Ik kom als de net geboren nieuweling ook is ff langs om míjn aller überinteressanste mening te laten horen 8D
Wat vind je van de sfeer: Goed.
Wat vind je van de kudde's: Top.
Wat vind je van het team: Met Nikki in 't team kan 't alleen maar bergopwaardsgaan 8D
Nee nu ff serieus. Ik heb op vele RPG sites gezeten en DH is één van de RPG's die het het beste ondercontrole heeft qua admin&modteam. En dan bedoel ik niet alleen dit team, maar ook de teams van hiervoor. Zoals jullie het zelf het 'democratische DH' noemen [wat soms af en toe een beetje doorslaat] vind ik toch iets heul erg goeds :3
Wat vind je van de RPG in het algemeen: Thá best ~
Wat vind je van de Lay-out: Erg mooi :3 Je kan natuurlijk wel alle kleine narigheidjes gaan opnoemen. Maar die zijn juist handig *haalt diep adem om een betoog te beginnen* want als je foutjes heb dan valle alle mooie dingen meer op 8D Táda!
MAAR. IK HEB EEN PROBLEEM.
Ik hoor iedereen hier blèren over een 'goeie ouwe tijd', maar nu heb ik iets te zeggen D: ! Ík, ja ik de nieuwe groene DH noob, zat namelijk midden in die goeie ouwe tijd toen Amiya nog moest vechten met Cobra in de oorlog, waarbij Luthando nooit is dood gegaan maar wel begraven is en waar Faelan Amiya nog probeerde te verleiden en Thomtidom zoek raakte in het moeras- get to the point lisanne. Sorry sorry.
MAAR DIE GOEIE OUWE TIJD IS LANG NIET ZO GOED D: Ik weet niet hoor. Maar ik vind DH nu stukken beter. Dus die goeie ouwe tijd zal dan wel mooi de goeie ouwe tijd zijn, maar dit is dan wel mooi de nieuwe betere tijd D: Want die goeie ouwe tijd is poep, toch Nik o3o?
En toen is 't warm geworden, want 't werd beter en gezelliger, en toen ging 't smelten en toen ontstond er diariee en dat gingen we filteren
Dus deze tijd is plas :3 En da's een positief iets.
© Theorie ontwikkeld door Lisanne & Nikki