Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik word er gek van.. Jullie ook?

+4
Nar
Vanilla
Fawn
Deina
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Deina

Deina
VIP

OMG IK BEN ECHT RAZEND OP GOD OF OP WEETIKVEEL WIE!

Ik had een heerlijke dag met mijn vriendje.. Ben dan ook super verliefd en ja..
Ik had dus een super dag en hij zit ook zeker een uur bij me na school op de trein dus gezellig..

Ik kwam super vrolijk thuis.. Mijn kat zit me op te wachten.. Springt ze in mijn armen en krabt ze in mijn gezicht.. Doet nu super veel pijn..

Ik voer de dieren en mijn cavia ligt dood.. Jeej.. Aan een ziekte dus mijn andere cavia en mss zelfs mijn konijnen zijn stervende.. Pfff

Ik had net op facebook gezet: Mijn dag kan niet meer stuk
Nu dus wel.. Hebben jullie dat soms ook?!

Fawn

Fawn

Ja, tja, eh. Meestal voel ik het wel aankomen wanneer mijn dag niet geweldig gaat worden. :') Bijvoorbeeld als ik ongesteld ben of als er een pw op de planning staat waar ik niet voor heb geleerd... enzo. 8D

maar zo'n onverwachte baaldag... nópe, godzijdank heb ik daar (zover ik hoop, ook in de toekomst) nooit last van. o.o

EDIT: OOH WACHT. Wel als ik er opeens achterkom dat de pepernoten op zijn. ó.ò WAT MOET IK ANDERS IN MIJN YOGHURT DOEN? T^T

Deina

Deina
VIP

Ik word er gek van.. Je hebt een super dag en komt vrolijk thuis.. En dan BAM alles word een nachtmerrie.. Nu is mijn knie nog eens geblesseerd ook nog :s

Vanilla

Vanilla
VIP

Ik had het ook een keer, maar dan was het alleen eng, omdat een goede vriend van me verliefd op me was, en dat toen zei, en ja, dus toen was ik heel stil, en na aan het denken, en het was eng. Maar, ik zag het eigenlijk wel aankomen, aangezien hij altijd heel aardig was, en hij had die dag ook al gezegd zo van 'Mij nie missen he.' en ik zei zo van 'nene hoor.' en toen zei hij zo van 'Ik mis u nu al.' en ja, xd0. Ik zo heel dom, okeejj 'Ohh, das lief.' dus jah, maar dat was het enige, dus eigenlijk, nope niet echt.

http://rebirthcity.forumotion.com/

Deina

Deina
VIP

Pfff :s

Nar

Nar
Moderator

Fawn schreef:
EDIT: OOH WACHT. Wel als ik er opeens achterkom dat de pepernoten op zijn. ó.ò WAT MOET IK ANDERS IN MIJN YOGHURT DOEN? T^T

WTF? PEPERNOTEN IN DE YOGHURT? O_O

However: Ik had vandaag een onverwachte meevaller: EEN VIER OP GRIEKS blijheid

IK BEN ZO HAPPY Cheer

Maar ik heb ook wel eens wat onverwachte baaldingen hoor. Hoewel ik niet tot weinig een onverwacht sterfgeval heb meegemaakt. Nou ja, een oude vrouw in het bejaardentehuis. Daar schrok ik toch wel van ja. Vooral omdat mijn eigen oma helemaal in tranen was.

Sterkte met je overleden dier!

Deina

Deina
VIP

Dankje.. Vind het echt ni fijn.. Heb het al wel eens vaker gehad en ik haat zo'n dagen dus..

Kyanos

Kyanos
VIP

Ik heb het laatste weekend een baal weekend..

Ik ben onwijs stom bezig qua iets wat ik maar voor me hou.. Iemand pakte me bij mn arm en vette blauwe plek nu.. Een ander prikte me in mn zij daar ook de blauwe plekken.. Ik stootte me aan alles keer op keer.. En ben al het helee.. Freaking..weekend..misselijk..

Visual

Visual
VIP

aww Ik word er gek van.. Jullie ook? 656204

Ik heb een baaldag wanneer de dag daarvoor gemaakt is: Goed begonnen goed eindigen slecht begonnen slecht eindigen. En meestal is mijn slechte dag een slechte dag voor alle mensen die ik aardig vind(verdorie XD) Gelukkig heb k dat niet vaak.

Mijn onverwachte-sterfte-dagen zijn meestal op doodnormale dagen waarbij k het helemaal niet in de smiezen heb: Ik kom dan altijd thuis van school zo van mijn vader: Hey, je parkiet is dood. Ik dan: Je maakt een grap, ik zie je lachen. Bleek deze dus echt dood te zijn xd

Maar echte baaldagen zijn rampen! Vol pech! Vermoeidheid, stress, pijn en ellende(giro 444 heah? giro 444 voor de arme kindertjes met stress, pijn en ellende like mie :3) Ik voel me rot, ben vaak laat thuis of heb een vermoeiend vak, veel vakken op mn tas. Een keer was het zo erg dat k door mijn rug ben gegaan door mijn tas x( en dan nog naar school gaan daarna: NIET! LEUK! Maar gelukkig komen die baaldagen niet heel vaak voor :3

Nirvana

Nirvana
VIP

Tsja, ik denk eigenlijk vaak genoeg: 'er zijn nog genoeg mensen die het nog veeeel slechter hebben' Ik word er gek van.. Jullie ook? 11631

Rain

Rain
Administrator

Nirvana schreef:Tsja, ik denk eigenlijk vaak genoeg: 'er zijn nog genoeg mensen die het nog veeeel slechter hebben' Ik word er gek van.. Jullie ook? 11631

Precies. Je moet het altijd relativeren! Ik heb bijna nooit slechte zin, maar soms dan raak ik gefrustreerd door iets(Bijvoorbeeld mijn moeder die mijn schoenen weg gooit, ik weet er niks van, gevolg--->Ik moet snel weg naar het dierenasiel(Daar werk ik als vrijwilliger), zoek mijn oude schoenen, kom ik 10 minuten te laat met andere (goede) schoenen aan. Dan ben ik soms wel een beetje driftig, omdat het gewoon niet nodig is. Zeker omdat ik van te voren (Tot wel 3x toe) had gezegd dat ze de schoenen NIET moest weggooien. Voor de rest heb ik bijna altijd een goede bui :'D

Nirvana

Nirvana
VIP

Haha, Rain. Bekend probleem, moeders die dingen weggooien! Ik word er gek van.. Jullie ook? 335806

Ik ben zelf alleen chaggie als ik te weinig/slecht geslapen heb Ik word er gek van.. Jullie ook? 11631

Rain

Rain
Administrator

Nirvana schreef:Haha, Rain. Bekend probleem, moeders die dingen weggooien! Ik word er gek van.. Jullie ook? 335806

Ik ben zelf alleen chaggie als ik te weinig/slecht geslapen heb Ik word er gek van.. Jullie ook? 11631

Wouw, soulmate ='D

Zelfs als ik weinig heb geslapen ben ik nog hyper enzo ='D

Deina

Deina
VIP

En nu nog gedumpt ook nog.. Pff ik haat dit ><

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: