ik heb zin om te eten
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
't teut topic
+47
Yia
Kasumi
Sweatpy
Dash
Adamas
Silvia
Meteor
Camilia
Rahi
Ra'rja
Kát
Kristen
Akoni
August
Chipsie
Vasilisa
Visual
Corazón
Nar
Courage
Rose
Padeau
Faylenn
Infierno
Azalea
Chaitanya
Gracefull
Colyat
Amani
Crystall
Kay
Gwenn
Yamato
Ray
Juno
Ravena
Cesilia
Rey
Pascha
Navayo
Aragorn
Magnifico
Hemel
Sultan
Pearl
Aaliyah
Sunset
51 plaatsers
677 Re: 't teut topic zo 10 maa - 5:56
Nar
Moderator
Ik hou je niet tegen :Q
ZOOOO. Ook weer een nieuw setje. Dat werd écht tijd
ZOOOO. Ook weer een nieuw setje. Dat werd écht tijd
678 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:03
Aaliyah
Moderator
WAUW! Sexej Nar!
Ik stel m'n frans uit *,*
Ik heb écht geen zin in frans.
Ik stel m'n frans uit *,*
Ik heb écht geen zin in frans.
679 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:14
Chipsie
ik heb net gegeten
nu ben ik spelletjes aan het spelen of facebook
nu ben ik spelletjes aan het spelen of facebook
682 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:24
Magnifico
Administrator
ik ga met Kay posten - ook al moet ik stiekem bij allemaal andere topics posten.
683 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:27
Silvia
hoi ben een heletijd niet meer op dreamhorses gezeten en wil miojn profiel veranderen hebt de avatar al
en het onderschrift maar hoe doe je de foto van je onder schritf als je bv nu typc
en het onderschrift maar hoe doe je de foto van je onder schritf als je bv nu typc
684 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:31
Kay
Je moet je foto uploaden, bijvoorbeeld met tinypic of imgur. Dan moet je de code uitzoeken waar [IMG] voor staat en die in je onderschrift plakken. (:
689 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:43
Chaitanya
VIP
Ik heb kaarsjes aangestoken, maar fack, nu is het weer te donker om te gaan tekenen.. en ik had net zulke leuke ideeën... En grrrr :') Altijd.
Ik ging mijn teken spullen uitzoeken en ik heb echt vet veel blijkt... Naast canvas doeken, afscheurpaletten en schetsblokken ook krijtjes (met o.a. limited edition - handige kleuren zijn dat, voor een mooi voskleurig paard of zo..), kleurpotloden (goeie kwaliteit vind ik xd), gewone potloden, kool (krijtjes en potloden) blend- en burnisherpotloden, acryl- en olieverf, en ecoline. En 25 kwasten, van groot naar klein en grof naar fijn c:
Zeker de helft heb ik in een mandje gestopt. De verf, ecoline, kwasten, potloden/krijtjes, de tekenblokken en doeken en mijn doos met kleurpotloden gaan eronder. Grote schoonmaak hier (alhoewel mijn bureau nog wel steeds een enorme bende is..xd)
Ik ging mijn teken spullen uitzoeken en ik heb echt vet veel blijkt... Naast canvas doeken, afscheurpaletten en schetsblokken ook krijtjes (met o.a. limited edition - handige kleuren zijn dat, voor een mooi voskleurig paard of zo..), kleurpotloden (goeie kwaliteit vind ik xd), gewone potloden, kool (krijtjes en potloden) blend- en burnisherpotloden, acryl- en olieverf, en ecoline. En 25 kwasten, van groot naar klein en grof naar fijn c:
Zeker de helft heb ik in een mandje gestopt. De verf, ecoline, kwasten, potloden/krijtjes, de tekenblokken en doeken en mijn doos met kleurpotloden gaan eronder. Grote schoonmaak hier (alhoewel mijn bureau nog wel steeds een enorme bende is..xd)
691 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:46
Aaliyah
Moderator
awesome! zoveeeel spullen hahaah!
JAA POST MET KAY!
JAA POST MET KAY!
698 Re: 't teut topic zo 10 maa - 6:53
Kay
@Silvia, nee nee neee. Ik kan niet zo manipuleren joh P: Dat was een freebie volgens mij, van iemand.
699 Re: 't teut topic zo 10 maa - 7:08
Silvia
oohhh sorry
hey maar door jouw hulp ga ik nu mijn oderschrift doen hopelijk vindt je het wat
hey maar door jouw hulp ga ik nu mijn oderschrift doen hopelijk vindt je het wat
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: