden en Thomtidom zoek raakte in het moeras- get to the point lisanne. Sorry sorry.

MAAR DIE GOEIE OUWE TIJD IS LANG NIET ZO GOED D: Ik weet niet hoor. Maar ik vind DH nu stukken beter. Dus die goeie ouwe tijd zal dan wel mooi de goeie ouwe tijd zijn, maar dit is dan wel mooi de nieuwe betere tijd D: Want die goeie ouwe tijd is poep, toch Nik o3o?

En toen is 't warm geworden, want 't werd beter en gezelliger, en toen ging 't smelten en toen ontstond er diariee en dat gingen we filteren

ARG.

Daar stoor ik me ook aan.

Al die mensen die zeuren over het oude DH, dat ken ik niet en dat bestaat niet meer :3 LEEF IN HET HEDEN ~ DH Enquete - Pagina 3 192353

60DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:26

Fawn

Fawn

Azzuèn schreef:Ik kom als de net geboren nieuweling ook is ff langs om míjn aller überinteressanste mening te laten horen 8D

Wat vind je van de sfeer: Goed.
Wat vind je van de kudde's: Top.
Wat vind je van het team: Met Nikki in 't team kan 't alleen maar bergopwaardsgaan 8D
Nee nu ff serieus. Ik heb op vele RPG sites gezeten en DH is één van de RPG's die het het beste ondercontrole heeft qua admin&modteam. En dan bedoel ik niet alleen dit team, maar ook de teams van hiervoor. Zoals jullie het zelf het 'democratische DH' noemen [wat soms af en toe een beetje doorslaat] vind ik toch iets heul erg goeds :3
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Thá best ~
Wat vind je van de Lay-out: Erg mooi :3 Je kan natuurlijk wel alle kleine narigheidjes gaan opnoemen. Maar die zijn juist handig *haalt diep adem om een betoog te beginnen* want als je foutjes heb dan valle alle mooie dingen meer op 8D Táda!

DÁT zijn pas feiten, beste Lisanne. *en nee ik ben niet partijdig* Alleen over dat bergopwaartse gedeelte ben ik nog niet zeker.

61DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:27

Visual

Visual
VIP

xD Ja, het wordt avond, dan kom ik wel vaker met zulke ideeën XD trouwens, k heb een paar drachtige merries in de gaten gehouden die zich helemaal niet aan de drachttijd hielden Sneaky en daarmee heb ik het niet over 1 dagjuh verschil heur :') Anyway, misschien moeten we inderdaad, zoals Deina al zei de drachttijdregel gewoon zo laten :')

@ Azzuèn: Ik denk dat de meesten het ook hadden over dat nu alles via pb wordt afgesproken en niet in de RPG gwn ;3 Dat is 'een element van het ouwe DH' xD want op de andere punten ben k het met je eens XD btw, k was de noob in Oud-DH :')

62DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:35

Fawn

Fawn

Ík, ja ik de nieuwe groene DH noob, zat namelijk midden in die goeie ouwe tijd toen Amiya nog moest vechten met Cobra in de oorlog, waarbij Luthando nooit is dood gegaan maar wel begraven is en waar Faelan Amiya nog probeerde te verleiden en Thomtidom zoek raakte in het moeras- get to the point lisanne. Sorry sorry.

Toen ik dat eerste las moest ik trouwens denken aan een alien invasie, sorry Lis. :'D DU BIST GEKOMEN VAN EEN ANDERE PLANEEET~ WAAR LOGICA NIET ZELDZAAM IS. @3@ EN HEBBEN WE LUTHANDO LÉVEND BEGRAFEN? ALSJEMENOU MISSCHIEN WERD HET MAAR EENS TIJD OM TE KIJKEN OF HIJ DAT OVERLEEFT HEEFT. NOES

63DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:38

Visual

Visual
VIP

Fawn schreef:

Ík, ja ik de nieuwe groene DH noob, zat namelijk midden in die goeie ouwe tijd toen Amiya nog moest vechten met Cobra in de oorlog, waarbij Luthando nooit is dood gegaan maar wel begraven is en waar Faelan Amiya nog probeerde te verleiden en Thomtidom zoek raakte in het moeras- get to the point lisanne. Sorry sorry.

Toen ik dat eerste las moest ik trouwens denken aan een alien invasie, sorry Lis. :'D DU BIST GEKOMEN VAN EEN ANDERE PLANEEET~ WAAR LOGICA NIET ZELDZAAM IS. @3@ EN HEBBEN WE LUTHANDO LÉVEND BEGRAFEN? ALSJEMENOU MISSCHIEN WERD HET MAAR EENS TIJD OM TE KIJKEN OF HIJ DAT OVERLEEFT HEEFT. NOES

Volgens mij heeft Luthando vlak voor de oorlog een hartaanval gekregen dan XD niet gevochten right? AWESOMENESS Of hij bukte zich voor z'n spiegelbeeld in een plasje water, werd omvergelopen door de enorme strijd en stierf AWESOMENESS

64DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:43

Fawn

Fawn

Visual schreef:
Fawn schreef:

Volgens mij heeft Luthando vlak voor de oorlog een hartaanval gekregen dan XD niet gevochten right? AWESOMENESS Of hij bukte zich voor z'n spiegelbeeld in een plasje water, werd omvergelopen door de enorme strijd en stierf AWESOMENESS

Luthando heeft heel dapper gevochten. -3-

65DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:47

Azzuèn

Azzuèn

NOES D: JULLIE ZIJN FLAUW !

Luthando ging wel dood maar tijdens de oorlog is hij nooit echt doodgedaan en toen ging Amiya wel doen alsofie dood was dus was hij dood zonder dood te gaan. o.o

*gaat stilletjes in een hoekje zitten om uit te huilen* STOMMERTS DH Enquete - Pagina 3 116107

66DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:49

Fawn

Fawn

Azzuèn schreef:NOES D: JULLIE ZIJN FLAUW !

Luthando ging wel dood maar tijdens de oorlog is hij nooit echt doodgedaan en toen ging Amiya wel doen alsofie dood was dus was hij dood zonder dood te gaan. o.o

*gaat stilletjes in een hoekje zitten om uit te huilen* STOMMERTS DH Enquete - Pagina 3 116107

Hmm.. Amiya is weldegelijk depressief geworden, maar weet niet meer waarom. NOES OHJA. Door die ene zogenaamde 'bom' van haar verleden die zou ontploffen ofzoiets. ö Maar echt gerouwd... nee dat heeft ze niet. @3Õ

MAAR WE GAAN OFF-TOPIC, DAMES. WhereIsTheRumGone?

67DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:55

Kyanos

Kyanos
VIP

~lalalalalalalaala

valt dit onder spam of discussie ontwijkend gedrag?

68DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 4:59

Fawn

Fawn

Kyanos schreef:~lalalalalalalaala

valt dit onder spam of discussie ontwijkend gedrag?

Allebei. Spam

69DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 5:43

Visual

Visual
VIP

waar moeten we nu eigenlijk over discussiëren? clown

70DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 10:03

Vengeance

Vengeance

Morgen vul ik de enquête in, beloofd ^^

Wat ik nu wel even kwijt wil is iets over de kuddes. Er zijn nu te weinig actieve leden om de kuddes te bevolken. Daar kan je twee dingen aan doen:
- Kuddes gaan schrappen
- Kuddes aantrekkelijker maken. Dat kan je doen door niet-leden beperkingen op te leggen of wel-leden voordelen te geven.

Hier hou ik jet nu even bij, morgen komt een uitgebreide reactie. Leuk je trouwens weer hier te zien, Lisanne!

71DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 21:21

Remember

Remember

Kunnen jullie nou alsjeblieft een keer ophouden over dat eeuwige gezeur van het oude DH? Ik snap misschien best wel dat jullie het terug willen, maar als je hier maar over blijft zeuren dat je het terug wilt, krijg je het zeker niet meer terug, dan verpest je de sweer alleen maar meer. Het is gewoon heel lastig om het terug te krijgen, ik denk zelfs dat het niet gaat lukken. Maar je kan ook gewoon het 'nieuwe DH' gezellig maken. Dat je volgend jaar lekker kan zagen en ik hoop echt dat jullie dat niet doen over het DH van nu.

Dit is mijn mening ^^.

En voor de gene die het willen weten, ik heb het kudde logo aangepast, en die >> dingen weggehaald.

72DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 23:11

Misaki

Misaki

Hebben we het hier over dat de sfeer hier slecht is?

We zeggen dat de RPG gewoon minder is, het is allemaal te bedacht om het zo te zeggen.

73DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete zo 25 sep - 23:54

Remember

Remember

Ik bedoel, dat als je eeuwig over het oude DH blijft praten, en de hele tijd zegt dat je het terug wilt, dan maak je voor sommige mensen toch wel echt de sfeer een stuk minder leuk Wink

74DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete ma 26 sep - 0:29

Pearl

Pearl
Moderator

Een officiële enquete lijkt me inderdaad een goed plan. Ik ga het overleggen ^^ In elk geval vul ik ook het lijstje even met mijn meningen:

Wat vind je van de sfeer:
Ik vind het een normale, goede sfeer.

Wat vind je van de kudde's:
Eerst waren er te weinig kuddes, maar nu vind ik het weer te veel. Misschien dat er inderdaad een paar kuddes geschrapt worden en er minder maar actievere komen en dat deze kuddes gewoon perfect uitgedacht en geschreven moeten zijn. Dat je bij het woord kuddes meteen aan iets actiefs denkt - iets wat Dream Horses leuker maakt én bovendien realistischer. Ik vind dat er eens flink overlegt moet worden over de kuddes en hun functies en alles even goed uitwerken.

Hier kan ik vrij weinig over zeggen eigenlijk. Ik vind er niets mis mee.

Wat vind je van de RPG in het algemeen:
Ik heb Dream Horses altijd een geweldige RPG geworden. Gewoon een eigen wereld waar je én kunt RPG-en op een hoog niveau omdat dat zeker hangt in de meeste topics én kunt praten en soms zelfs leuke 'vriendschappen' opbouwen. Wel vind ik dat er misschien verbeteringen mogelijk zijn, ook al kan ik zo snel niet bedenken wat. Iedereen praat over de 'vroegere, goede sfeer'. Iets wat sowieso niet te bereiken is als iedereen daar steeds over begint (dit was een tijd geleden, nu lees ik het niet meer zo vaak). Dus als we met z'n allen aan plannen, ideeën en eventueel uitbreidingen werken en alles opnieuw en zorgvuldig uitwerken. Daar kan altijd aan gewerkt worden.

Wat vind je van de Lay-out:
Prachtig. Alhoewel we een keer een lay-out hadden; de eerste die echt een verandering was na het grijzige. Met de witte/parelmoerachtige tinten. Die vond ik ook heel erg bijzonder en gaf voor mij echt zo'n droomgevoel.

http://www.dreamhorses.biz

75DH Enquete - Pagina 3 Empty Re: DH Enquete ma 26 sep - 0:57

Kyanos

Kyanos
VIP

En toch moet ook ik even reageren op het feit van het 'oude' DH.

De mensen die deze tijd zo graag terug willen : ga zelf als eerste er eens mee aan de slag. Als jullie enkel zitten we willen hem terug daar bereik je niks mee. Als degene die die tijd zo graag terug willen daar dan eens mee beginnen, niks afspreken gewoon posten en dan maar hopen dat ze reageren. Ik heb nog altijd een topic bij de watervallen staan met Arezzo waar níemand op reageert. Wáár zijn de mensen die het goeie oude DH terug willen om op dat topic te posten? tuurlijk voor een deel ben ik het met jullie eens, dat alles wel eens spontaner mag maar ga hier dan eerst zélf eens mee aan het werk ipv het enkel tegen anderen te zeggen. En ik gaf dan nu een eigen topic van mij als voorbeeld maar er staan MEER dan genoeg topics open voor iedereen en daar word vrijwel nóóit op gereageerd. Ik snap jullie hele punt niet als jullie niet zelf ermee beginnen wat jullie willen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-

» ~ Enquête ~ Kudde ~

Permissies van dit forum: