Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

{{Meeting}} Provence le Utrecht

+14
Itz
Loko
Magnifico
Sham
Pearl
Ravena
Caelan
Mischa
Nar
Chaitanya
Courage
Remember
Aaliyah
Visual
18 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

Visual

Visual
VIP

In het topic over zomervakantiemeetingen was al besloten dat er een meeting kwam van Emmen, maar wie heeft er vergeten dat er meerdere mensen Utrecht, het midden van Nederland makkelijk kunnen bereiken AWESOMENESS volgens die poll was de meerderheid voor (stad/provincie?) Utrecht (I think XD *kijkt* ANDERE KEUZE GELDT NIET >D)

Na het succesvolle verhaal van de dierentuinrampagestormloop in Emmen, probeer ik een meeting in provincie le Utrecht te organiseren voor mensen die meer in het midden van het land wonen AWESOMENESS


Alleen hebben we nog heeel veeel info nodig over de meeting Yay

Like:


W a n n e e r :

Het zou het beste zijn als de datum een of twee weken verder is dan vandaag zodat iedereen het kan lezen :3 Als mensen die provincie Utrecht kunnen bereiken hun geprefereerde datum neerzetten, kan ik die neerzetten in een poll Wink Misschien hebben we niet genoeg tijd om voordat de vakantie is afgelopen dit te organiseren, maar dan kunnen we vooruit plannen voor in de herfstvakantie Yay

W a a r :

Waar ligt aan het Wat gaan we doen? Een dierentuin, pretpark, sjoppen of gewoon Utrecht le stad te vernielen :'D Het kan allemaal :3 suggesties zijn welkom ;D

W i e :

Dat hangt waarschijnlijk af van de andere twee factoren XD

MAYBE LIJST Yay

- dodo aaltjuh :3 (13)
- Chaitjuh :3 (13)
- Remembertjuh :3 (12)
- Visjuh :3 (14)
- Couragetjuh :3 (16)
- Laarsjuh/Nartjuh :3
- Raafjuh :3
- Caelanjuh :3
- Misjaatjuh :3
- Gliesjuh :3
- Sammytjuh :3 (15)
- Magnummetjuh :3 (14)
- SmiezelAmiezelAmiyatjuh :3

Info over Provincie Utrecht:

Da hoofdstad van Utrecht is Utrecht AWESOMENESS , het station waarover ik durf te zeggen dat er best veel treinen aankomen uit de raarste uithoeken(zoals Den Haag AWESOMENESS neuh just kidding :'D ) Utrecht Centraal heeft dan ook veel mogelijkheden qua reizen en er zijn stadsbussen :3 Dierenparken volop in Utrecht (zoals dierenpark Amersfoort AWESOMENESS ) ik heb geen flauw idee of er een pretpark is, maar er is starbucks voor degene die koffie lust :'D Ook zijn er dingetjuhs met de cultuurkaart te activeren :3 Meer weet ik niet XD Ow ja, er is een stadsbus vanaf centraal recht naar het gezellige (ik noem het het) centrum met pannekoekenhuisjuh, bioscoop Rembrandt(ofzeu XD) en mcdonalds in 1 straat langs de gracht AWESOMENESS (misschien ga ik iets te vaak naar Utrecht om dit te weten XD) 3 minuutjuhs met de bus, of volgens mijn vader: 10/15 minuten lopen ;3 Als we dus zouden meeten op utrecht centraal zouden we dus met z'n allen naar dat straatjuh KUNNEN lopen :3


Misschien heeft iemand anders een idee over Amersfoort, leuke dingen in het westen, noorden, zuiden :')


Voor de rest is Utrecht da middelste provincie in Nederland (A) Rechts van Zuid-Holland, Links van Gelderland, Noord van Brabant en Zuid van FLEVOLAND blijheid


WIE DOET ER MEE OM ELKAAR, DA AWESOMESTUH ÜBERLIDJUHS VAN DH, TE MEETEN? Yay

En zelfs als niet iedereen kan die datum (ik kan ook niet echt elke datum XD) DAN GAAN WE NOG STEEDS DOOR MET ORGANISEREN VOOR DA PEOPLE DIE WEL KUNNEN OF COURSE Yay



Vaststaande INFO:

We go to dierentuin, probably Amersfoort met DINOBOS 8D makkelijk te bereiken vanaf UC, treintjuh, bushalte stop is 3 min lopen van de zoo :3



Laatst aangepast door Visual op zo 19 aug - 9:38; in totaal 3 keer bewerkt

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

OHMY 8D Ik sprak laatst met me ma over de meeting van Emmen en zij zo heel verontwaardigd van; jij had ook meegekund! waarom ging je niet mee! en ik zo van 'mam T.T je had me verboden te rpg'en, hoe kan ik dat dan weten, bovendien was het te ver weg. als het nou in utrecht was ofzo. dat zou nog eens makkelijk zijn'


EN NU OMG 8D

*waar jij het over hebt xD like, ik ga in utrecht naar school 8D*


dus zet mij maar in de Maybe lijst 8D

Remember

Remember

Ik kan misschien ik ga mijn ouders gewoon stalken met de mededeling dat ik dan twaalf ben en niet elf

Niet dat er een verschil zit tussen elf en twaalf
MAAR ALS ER IEMAND GAAT VAN DERTIEN dodo MAG IK MISSCHIEN WEL MEE dodo zeg niet dat je dan veertien bent Suspect

Courage

Courage

Het ligt aan de datu, (Want ik ga nog op vakantie), maar als de datum kan, zal ik het opzich wel kunnen vragen (A)
Zet maar bij misschien!

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Remember schreef:Ik kan misschien ik ga mijn ouders gewoon stalken met de mededeling dat ik dan twaalf ben en niet elf

Niet dat er een verschil zit tussen elf en twaalf
MAAR ALS ER IEMAND GAAT VAN DERTIEN dodo MAG IK MISSCHIEN WEL MEE dodo zeg niet dat je dan veertien bent Suspect


goh... ben ik nou scheel of staat mijn naam daar :'D ik ben dertien 8D



Laatst aangepast door Aaliyah op di 7 aug - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ik ben ook 13 en ik woon in N-H, en Utrecht klinkt dan wel super aantrekkelijk (en anders ga ik gwn tegen men ouders zeuren dat men broer ook al naar zijn ex mocht in IEL IEL IEL IK ZIE EEN SPIN WHAAA *poging 1 tot spin vermoorden mislukt* boekelo of waar het ook was iig aan de andere kant van NL xd, toen hij nog maar 14 was (hij is IEL DAAR IS DIE SPIN WEER *poging 2 tot spin vermoorden GESLAAGD YEAH. met een plastic zak om mijn hand en een papiertje vast. oki het was zo'n hele snelle weet je wel die springen e.d. zo'n zwart met gele xd* gisteren overigens 15 geworden xD)

Hoe dan ook, zet mij maar op de maybe-lijst! Ik zal het vragen als we een plaats weten... En als er een dierenpark is lijkt mij dat wel het meest handigst. Dierenparken zijn vaak leuk en er is dan genoeg tijd om elkaar een beetje te leren kennen, en vaak kost alleen het entree geld (of als we ergens moeten gaan eten maar dat is zo verschrikkelijk duur altijd xD) dus dan zitten we ook niet zozeer met het probleem als iemand geen geld mee mag nemen (naast entree e.d. snappie?).

Visual

Visual
VIP

Okie, alles staat erbij AWESOMENESS Vindt iedereen dan da dierentuin het beste qua geld, vervoer etc? We zouden kunnen afspreken op de locatie maar we kunnen ook bij Utrecht centraal afspreken en vanaf daar verder reizen : D

Remember

Remember

Het lijkt mij het handigst om bij het dieren park zelf af te spreken als we daar heen gaan xD

Visual

Visual
VIP

Idd xD ik heel slim xD

Heeft iemand een suggestie voor een leuk dierenpark? :3

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Mij maakt niets uit ;D mijn vervoer is al geregeld als ik ga *like normaal gewoon de bus zoals ik ook naar school ga*

En ik mag naar de meeting als de datum uitkomt =D

Visual

Visual
VIP

Okee, dus eigenlijk is de echt belangrijke factor de datum :3

Ik zou als dierentuin Ouwehands Dierenpark of Dierenpark Amersfoort voorstellen, die zijn redelijk populair en vast wel makkelijk te bereiken ;3


EN OMG AALTJUH O__O JIJ IN UTRECHT NAAR SCHOOL? Ö ME TOO : D Straks blijken we elkaar in rl te kennen en dan zo: NOOOEOEOEOES IT IS YOU NOES

Remember

Remember

Ja nou ja, Ouwehands zou voor mij perfect zijn aangezien ik daar behoorlijk dicht bij woon, maar als ik het niet heel erg verkeerd heb ligt Ouwehands in Gelderland Fufu

Nar

Nar
Moderator

Visual schreef:EN OMG AALTJUH O__O JIJ IN UTRECHT NAAR SCHOOL? Ö ME TOO : D Straks blijken we elkaar in rl te kennen en dan zo: NOOOEOEOEOES IT IS YOU NOES


Zit je daar echt zo:


"AH NEE NIET JIJ WEER! OPGESODEMIETERD!"

"Maar... Ik kom hier voor een DH Meeting..."




Mischa

Mischa
VIP

Courage schreef:Het ligt aan de datu, (Want ik ga nog op vakantie), maar als de datum kan, zal ik het opzich wel kunnen vragen (A)
Zet maar bij misschien!

HEY AMBER WE KUNNEN SAMEN GAAN 8D
Want ik wil ook een keer naar een meeting, en als er een "bekende" meegaat, mag ik vast wel :3

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Visual schreef:Okee, dus eigenlijk is de echt belangrijke factor de datum :3

Ik zou als dierentuin Ouwehands Dierenpark of Dierenpark Amersfoort voorstellen, die zijn redelijk populair en vast wel makkelijk te bereiken ;3


EN OMG AALTJUH O__O JIJ IN UTRECHT NAAR SCHOOL? Ö ME TOO : D Straks blijken we elkaar in rl te kennen en dan zo: NOOOEOEOEOES IT IS YOU NOES

Jup

Voor mij zou Amersfoort de beste mogelijkheid zijn, maar het andere zou opzich ook prima zijn :'D

Het zou raar zijn als we elkaar daadwerkelijk zouden kennen in rl {{Meeting}} Provence le Utrecht 335806

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Visual schreef:Okee, dus eigenlijk is de echt belangrijke factor de datum :3

Ik zou als dierentuin Ouwehands Dierenpark of Dierenpark Amersfoort voorstellen, die zijn redelijk populair en vast wel makkelijk te bereiken ;3


EN OMG AALTJUH O__O JIJ IN UTRECHT NAAR SCHOOL? Ö ME TOO : D Straks blijken we elkaar in rl te kennen en dan zo: NOOOEOEOEOES IT IS YOU NOES

AMERSFOORT NATUURLIJK. DIE HEEFT EEN DINOBOS RAWR
oki ik google even verder :'D

Courage

Courage

Mischa schreef:
Courage schreef:Het ligt aan de datu, (Want ik ga nog op vakantie), maar als de datum kan, zal ik het opzich wel kunnen vragen (A)
Zet maar bij misschien!

HEY AMBER WE KUNNEN SAMEN GAAN 8D
Want ik wil ook een keer naar een meeting, en als er een "bekende" meegaat, mag ik vast wel :3

Jajajajaja! Als jij meegaat en de datum een beetje uitkomt mag ik denk ik wel(a)

Edit: Voor de geintereseerden, ik ben net 16 (a)

Caelan

Caelan

Zet mij maar bij maybe. Ik moet nog even mijn parents overhalen, maar Utrecht is iig al dichterbij dan de andere dingen.

Zouden jullie volgende week donderdag kunnen? Is misschien een beetje snel, maar ik zit best volgepland, haha xd

http://www.lionsheart.actieforum.com

Ravena

Ravena
VIP

Nou mijn vader zei ik elk geval nog geen nee, maar ik weet het niet zeker tot ik weet waar we heen gaan en wanneer, pas dan kan ik het zeggen aangezien ik never nooit alleen met de bus mag gaan op mijn twaalf jarige leeftijd xD

Van 10 augustus tot 17 augustus kan ik in elk geval niet dan ben ik op vakantie

Aaliyah

Aaliyah
Moderator

Deze vakantie kan ik bijna altijd geloof ik :3

Chaitanya

Chaitanya
VIP

Ik zou over het algemeen ook kunnen, maar ivm problemen thuis weet ik niet of het wel altijd handig is :'D Oja behalve op 16 augustus en 10 (of iig in die richting xD) augustus niet want dan zijn mijn broertje en moeder jarig.

Nar

Nar
Moderator

Misschien zou ik ook wel kunnen, mits het niet de komende twee weken is, want dan zit ik in Italië.



Als ik kan, probeer ik G'lies ook wel mee te slepen :Y)

Mischa

Mischa
VIP

Jammer, Boudicca, dan kunnen we sowieso niet tegelijk meeten ben ik bang D:
Want ik ga volgende week woensdag op vakantie.

Nar

Nar
Moderator

Mischa schreef:Jammer, Boudicca, dan kunnen we sowieso niet tegelijk meeten ben ik bang D:
Want ik ga volgende week woensdag op vakantie.

Hoe lang ga je?

Mischa

Mischa
VIP

Nar schreef:
Mischa schreef:Jammer, Boudicca, dan kunnen we sowieso niet tegelijk meeten ben ik bang D:
Want ik ga volgende week woensdag op vakantie.

Hoe lang ga je?

2 weken C;

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum