Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

School der Photoshoppen :D

+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 16]

201School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 4 nov - 2:19

Deina

Deina
VIP

Super!
Je begint het al goed te kunnen =D

202School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D vr 4 nov - 3:19

Vanilla

Vanilla
VIP

Hier een WIP van de manip voor Vanilla als ze wat ouder is.

Spoiler:

Tips, commentaar alvast? En, heeft iemand een handige manier voor de manen, buitenbtekenen, want teke en gaat me dus zeker niet lukken..

http://rebirthcity.forumotion.com/

203School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 5 nov - 1:26

Visual

Visual
VIP

@ Djuna: Heel goed! Donker veulen bij donkere achtergrond, heel goed gekozen achtergrond, goed uitgeknipt op een paar witte plekjes na, hier kan je echt wat mee!

@ Vanilla: Het paard is misschien iets te licht/de achtergrond te donker. Ook twijfel ik bij de lichtinval, maar echt ONTZETTEND ÜBERGEWELDIG UITGEKNIPT en aan de onderkant heel mooi verwerkt.
Zelf gebruik ik voor mijn manen een speciale brush, als je die wilt zal k wel de link van die brush plaatsen Wink Voorbeelden: OS en Ava von Visjuh :3

204School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 5 nov - 2:28

Pearl

Pearl
Moderator

Ik ga nu beginnen met een manipulatie. Ik heb er al eerder een gemaakt, maar dat is al een half jaar geleden.

Wat het precies wordt weet ik nog niet, maar ik wil of een beetje in de vrolijke stemming of juist in de nachtmerrie stemming als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Tips zijn graag welkom en ik zal zo nu en dan even een printscreentje dumpen! ^^

*Switcht van computer* Ohja, ik bewerk met Photofiltre X. (a)

http://www.dreamhorses.biz

205School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 5 nov - 2:58

Vanilla

Vanilla
VIP

Visual schreef:@ Djuna: Heel goed! Donker veulen bij donkere achtergrond, heel goed gekozen achtergrond, goed uitgeknipt op een paar witte plekjes na, hier kan je echt wat mee!

@ Vanilla: Het paard is misschien iets te licht/de achtergrond te donker. Ook twijfel ik bij de lichtinval, maar echt ONTZETTEND ÜBERGEWELDIG UITGEKNIPT en aan de onderkant heel mooi verwerkt.
Zelf gebruik ik voor mijn manen een speciale brush, als je die wilt zal k wel de link van die brush plaatsen Wink Voorbeelden: OS en Ava von Visjuh :3

Dat moet ik nog doen, zorgend at het donkerder word enzow, ik die dat liever op het einde zo, maar bedankt, ik vind het fijn om te horen dat het tenminste goe us uitgeknipt en dat ik de hoeven goed verwerkt heb in de achtegrond, daar twijfelde ik namelijk enorm over. En, dat zou heel fijn zijn ja School der Photoshoppen :D - Pagina 9 991721

206School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 5 nov - 20:56

Visual

Visual
VIP

Vanilla schreef:
Visual schreef:@ Djuna: Heel goed! Donker veulen bij donkere achtergrond, heel goed gekozen achtergrond, goed uitgeknipt op een paar witte plekjes na, hier kan je echt wat mee!

Dat moet ik nog doen, zorgend at het donkerder word enzow, ik die dat liever op het einde zo, maar bedankt, ik vind het fijn om te horen dat het tenminste goe us uitgeknipt en dat ik de hoeven goed verwerkt heb in de achtegrond, daar twijfelde ik namelijk enorm over. En, dat zou heel fijn zijn ja School der Photoshoppen :D - Pagina 9 991721

deze brush: https://2img.net/r/ihimizer/img135/3198/manentekenenbmp.png

alstublaft [aa]

EDIT: okee, dat was de tutorial XD De link van de brush: http://texturized.deviantart.com/#/d1l5u8a

:3

DUBBELEDIT: Heb je wel Photoshop CS2? XD want deze brush was wel voor Photoshop CS2 :') Als er iets anders is wil ik wel een mooie voor je zoeken AWESOMENESS

207School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 5 nov - 22:25

Vanilla

Vanilla
VIP

Dankjeeee, en ja, ik heb cs5 gedownload, maar dat zal ook wel werken hé

208School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D za 5 nov - 22:47

Deina

Deina
VIP

Weet iemand hoe je bv. kettingen of snoeren of pluimen op je paard bewerkt? :'D

209School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 6 nov - 5:03

Vaughn

Vaughn

Visual schreef:
Weet een van de docenten iets over Photoshop Elements 6?

Het beste is om een paard te zoeken die je makkelijk kunt uitknippen met een magnetic Lasso tool(als die bestaat :3) Denk aan een zwart paard in de sneeuw, een wit paard in het duister, een bruin paard tussen het lichtgroen, etc.

Docent/iemand verdere info? :3

Ik wil zeker niet wijsneuzerig over komen, maar mijn tip voor uitknippen is dat als je een paard echt mooi uit wil knippen, je uiteindelijk eigenlijk het beste gewoon handmatig uitknipt, met de gum vloeiende bewegingen proberen te maken en wisselen tussen in- en uitzoomen Wink

Und ik heb PS 8, die is praktisch hetzelfde als 6, ik weet niet wat de vraag daar over was, maar you can ask mah if you'd like to Yay

@Deina: Je kunt er voor kiezen om de ketting te tekenen [Eerst de basis, dan schaduwen/licht etc. en textures als je wil :3] of je kunt bijv. op deviantart zoeken naar 'chains stock'? Als je de kettingen netjes uitknipt zou je ook de transformtool kunnen gebruiken, die je vind onder het kopje afbeeldingen, of vervormen hyper

Mijn nieuwste manipsel voor Sallepal hyper Ik adviseer trouwens om fullview te doen omdat je anders niks van details of oogkleur ziet School der Photoshoppen :D - Pagina 9 11631

http://xdjurax.deviantart.com/art/Wannaswimyehh-267545903

210School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 6 nov - 5:04

Eagle

Eagle

Wauw prachtig!
Dit is trouwens mijn Indiaan paard geworden :'D

211School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 6 nov - 5:06

Nar

Nar
Moderator

@ Deina:

Wat dingen als kettingen enzo, is de manier die Vaughn beschrijft inderdaad het makkelijkst. Door op DA stockfoto's te zoeken, deze de juiste kleur te geven en weg te gummen wat je niet nodig hebt en vervolgens buigen krijg je hem het mooist. Ik doe het in ieder geval altijd op deze manier en dan later nog weer nieuwe kleuren etc. erover heen om het één geheel te maken.

EDIT:

Deina, heb je dat plaatje zelf bewerkt? Die schilderingen zijn erg tof, alleen echt jammer dat je op de achtergrond een hek hebt laten staan. Doet gelijk afbreuk aan je plaatje omdat indianen niet zo'n hek gebruikten.

@ Vaughn:

_O_

Schitterend! Het enige minpuntje wat ik heb is dat het paard geen kont heeft, of in ieder geval een deel mist, maar verder... AWESOME!

212School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 6 nov - 5:13

Eagle

Eagle

Ja weet ik maar ik ken die sumopaint echt nog niet en wist niet wat ik allemaal kon bewerken.. Ik heb gewoon de brushes genomen die er al instonden en dit zo bewerkt.. Meer kan ik jammer genoeg niet

213School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 6 nov - 5:17

Vaughn

Vaughn

OEhh, ik vind Eagle echt wel coell Cool Vooral die handafdrukken vind ik heel stoer <3 Alleen de rode streepjes steken er erg fel uit, maar ik weet niet echt wat je allemaal kunt met sumopaint dus daar houd ik verder m'n mond over lowl :'D

Dankjewel guys =D Und Nar, idd, nu je het zegt. Het is idd enigszins apart, een halve kont. School der Photoshoppen :D - Pagina 9 11631 Achja, er is gewoon een hapje uitgenomen door een passerende piranha >D

214School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D zo 6 nov - 5:18

Eagle

Eagle

Ja weet ik.. Ik vond geen goede brush die je er zo half op kon maken ofzo want voor de streepjes had ik echt een andere gedachten..

En wou zo graag nog wat tekeningen maar er pastte echt niets bij dus is het dit geworden (:

215School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 7 nov - 9:42

Ividanara

Ividanara
The Beautiful Nightmare

Wat vinden jullie? Nog nie af:)
School der Photoshoppen :D - Pagina 9 DJFoG

216School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 7 nov - 9:55

Vanilla

Vanilla
VIP

Al heel mooi, cht, ik doe het kje niet na hoor Lief

217School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 7 nov - 9:57

Nar

Nar
Moderator

Die is zeker nice Nanananaaaa

Ik vind hem errug gaaf, dus ik ben zeeer nieuwsgierig naar het eindresultaat ^^

218School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D ma 7 nov - 10:01

Nevaeh

Nevaeh

Ividanara schreef:Wat vinden jullie? Nog nie af:)
School der Photoshoppen :D - Pagina 9 DJFoG
Jij hebt zo'n eigen stijl, supermooi!

219School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 3:45

Visual

Visual
VIP

Dat is Fawn's Manenlesjuh invloed :3 Het ziet er gewoon geweldig uit, dus ik wacht het resultaat af :3

220School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 4:08

Elody

Elody

Oehoehoehoehoehoeh!!!! Ik wil meeeedoen hyper
Weet alleen niet waar ik thuis hoor, niveau 4 ofzo? :')

Digital Art - paardenoog
Manip forest ghost
Manip Thordis
Speedpaint merel
Manipulatie Soulmates Crossing
Manipulatie Aubrun
Manipulatie Meathador

Heb eventueel ook blends, logo's ect. Ik studeer op het GLU (grafisch Lyceum) dus kan goed met photoshop, photoshop elements (6.0), Illustrator, Indesign en heb ook 3 jaar met gimp/fotofilter gewerkt. Daarnaast doe ik ook veel in de fotografie, heb een spiegel reflex, diverse lenzen waaronder een macro lens en... uuhm... wat moeten jullie nog meer weten? x)

http://www.anouklubbers.tk

221School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 4:34

Nirvana

Nirvana
VIP

Niveau 4 zegt ze School der Photoshoppen :D - Pagina 9 11631 Schat, volgens mij hoor jij eerder thuis bij de begeleiders clown

222School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 5:48

Visual

Visual
VIP

O_O Nirvjuh heeft gelijk O_O

*kan geen kritiek meer uiten* DIE MANIPS ZIJN TE GOED O_O

223School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 5:49

Deina

Deina
VIP

WAUW!
Echt greaaaat =D

224School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:25

Fawn

Fawn

Elody schreef:Oehoehoehoehoehoeh!!!! Ik wil meeeedoen hyper
Weet alleen niet waar ik thuis hoor, niveau 4 ofzo? :')

Digital Art - paardenoog
Manip forest ghost
Manip Thordis
Speedpaint merel
Manipulatie Soulmates Crossing
Manipulatie Aubrun
Manipulatie Meathador

Heb eventueel ook blends, logo's ect. Ik studeer op het GLU (grafisch Lyceum) dus kan goed met photoshop, photoshop elements (6.0), Illustrator, Indesign en heb ook 3 jaar met gimp/fotofilter gewerkt. Daarnaast doe ik ook veel in de fotografie, heb een spiegel reflex, diverse lenzen waaronder een macro lens en... uuhm... wat moeten jullie nog meer weten? x)

NU WIL IK OOK LEERLING WORDEN. 8D
*aanbid* Ó heilige *naam invullen* neemt u mij, Nikki L., als uw wetige echtgenote student. Bow For Boudicca

225School der Photoshoppen :D - Pagina 9 Empty Re: School der Photoshoppen :D di 8 nov - 6:31

Vanilla

Vanilla
VIP

Holy Manipoly, liefde voor die dingen, liefde ervoor School der Photoshoppen :D - Pagina 9 1499845164 School der Photoshoppen :D - Pagina 9 1499845164 School der Photoshoppen :D - Pagina 9 1499845164

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 16]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum: