@Amiya, precies. Wat vinden de leden ervan?
Wat heb je trouwens weer een smexy setje, ik adoreer ze echt
Wat heb je trouwens weer een smexy setje, ik adoreer ze echt
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4
Fawn schreef:Rain schreef:Oké, hier even mijn mening tot nu toe.
Er is geen nieuwe kudde nodig als de huidige kudde actief en origineel is, toch? Die activiteit krijg je alleen door stabiliteit en ritme. Als elke maand de kudde een andere leider heeft, dan kan er niks opgebouwd worden. Ik zou dus zeggen: Geen uitdagingen meer. In die zin: Ik vind dit een strakker plan, en realistischer. In een kudde in het wild zal de leider ook alleen worden uitgedaagd als deze slapper is dan de uitdager, dus als de uitdager een kans maakt. We moeten meer stabiliteit in DH creëren. Mijn plan is om de kudde aanvragen weer te openen. Wanneer het team acht dat een kudde inactief is geworden zullen we alle kudde aanvragen bekijken. Degene waarvan wij denken dat ze voldoen aan het beeld van een goede, stabiele en actieve kudde leider komt in aanmerking. Dan wordt er een topic geopend bij de kudde waarin de leden kunnen stemmen op een nieuwe kudde. In feite worden de kuddes dus niet meer overgenomen, maar wordt er gestemd op kandidaten door de leden. Even op een rijtje:
-Kudde is inactief
-Kudde aanvragen worden doorzocht op kandidaten
-Kandidaten worden in een poll verwerkt
-Leden kunnen stemmen
-Nieuwe kudde wordt gestart
In dit geval heeft het team invloed op de uiteindelijke keuze, de leden kunnen stemmen, en elke leider heeft een eerlijke kans.
___
Ik vind dat er regels moeten komen die omschrijven wanneer een kudde/leider als inactief moet worden beschouwd. Dus bijvoorbeeld:
-De leider heeft 5 dagen land niks gepost in de RPG
-De leider is 5 dagen niet online geweest
-Er zijn minder dan 5 actieve leden(Met uitzondering van de opstart periode)
Zo kan er sneller worden ingegrepen.
___
Kuddes moeten vijandig naar elkaar worden. Ookal zijn beide bijvoorbeeld goed. Territorium is territorium. Ze hoeven elkaar niet te doden, maar -op uitzonderingen na- zouden ze elkaar niet mogen. Zo kunnen er ook ruzies ontstaan in de RPG, leuk voor verhaallijnen.
___
De kuddes moeten aantrekkelijker worden: Meer groeikansen, meer rangen. Ik wil één verplichte(Als in, verplicht voor de leider om deze te starten) activiteit per kudde per 2 weken. De kuddes moeten origineel worden, en elke kudde moet zich kunnen onderscheiden. Bijvoorbeeld eentje die zich focust op het opleiden van paarden die aanvallen, andere die paarden opleiden om zich te verdedigen, een kudde die zich focust op respect en rangen, een kudde die zich focust op een soort 'familie' gevoel. Kuddes moeten niet meer puur en alleen ingedeeld worden op goed/slecht/neutraal maar elke kudde moet zich kunnen onderscheiden en de leden iets kunnen bieden!
Ik ben het grotendeels met je eens, behalve dit laatste stukje wat er voor mij op een negatieve manier toch uitspringt. Dus door zich op verschillende punten te richten kunnen kuddes zich onderscheiden... Hmm, nee. Dat zou betekenen dat bijvoorbeeld de slechte kuddes elkaar nódig zouden hebben omdat de één beter vecht en de ander beter verdedigd. Ook betekent dat dat je op dat gebied geen onderscheid meer kan maken in de kudde zélf. Ik snap dat dit een voorbeeld is, maar ik zie niet voor me hoe iets soortgelijks gebeurt. Een kudde moet zich onderscheiden op ínhoud, wat voor knollen er in zitten, wat ze kunnen, waar ze vandaan komen.
En nu ga ik even kijken wat ik van de rest vind. :') Momentje.
Rain schreef:@Visual, ik heb nu een aangepaste versie gemaakt in het modhoekje. En daar staat inderdaad in dat een langdurige activiteit of bijvoorbeeld een verhaallijn met veel topics ook als zo'n activiteit geldt.
Rain schreef:Oké, hier even mijn mening tot nu toe.
Er is geen nieuwe kudde nodig als de huidige kudde actief en origineel is, toch? Die activiteit krijg je alleen door stabiliteit en ritme. Als elke maand de kudde een andere leider heeft, dan kan er niks opgebouwd worden. Ik zou dus zeggen: Geen uitdagingen meer. In die zin: Ik vind dit een strakker plan, en realistischer. In een kudde in het wild zal de leider ook alleen worden uitgedaagd als deze slapper is dan de uitdager, dus als de uitdager een kans maakt. We moeten meer stabiliteit in DH creëren. Mijn plan is om de kudde aanvragen weer te openen. Wanneer het team acht dat een kudde inactief is geworden zullen we alle kudde aanvragen bekijken. Degene waarvan wij denken dat ze voldoen aan het beeld van een goede, stabiele en actieve kudde leider komt in aanmerking. Dan wordt er een topic geopend bij de kudde waarin de leden kunnen stemmen op een nieuwe kudde. In feite worden de kuddes dus niet meer overgenomen, maar wordt er gestemd op kandidaten door de leden. Even op een rijtje:
-Kudde is inactief
-Kudde aanvragen worden doorzocht op kandidaten
-Kandidaten worden in een poll verwerkt
-Leden kunnen stemmen
-Nieuwe kudde wordt gestart
In dit geval heeft het team invloed op de uiteindelijke keuze, de leden kunnen stemmen, en elke leider heeft een eerlijke kans.
___
Ik vind dat er regels moeten komen die omschrijven wanneer een kudde/leider als inactief moet worden beschouwd. Dus bijvoorbeeld:
-De leider heeft 5 dagen land niks gepost in de RPG
-De leider is 5 dagen niet online geweest
-Er zijn minder dan 5 actieve leden(Met uitzondering van de opstart periode)
Zo kan er sneller worden ingegrepen.
___
Kuddes moeten vijandig naar elkaar worden. Ookal zijn beide bijvoorbeeld goed. Territorium is territorium. Ze hoeven elkaar niet te doden, maar -op uitzonderingen na- zouden ze elkaar niet mogen. Zo kunnen er ook ruzies ontstaan in de RPG, leuk voor verhaallijnen.
___
De kuddes moeten aantrekkelijker worden: Meer groeikansen, meer rangen. Ik wil één verplichte(Als in, verplicht voor de leider om deze te starten) activiteit per kudde per 2 weken. De kuddes moeten origineel worden, en elke kudde moet zich kunnen onderscheiden. Bijvoorbeeld eentje die zich focust op het opleiden van paarden die aanvallen, andere die paarden opleiden om zich te verdedigen, een kudde die zich focust op respect en rangen, een kudde die zich focust op een soort 'familie' gevoel. Kuddes moeten niet meer puur en alleen ingedeeld worden op goed/slecht/neutraal maar elke kudde moet zich kunnen onderscheiden en de leden iets kunnen bieden!
Visual schreef:Bloemkol heeft gelijk :3 Het wordt dan meer een uitdaging om in de kudde te zitten en te blijven zitten
Amiya schreef:Visual schreef:Bloemkol heeft gelijk :3 Het wordt dan meer een uitdaging om in de kudde te zitten en te blijven zitten
Wie is bloemkool? ö
Amiya schreef:Visual schreef:Bloemkol heeft gelijk :3 Het wordt dan meer een uitdaging om in de kudde te zitten en te blijven zitten
Wie is bloemkool? ö
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4
» A L G E M E E N » Overleg » Discussies » Kuddes
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: