Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Cobrazara en Zephyr weer inactief...

+6
Nar
Visual
creoyio
Rain
Manou
Cobrazarao
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hello peeps,

Al een lange tijd niet meer van me gehoord heah?
Ik heb het de laatste tijd echt behoorlijk druk en ben dan vreselijk moe. Dan heb ik geen zin meer om te RPGen.

Er is ook iets afschuwelijks gebeurt met mijn verzorgpaard Danna. Onlangs gebeurt. Het is zelfs in het nieuws gekomen. Iemand was in de nacht de wei ingegaan en haar met een bijl te lijf gegaan.

Dus ik voel me er nog rot bij >Sad. Ik probeer hoe dan ook zo veel mogelijk die persoon op te sporen. Ik heb al rare geruchten gehoord.
Hoe dan ook, ik hoop dat ik heb te pakken krijg die vuile k**o*zak!

Manou

WTF? :O:O:O:O
MEt een bijl? Omg,
Ik kan het niet geloven dat iemand zo iets kan doen. Hier kan ik echt om huilen.
Echt heeeeeel veel sterkte ermee. Ik sta achter je hoop dat je die mogool te pakken krijgt. DIt kan gewnoon niet!

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Ja, ik had dit ook niet verwacht. Ik kan het zelf ook nog steeds niet geloven. Waarom deed die persoon dat?
Hoe dan ook haar wonde heelt mooi. Maar het had niet veel gescheeld of ze had dood geweest. Er is een stuk bot uitgeslagen.
De wonde was ongv. een vuist diep.

Ik zweer je dat ik hem wil pakken >Sad Het schijnt dat in de buurt ook 2 dieren zijn aangevallen. Een kat dat zijn oor is afgeknipt en een hond met messteken in zijn poot. Echt ZIEK!!

Manou

Die persoon moet opgepakt worden en naar psychiater. Het lieft hak ik hem in elkaar met een bijl knip ze oor eraf en steek een mes in ze voet

Rain

Rain
Administrator

Helaas gebeuren deze dingen regelmatig :'(
Trieste wereld...
Sterkte!

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Dank je Rain,

Het is inderdaad een trieste wereld.

Nou maar hopen dat ie wegblijft >Sad

creoyio

creoyio

na 5 keer hebben gelzen kan ik het nog steeds niet geloven.

ben het met Manou helemaal mee eens die moet naar een psyhiater.

Als je er achter gaat...pas dan wel op he0.o
Hopenlijk genezen de wondes snel alvast sterkte met je arm paardje ^^Cobrazara en Zephyr weer inactief... 163720

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Ja... en het is geen paardje! Dat is het strafste van allemaal. Het is een reus van een paard. Die persoon koos het grootste paard dat der stond. Er stonden ook 2 pony's en die liet ie staan.

Hier is een filmpje van de gebeurtenis. http://www.atv.be/item/paard-mishandeld

Visual

Visual
VIP

OMG O_O Die gast moet naar de psychiater idd! Dit zijn een van de weinige dingen die mij kwaad kunnen maken, dat paard heeft toch niets gedaan! Heb je btw de Dierenpolitie al gebeld? Die kunnen helpen bij deze zaak, pas opgeleid!

Nar

Nar
Moderator

Waar halen ze het lef vandaan zeg?

Stelletje stompzinnige egocentrische psychiaterrijpe gekken dat het zijn!

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

We hebben gewoon de politie er bij gehaald. Veel van die mensen kunnen we niet verwachten. Die zullen niet veel voor ons kunnen doen :'(.

creoyio

creoyio

ik vind het echt zielig wat een dom mens Nar je zegt de woorden die ik ook dacht! En het was dan klaar om bereden te worden.... *snik* stom mens hopenlijk pakkken ze die gast snel op

Nirvana

Nirvana
VIP

Jeetje Cobra, wat verschrikkelijk. Dat nieuws hoor je (gelukkig ..) ook niet dagelijks.

Mooi dat het goed gaat met je paard. Gekken blijven bestaan in deze wereld... Pas je wel op met in het donker naar huis fietsen oid? Als hij in jullie buurt actief is, zou ik 'm niet 's nachts tegen willen komen...

Fawn

Fawn

Jezus, ik ook niet. Getverderrie dan ben je toch ook ziek in je hoofd. In ieder geval sterkte met je paardje en duimen dat ie er zonder te veel trauma's van af komt. O.o

Nevaeh

Nevaeh

Ze mishandelen eerst dieren voordat ze op mensen overgaan D:
En je wilt er misschien achter aan gaan, maar je kunt het beter aan de politie overlaten, hoe stom dat ook klinkt.
Heel veel succes met je paard, hopelijk word die sukkel snel opgepakt!!

Dygur

Dygur

ik lees het nu pas maar, jemig, dat er zulke mensen bestaan :[

veel suc6 Cobie

http://catsparadiso.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: