Dat heb ik al geprobeerd maar het mislukt en ik zie de fout niet :'D
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
School der Photoshoppen :D
+53
Saronse
Black Night
Daesha
Navayo
Padeau
Cadens
Vanity.
Icari
Fether
Ravena
Itzala
Czarith
Cloud
Jack Sparrow
Merle
Azicrae
Streya
Midnight
Nahor
Kai
Amani
Anaïs
Sauron
Amiya
Elody
Eagle
Pearl
Djuna
Mischa
Puck
Libra
Daper
Falcon
Vanilla
Dygur
Fayne
Magnifico
Dyani
Rival
Condor
Mort
Ithilwen
Vaughn
Sultan
Ividanara
Nirvana
Duvessa
Nevaeh
Fawn
Deina
Aaliyah
Nar
Visual
57 plaatsers
327 Re: School der Photoshoppen :D zo 12 feb - 6:54
328 Re: School der Photoshoppen :D zo 12 feb - 7:39
Aaliyah
Moderator
hij is nog lang niet af maar ik weet niet hoe ik die hoeven netjes af kan werken :c en nog tips alvast ofzo?
329 Re: School der Photoshoppen :D zo 12 feb - 9:55
Ividanara
The Beautiful Nightmare
Heb er ook weer eentje af THIS IVIIII
http://annabellx.deviantart.com/#/d4pi9rl
http://annabellx.deviantart.com/#/d4pi9rl
330 Re: School der Photoshoppen :D zo 12 feb - 20:11
Anaïs
@Nicole: Voor de eerste keer is het echt vet cool! Zeker als je naar mijn eerste keer kijkt, de mijne zijn echt fel en nep ;3
@Aaliyah: Echt mooi <3
Vroeger als ik geen hoeven had, kopierde ik een hoef van een voorbeen en ik draaide deze en verwerkte deze aan de andere benen.
@Ivi: Whaaaa! Hij is geweldig geworden! <3
Edit:
Hier is mijn eerste echte manip ;3
@Aaliyah: Echt mooi <3
Vroeger als ik geen hoeven had, kopierde ik een hoef van een voorbeen en ik draaide deze en verwerkte deze aan de andere benen.
@Ivi: Whaaaa! Hij is geweldig geworden! <3
Edit:
Hier is mijn eerste echte manip ;3
- Spoiler:
331 Re: School der Photoshoppen :D ma 13 feb - 2:39
Aaliyah
Moderator
@anais.
maar ze staat in gras. en dat wil ik netjes erin bewerken :c
maar ze staat in gras. en dat wil ik netjes erin bewerken :c
332 Re: School der Photoshoppen :D ma 13 feb - 2:51
Anaïs
Nou daarom zou ik echt hoeven eraan plakken en daarna ze erin bewerken
333 Re: School der Photoshoppen :D zo 19 feb - 11:52
Cloud
http://dreamsforfree.deviantart.com/#/d4qajnu
eerste keer gerecolored of hoe je het ook mag noemen. en dan nog allemaal tegenslagen -.- maar ik heb haat aan de manen / staart. maar goed. ^^
eerste keer gerecolored of hoe je het ook mag noemen. en dan nog allemaal tegenslagen -.- maar ik heb haat aan de manen / staart. maar goed. ^^
334 Re: School der Photoshoppen :D zo 26 feb - 9:30
Czarith
http://boston4therun.deviantart.com/art/Mister-287332520
Hij is nogal lecht, maar toch ben ik er wel een beetje trots op.
Hij is nogal lecht, maar toch ben ik er wel een beetje trots op.
335 Re: School der Photoshoppen :D di 28 feb - 8:10
Visual
VIP
Oehlala Allemaal manipjuhs
Ik ga kritiek leveren op volgorde van eerder naar laatst
@ Parel: De vogels zijn mooi, lijken alsof ze in het plaatje horen, het paard is goed uitgeknipt, alleen jammer dat het contrast tussen de achtergrond en het paard wel erg hoog is, je kan proberen een donkerder paard te nemen, of deze donkerder te maken. En de regen is heel goed voor de sfeer, maar kan het dan ook op de auto terecht komen, en op het paard? (Dus wat druppeltjes die van de auto afvallen, de sporen van de regendruppels, natte kleffe manen etc) Voor de rest über voor je tweede manip = het gwn awesome <3
@ Ivi (Dead in a body): Heel mooi, de mist, de achtergrond, het past heel goed in elkaar, netjes uitgeknipt, de manen hangen als badass-slierten en dat oog maakt de manip gewoon af O_O Het enige wat ik een beetje raar vind is de staart, maar dat komt door mij :3 Beautiful <3
@ Sultan : Manen mooi gedaan, heel netjes uitgeknipt, zorgvuldig bewerkt met de schaduw, misschien kan je proberen de ribbeltjes in de schaduw te verwerken, en de manen wat donkerder maken, want nu zijn de manen lichter dan de vacht en als dat niet de bedoeling was, daarom dus Voor de rest: Prachtig <3 Voor de eerste keer is het idd BEAUTIFUL
@ Aali : DO NOT FORGET DE STAART het is een goed begin, de manen zijn goed op weg, ik heb er niet zoveel over te zeggen omdat het niet af is =P <3
@ Ivi (Wild One) : Die is gewoon freaking awesome O_O LUF IT <3
@ Anaïs: Heel goed gedaan met het witte paard een blauwe gloed te geven, mooi drafje, dat scheelt weer gedoe met de hoeven, netjes uitgeknipt, je kan de manen misschien iets natuurlijker doen: Het ene haartje gaat die kant op, het andere haartje die kant, oh daar gaat een lokje, en dan sommige plekken donker maken en andere plekken lichter, dat geeft een 3dheids effect 8D
@ Cloud: IK KAN M NIET ZIEHIEN T____T Hij moet mooi zijn, ik vind het altijd indrukwekkend als er recoloreddinges in staat
@ Czarith: 1 woord: CUTE <3 *ziet nu pas de ogen* OMG O_O Ik ben fan van die ogen Anyway: Mooi uitgesneden, het veulen past goed bij de sfeer die je wilt creëren, ik krijg alleen de kriebels bij het linkerachterbeen waar zo'n knip-plak-pixels-ribbeltjeslijn zit maar voor de rest: CUUUUUUUUTE <3
Ik ben zelf ook bezig, maar heb tips nodig O_O
Ik ga kritiek leveren op volgorde van eerder naar laatst
@ Parel: De vogels zijn mooi, lijken alsof ze in het plaatje horen, het paard is goed uitgeknipt, alleen jammer dat het contrast tussen de achtergrond en het paard wel erg hoog is, je kan proberen een donkerder paard te nemen, of deze donkerder te maken. En de regen is heel goed voor de sfeer, maar kan het dan ook op de auto terecht komen, en op het paard? (Dus wat druppeltjes die van de auto afvallen, de sporen van de regendruppels, natte kleffe manen etc) Voor de rest über voor je tweede manip = het gwn awesome <3
@ Ivi (Dead in a body): Heel mooi, de mist, de achtergrond, het past heel goed in elkaar, netjes uitgeknipt, de manen hangen als badass-slierten en dat oog maakt de manip gewoon af O_O Het enige wat ik een beetje raar vind is de staart, maar dat komt door mij :3 Beautiful <3
@ Sultan : Manen mooi gedaan, heel netjes uitgeknipt, zorgvuldig bewerkt met de schaduw, misschien kan je proberen de ribbeltjes in de schaduw te verwerken, en de manen wat donkerder maken, want nu zijn de manen lichter dan de vacht en als dat niet de bedoeling was, daarom dus Voor de rest: Prachtig <3 Voor de eerste keer is het idd BEAUTIFUL
@ Aali : DO NOT FORGET DE STAART het is een goed begin, de manen zijn goed op weg, ik heb er niet zoveel over te zeggen omdat het niet af is =P <3
@ Ivi (Wild One) : Die is gewoon freaking awesome O_O LUF IT <3
@ Anaïs: Heel goed gedaan met het witte paard een blauwe gloed te geven, mooi drafje, dat scheelt weer gedoe met de hoeven, netjes uitgeknipt, je kan de manen misschien iets natuurlijker doen: Het ene haartje gaat die kant op, het andere haartje die kant, oh daar gaat een lokje, en dan sommige plekken donker maken en andere plekken lichter, dat geeft een 3dheids effect 8D
@ Cloud: IK KAN M NIET ZIEHIEN T____T Hij moet mooi zijn, ik vind het altijd indrukwekkend als er recoloreddinges in staat
@ Czarith: 1 woord: CUTE <3 *ziet nu pas de ogen* OMG O_O Ik ben fan van die ogen Anyway: Mooi uitgesneden, het veulen past goed bij de sfeer die je wilt creëren, ik krijg alleen de kriebels bij het linkerachterbeen waar zo'n knip-plak-pixels-ribbeltjeslijn zit maar voor de rest: CUUUUUUUUTE <3
Ik ben zelf ook bezig, maar heb tips nodig O_O
- Spoiler:
336 Re: School der Photoshoppen :D di 28 feb - 8:18
Czarith
Ghehe, thanks. En dat been, ja, dat zie ik nu pas.. *Fail*
En dat oog, op een of andere manier was het al zo, en het viel me na een tijdje wel op dat het best oewl was, dus het oog heb ik niks aan gedaan.
En dat oog, op een of andere manier was het al zo, en het viel me na een tijdje wel op dat het best oewl was, dus het oog heb ik niks aan gedaan.
338 Re: School der Photoshoppen :D di 28 feb - 8:32
Visual
VIP
OEW Ik ga weer kritiseren
@ Aal: Op het eerste gezicht ziet het er heel mooi uit, met de kleuren van de paint en de zee(wie houdt er niet van blauw met lichtbruin en wit en donkerbruin ) Maar op het tweede gezicht zie ik idd dat er iets mis is gegaan met de staart, en specifiek het uitknippen van de staart, je kan met de magic wand slingeren en hopen dat je wat te pakken krijgt, de lelijke dingen blurren, en dan hopen dat het wat wordt, je kan ook de hele staart vervangen, of hem heel handig gummen Voor de rest (maar das übermoeilijk O_o) Misschien proberen afdrukken te maken in het zand van hoefijzurs, het water laten splijten voor de hoef die in het water ligt VOOR DE REST ISSIE ÜBER
@ Aal: Op het eerste gezicht ziet het er heel mooi uit, met de kleuren van de paint en de zee(wie houdt er niet van blauw met lichtbruin en wit en donkerbruin ) Maar op het tweede gezicht zie ik idd dat er iets mis is gegaan met de staart, en specifiek het uitknippen van de staart, je kan met de magic wand slingeren en hopen dat je wat te pakken krijgt, de lelijke dingen blurren, en dan hopen dat het wat wordt, je kan ook de hele staart vervangen, of hem heel handig gummen Voor de rest (maar das übermoeilijk O_o) Misschien proberen afdrukken te maken in het zand van hoefijzurs, het water laten splijten voor de hoef die in het water ligt VOOR DE REST ISSIE ÜBER
339 Re: School der Photoshoppen :D di 28 feb - 8:39
Aaliyah
Moderator
Visual schreef:OEW Ik ga weer kritiseren
Ja die staart -.-" ennuh, dankuu voor die nuttige tips, ben alweer bezig met 1tje, weer recolouren, van wit naar soort grijs/zwart misschien roan-achtig =3 en opzich lukt hij aardig laat hem zien als ik verder mee ben.
340 Re: School der Photoshoppen :D di 28 feb - 8:59
Merle
Mijn nieuwste manip, ik ben er niet echt tevreden over. De kleuren werkten niet mee :') .
341 Re: School der Photoshoppen :D wo 29 feb - 5:57
Aaliyah
Moderator
http://dreamsforfree.deviantart.com/#/d4rd9e6
=3 weer een recolouring, de manen zijn niet bepaald je van het maar verder ben ik best tevreden 8D
=3 weer een recolouring, de manen zijn niet bepaald je van het maar verder ben ik best tevreden 8D
342 Re: School der Photoshoppen :D zo 4 maa - 8:16
Visual
VIP
@ Merle: Oew, die kleurweerspiegelingen op het paard passen mooi bij de zonnestralen, de hoeven zijn er gewoon gemaakt om erin te zitten maar ik heb ook een beetje het gevoel van dat de spiegelingen op de vacht van het paard niet kloppen: De zon komt van links en toch is het paard gespiegeldingest van voren, maar ik zeur maar Hartstikke mooi
@ Aaltjuh: OMG o_O DARK SIDE O_O Als zo'n gebied er was op Dreamhorses liet ik zelfs Vis daar niet heen gaan O_O De wonden op het paard: Niet te gloeiend, niet te onopvallend: Verse wonden heel goed, de manen, daarvan zie je alleen van dichtbij dat ermee geklungelt is, maar we kijken het van ver weg :3 Ik vind dat het paard en die wonden en de achtergrond gewoon voor elkaar gemaakt zijn O_O Ze hebben elkaar's ware gevonden *snift* Beautiful
Ik ben nu bezig met blenden, maar voor mij is het nog steeds een beetje manippen without rules XD En ik heb geen flauw idee of ik er goed in ben of niet Wait ik pak mn blendsel ff:
Voor:
Wat vinden jullie?
@ Aaltjuh: OMG o_O DARK SIDE O_O Als zo'n gebied er was op Dreamhorses liet ik zelfs Vis daar niet heen gaan O_O De wonden op het paard: Niet te gloeiend, niet te onopvallend: Verse wonden heel goed, de manen, daarvan zie je alleen van dichtbij dat ermee geklungelt is, maar we kijken het van ver weg :3 Ik vind dat het paard en die wonden en de achtergrond gewoon voor elkaar gemaakt zijn O_O Ze hebben elkaar's ware gevonden *snift* Beautiful
Ik ben nu bezig met blenden, maar voor mij is het nog steeds een beetje manippen without rules XD En ik heb geen flauw idee of ik er goed in ben of niet Wait ik pak mn blendsel ff:
Voor:
- Spoiler:
- Spoiler:
Wat vinden jullie?
343 Re: School der Photoshoppen :D zo 4 maa - 10:24
Nar
Moderator
Er zit een verschil tussen blenden en manippen Visje. Blenden is puur de achtergronden in elkaar over laten lopen, meer niet. Hoe simpel het ook moge klinken, dat is blenden. Manippen is zoveel lastiger doordat je op veel meer dingen moet letten, zoals schaduw en dat soort dingen. Het is mooier als je er op let, maar je hoeft er niet op te letten bij het blenden
Ik vind de ogen een beetje, uhm, creepy. Doordat je de blauwe kleur zo fel hebt gedaan, dacht ik eerst dat hij blind was Ik zou hem iets minder fel doen, maar ik vind het idee wel gaaf! De blauwe tekst vind ik niet zo omdat de textuur een rode teint heeft
Ik vind de ogen een beetje, uhm, creepy. Doordat je de blauwe kleur zo fel hebt gedaan, dacht ik eerst dat hij blind was Ik zou hem iets minder fel doen, maar ik vind het idee wel gaaf! De blauwe tekst vind ik niet zo omdat de textuur een rode teint heeft
344 Re: School der Photoshoppen :D za 31 maa - 2:57
Merle
Ik heb daarnet een deviantart account aangemaakt XD .
Mijn nieuwste waar ik best een tijd mee bezig ben geweest:
Mijn nieuwste waar ik best een tijd mee bezig ben geweest:
346 Re: School der Photoshoppen :D za 31 maa - 6:47
Itzala
O_O idd die is te awesome O_O Nothing to criticize <3 Ik vind m echt geweldig Die hoeven van het voorste paard zijn er zo geweldig ingewerkt
En danke Nar voor de tips
En danke Nar voor de tips
347 Re: School der Photoshoppen :D wo 4 apr - 0:06
Ravena
VIP
http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=Yewtrex#/d4uz5vi
Dat is een nieuwe manip ^^
tips en commentaar zijn altijd welkom.
En ik weet het, de manen zijn slecht ghihi, ga datdenk ik nog bij werken
Dat is een nieuwe manip ^^
tips en commentaar zijn altijd welkom.
En ik weet het, de manen zijn slecht ghihi, ga datdenk ik nog bij werken
349 Re: School der Photoshoppen :D wo 4 apr - 3:15
Fether
VIP
Wauw! En ja ja zit allemaal te zeggen dat je het niet kan en nog maar een beginner bent!
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum