zantos stapte recht op de rivier, zou hij misschien hier een ander paard ontmoette. Hij was hier al geweest, hier in dreamhorses. Maar dat was erg lang geleden. Toen haatte iedereen hem, daarom wasd hij weggegaan. Hij was anders gaan doen, helemaal anders. Hij was zelfs niet echt goed meer, en ook niet slecht. Hij koos voor neutraal. Het was de bedoeling dat niemand hem zou herinneren. Zo kon hij nieuwe vriende maken, eigenlijk zijn eerste vrienden. Maar hij had wel genoeg zelfvertouwen voor het opnieuw proberen van vrienden maken, hij was het vroeger namelijk helemaal vergeten. Omdat iedereen hem peste, uitlachen en zo van die dingen. Hij werd uit zijn gedachten wakker geschut, omdat hij getrappel hoorde van hoeven. Er kwam een paard recht op hem af. Hij snoof. Ja, zeker een paard. Hij slikte even toen hij het paard zag komen. Een bruine merrie. Hij ging een pas naar achter en dacht -Wat moet ik nu doen, wat zou ik zeggen? geen hoi, toch? dat klonk zo normaal.- Maar toch zei hij gewoon 'Hoi, ik ben Zantos' Hij keek naar de merrie, afwachtend op een antwoord..
~And Kyara ofcourse~
~And Kyara ofcourse~