Super!
Je begint het al goed te kunnen =D
Je begint het al goed te kunnen =D
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Visual schreef:@ Djuna: Heel goed! Donker veulen bij donkere achtergrond, heel goed gekozen achtergrond, goed uitgeknipt op een paar witte plekjes na, hier kan je echt wat mee!
@ Vanilla: Het paard is misschien iets te licht/de achtergrond te donker. Ook twijfel ik bij de lichtinval, maar echt ONTZETTEND ÜBERGEWELDIG UITGEKNIPT en aan de onderkant heel mooi verwerkt.
Zelf gebruik ik voor mijn manen een speciale brush, als je die wilt zal k wel de link van die brush plaatsen Voorbeelden: OS en Ava von Visjuh :3
Vanilla schreef:Visual schreef:@ Djuna: Heel goed! Donker veulen bij donkere achtergrond, heel goed gekozen achtergrond, goed uitgeknipt op een paar witte plekjes na, hier kan je echt wat mee!
@ Vanilla: Het paard is misschien iets te licht/de achtergrond te donker. Ook twijfel ik bij de lichtinval, maar echt ONTZETTEND ÜBERGEWELDIG UITGEKNIPT en aan de onderkant heel mooi verwerkt.
Zelf gebruik ik voor mijn manen een speciale brush, als je die wilt zal k wel de link van die brush plaatsen Voorbeelden: OS en Ava von Visjuh :3
Dat moet ik nog doen, zorgend at het donkerder word enzow, ik die dat liever op het einde zo, maar bedankt, ik vind het fijn om te horen dat het tenminste goe us uitgeknipt en dat ik de hoeven goed verwerkt heb in de achtegrond, daar twijfelde ik namelijk enorm over. En, dat zou heel fijn zijn ja
Visual schreef:
Weet een van de docenten iets over Photoshop Elements 6?
Het beste is om een paard te zoeken die je makkelijk kunt uitknippen met een magnetic Lasso tool(als die bestaat :3) Denk aan een zwart paard in de sneeuw, een wit paard in het duister, een bruin paard tussen het lichtgroen, etc.
Docent/iemand verdere info? :3
Jij hebt zo'n eigen stijl, supermooi!Ividanara schreef:Wat vinden jullie? Nog nie af:)
Elody schreef:Oehoehoehoehoehoeh!!!! Ik wil meeeedoen
Weet alleen niet waar ik thuis hoor, niveau 4 ofzo? :')
Digital Art - paardenoog
Manip forest ghost
Manip Thordis
Speedpaint merel
Manipulatie Soulmates Crossing
Manipulatie Aubrun
Manipulatie Meathador
Heb eventueel ook blends, logo's ect. Ik studeer op het GLU (grafisch Lyceum) dus kan goed met photoshop, photoshop elements (6.0), Illustrator, Indesign en heb ook 3 jaar met gimp/fotofilter gewerkt. Daarnaast doe ik ook veel in de fotografie, heb een spiegel reflex, diverse lenzen waaronder een macro lens en... uuhm... wat moeten jullie nog meer weten? x)
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: