Friendschip can stay for a very long time between friends.
Even if you have meet them for a long long time ago.
Real friendschips stays deep in your heart.
He will be waiting to meet you back.
Even if he have to wait for years!
Even if you have meet them for a long long time ago.
Real friendschips stays deep in your heart.
He will be waiting to meet you back.
Even if he have to wait for years!
Kalm verplaats hij zich tussen de dunne boomstammen van de dennenbomen. De zoete geur van hun sappen verheerlijkte zijn gevoelige neusgaten. Het was een prachtige, donkere gebied. Door de naaldbomen. Ondanks hun kleine naaldjes hielden ze heel veel zonlicht tegen. Jonge lichtgroene toppen waren zichtbaar op de takken van de bomen. De grond was zeer zacht, goed op sommige plaatsen staken er wel een taaie takken uit de grond. Of scherpe stenen of rotsblokken. Maar op de meeste plaatsen was de grond bedekt met een dik laagje dode naalden en zelfs mos. Dat hing van seizoen tot seizoen af. Hier en daar waren zonnestralen te zien. Wacht een prachtig zicht was. Op sommige plaatsen waren er mos op de bomen. Saronse daalde van een hoge helling af. Zijn ijsblauwe ogen kalm voor zich uit gericht. Saronse werd gevolgd door een ander diersoort. Het was zwart en het had opvallend gele ogen. Het was een jonge wolf. Dat vrolijk achter Saronse aan liep. Hij was niet alleen zo vrolijk omdat hij bij Saronse was. Hij had ook nog eens een zelf gemold konijn in zijn muil. Saronse glimlachte ondeugend. Maar keek toen algauw weer serieus. Hij keek even achter zich. "Ga je dat nou is eindelijk opeten?" Mopperde Saronse omdat hij er van walgde. Iki grinnikte ondeugend. '',Dat wil ik best. Maar dan moet je wel op me wachten hoor!,'' Sprak Iki bijna onverstaanbaar omdat hij een konijn in zijn bek had. Saronse slaakte een diepe zucht en stopte uiteindelijk met stappen. Saronse kon maar duidelijk horen hoe gulzig Iki zich te goed deed aan zijn ongelukkige prooi. Iki is en blijft een roofdier. Na een korte tijd verscheen het hyper geval. Iki stak vrolijk zijn lange tong uit en kwispelde. '',Ik ben klaar!,'' Saronse grijnsde. "Mooi, dan trekken we weer eens verder." Iki holde voor Saronse uit. Saronse en Iki verschillen totaal van elkaar. Saronse was meer een zeer kalme typen dat alles zorgvuldig in zich opnam. Iki daar in tegen was gek om rond te stoeien en gewoon face to face te komen. Maar Saronse genoot van dit hypere karakter. Iki liet hem sterk denken aan Minty. Het lieve witte pluizige, hyper, gekke, wilde merrieveulen. Saronse had altijd een zwak voor haar gehad... Saronse slikte even de pijn weg. Hij had haar gevonden... Dood... Een gruwelijk weerzien en Saronse voelde er nog steeds schuldgevoelens voor. Hij kon maar beter aan iets anders denken. |
Aan mijn lieve RPG vriendin Merle