OOEEW
ik ga snel ff bijwerken:
@ Icari: het staat erbij ;D
@ Kai: NOES NOES O___O That's just sooo awesome
ik zet je bij niveau 6
@ Sauron: Smiezel Amiezel inderdaad :3
@ Nevaeh: ... daar kom ik op terug
@ Vanity: Ik zet je erbij ;3
@ Aaltjuh: OEEWWWW, TABLET
Ik zal echt nooit de verhoudingen en benen van het paard goed kunnen, en dit is just AWESOME
@ Raafjuh: mooooi =D De hoeven verdwijnen een beetje heel erg snel in het gras wat op het randje zit maar die manen en voor de rest is het heel mooi :3 Het paard wordt alleen van de voorkant verlicht, waardoor je zou denken dat daar een enorme zon zou zitten en dat klopt niet echt met de zwarte wolken die van daar komen
Maar daar kan je niet zoveel aan doen: It's über
@ Cadens: Ik zet je erbij
welk programma gebruik je voor je manips? :3
@ Padeau: Das just awesomeness
ook die kleurverschillen tussen de manen vallen heel mooi op :3
@ Navayo: Oeew, dat paard: Geweldig, mooie schaduw, niet opvallende ogen en belachelijk mooie manen. Heb ik niets op aan te merken ;3 Maar in het geheel past het paard niet bij de achtergrond omdat de achtergrond 'echt' is, en niet heel erg ge-edit lijkt, en dat paard daar gewoon in al z'n überheid ervoor staat. Misschien kan je proberen een achtergrond te vinden/zo te editten dat het prachtig past bij het paard, zodat hij/zij er daadwerkelijk instaat
Maar voor de rest: OMG ZO AWESOME
ACHTER JE
Just kidding XD
Anyways, Studenten
Vandaag is iets bijzonders gebeurd,
Niet alleen zag ik vandaag dat dit een Sticky is geworden
HET IS DA PAGINA 25
EN DAAROM WIL IK DAT JULLIE ONZE TWEE NIEUWSTE LEDEN EEN WELKOM GEVEN IN DEZE SCHOOL :3
DAT ZIJN CADENS EN VANITY JAWEL :ja:
En als jullie nou zin hebben zelf een hulpmentorlesjuh te geven aan anderen onder jullie niveau, gewoon doen :3 EVERYBODY WANTS LESSONS
En dan nog een geweldige mededeling:
NEVAEH
U BENT GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Na hard werken en ladingen van prachtige manippen denk ik dat je iedereen wel hebt overtuigd met je geweldige talent voor photoshoppen
IEDEREEN NU KNIKKEN >D
GEFELICIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAS
EN NU AAN JOU DE VRAAG: Wil jij je leven toewijden aan het docentenschap van deze lieve lidjuhs die dezelfde weg willen volgen naar awesome photoshopheidkunnen doen?