Tijd van angst en vrees is uitgebroken. Slechtheid zal overwinnen. Bloed, pijn, verdriet, verlies, moord, duisternis zal vallen. Goedheid zal verliezen en onderdruk staan. Er zal een hel uitbreken in Dream Horses. Wat nu is het onder bedreiging van The Blood Horses Mixes! Deze keer niet door zuivere reuzen friezen. Want hun gruwelijke taak rust op andere landen. Deze keer mogen alle paardenrassen de macht proeven. Zei krijgen aandacht van een duister beest. Hij zal zorgen dat slechtheid zal heersen. Cobrazarao heeft fluisteringen gehoord dat Dream Horses mogelijk toch een bedreiging kon worden. Zijn wijze dienaars vertelde hem dat vele goedzakken naar Dream Horses vluchtte. Dus moest Cobrazarao iets bedenken. Om te voorkomen dat Dream Horses begint uit te groeien tot een sterk goedzakkenland! Hij besloot Zephyr naar Dream Horses te sturen en de slechte paarden op te trommelen. Hun doel was, Dream Horses veroveren. Stukje bij stukje word een gebied ontnomen. Eerst werden de slechte gebieden in beslag genomen. Daarna de goedzakken gebied. Het leven word steeds moeilijker en moeilijker voor de goedzakken. MAAR, natuurlijk gaat dit allemaal niet zo simpel zijn weg op. Natuurlijk zullen het goede er alles aan doen om hun prachtige leefomgeving te redden. Dus breekt er een eindeloze oorlog aan. Geen idee hoe lang deze zal duren. Maar het leven op Dream Horses zal zwaar worden. Veel onschuldige en schuldige wezens zullen omkomen.
Zephyr zal natuurlijk de macht in handen nemen en hij zal er alles aan doen om Dream Horses plat te leggen. Zijn doel is niet echter om leider te zijn. Dat zullen de slechte paarden zelf beslissen als ze Dream Horses veroverd hebben. Maar als de oorlog nog steeds loopt zal Zephyr de leider zijn. (Ach, iemand moet de baas spelen :p)
Zephyr gaat echter twijfelen of hij in Dream Horses blijft of niet. Aangezien The Blood Horses nog steeds de machtigste kudde is van heeeeeeeeel de wereld :p. Zal hij blijven of niet?
Natuurlijk, gaan we loop der tijd terug goedzakken die zullen proberen terug te vechten en Dream Horses te bevrijden van slechtheid. Als de slechte paarden natuurlijk winnen he? De kans bestaat natuurlijk dat de goedzakken zich weten te redden ^^
Wie wint? Goed? Of Slecht? Dat beslissen wij samen!
Ik had eens wat inspiratie, dus wilde ik die met jullie heel graag delen. Ik weet niet wat jullie van dit verhaallijn vinden. Dus wilde ik heel graag weten wat jullie hier van vinden? Spannend? Of echt niet. Willen jullie dit verhaallijn uitkomt? Graag je reactie!! En je mag ook jouw ideeën meedelen En je mag natuurlijk ook zeggen of je dan heel graag mee wilt doen.
Nou, hopelijk krijg ik veel reacties
PS: Mixes is een verzinsel van mij, het betekend zo gezegd mix
Zephyr zal natuurlijk de macht in handen nemen en hij zal er alles aan doen om Dream Horses plat te leggen. Zijn doel is niet echter om leider te zijn. Dat zullen de slechte paarden zelf beslissen als ze Dream Horses veroverd hebben. Maar als de oorlog nog steeds loopt zal Zephyr de leider zijn. (Ach, iemand moet de baas spelen :p)
Zephyr gaat echter twijfelen of hij in Dream Horses blijft of niet. Aangezien The Blood Horses nog steeds de machtigste kudde is van heeeeeeeeel de wereld :p. Zal hij blijven of niet?
Natuurlijk, gaan we loop der tijd terug goedzakken die zullen proberen terug te vechten en Dream Horses te bevrijden van slechtheid. Als de slechte paarden natuurlijk winnen he? De kans bestaat natuurlijk dat de goedzakken zich weten te redden ^^
Wie wint? Goed? Of Slecht? Dat beslissen wij samen!
Ik had eens wat inspiratie, dus wilde ik die met jullie heel graag delen. Ik weet niet wat jullie van dit verhaallijn vinden. Dus wilde ik heel graag weten wat jullie hier van vinden? Spannend? Of echt niet. Willen jullie dit verhaallijn uitkomt? Graag je reactie!! En je mag ook jouw ideeën meedelen En je mag natuurlijk ook zeggen of je dan heel graag mee wilt doen.
Nou, hopelijk krijg ik veel reacties
PS: Mixes is een verzinsel van mij, het betekend zo gezegd mix