Magnifico schreef:CHARRLOOTTEE <333333
REEENSKEEE. Hoz are you?
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Magnifico schreef:CHARRLOOTTEE <333333
Is goedNavayo schreef:Ik zal openen met Dwyn, ze is iets makkelijker startbaar :p
+1Aaliyah schreef:M'n haar is ingevlecht en dan morgen gaat het heel erg krullen en dan gaat mn haar leuk zitten (:.
@Juno: Yeah ik zag het (8 ik ga rond donderdag/vrijdag posten :3
Sunset schreef:Me to.
Ugh, ben gister door een jaarlinger gebeten. T was speels, dat weet ik wel. Het bloedde ook niet ofzo, maar hij beet in een spier, denk ik. Ik moet stage lopen bij een manege, en de rest van de dag moest ik dus voeren en alles met een pijnlijke rechterarm. T ergste is; ik ben dus rechtshandig.
Bij nader inzien denk ik niet dat hij een spier heeft geraakt, het doet nu namelijk geen pijn meer.
Verder alles goed hier?
Caramba schreef:@Gracefull Yeeeaah kan jij openen
@Navayo jajaja jou ken ik wel op hh Volgensmij kwam je toen in aanmerking voor een eigenaar voor een ander paard van me daar xd Maar yeaah ik wil topicjuuh! Kan jij ook openen :a
Sorry guys ik ben zoooo slecht in een topic openen xd
But hii everybody xd
Gracefull schreef:Caramba schreef:@Gracefull Yeeeaah kan jij openen
@Navayo jajaja jou ken ik wel op hh Volgensmij kwam je toen in aanmerking voor een eigenaar voor een ander paard van me daar xd Maar yeaah ik wil topicjuuh! Kan jij ook openen :a
Sorry guys ik ben zoooo slecht in een topic openen xd
But hii everybody xd
Okii ;d.
Yamatp schreef:+1Aaliyah schreef:M'n haar is ingevlecht en dan morgen gaat het heel erg krullen en dan gaat mn haar leuk zitten (:.
@Juno: Yeah ik zag het (8 ik ga rond donderdag/vrijdag posten :3
Doe ik ook heel vaak, dat is zo mooi ea.
Ravena schreef:Haaij
You know what?
I'm gonna be panda
Ravena schreef:Haaij
You know what?
I'm gonna be panda
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: