Wist je dat onze nieuwe directrice 40- minuten rooster wil afschaffen, geen uitval maar inval wil en eigenlijk de examenstunt wil verbieden.
Jippiiee, geen lol meer
Jippiiee, geen lol meer
Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je
Juno schreef:Wist je dat onze nieuwe directrice 40- minuten rooster wil afschaffen, geen uitval maar inval wil en eigenlijk de examenstunt wil verbieden.
Jippiiee, geen lol meer
Courage schreef:Examenstunt is echt prut xD
Ik had vandaag met mijn klas, maar omdat niets mag konden we ook haast niets doen... Ze hadden bedacht met waterballonen te gaan gooien maar toen iemand daardoor nat werdt mocht dat ook niet meer -.-
Fether schreef:Courage schreef:Examenstunt is echt prut xD
Ik had vandaag met mijn klas, maar omdat niets mag konden we ook haast niets doen... Ze hadden bedacht met waterballonen te gaan gooien maar toen iemand daardoor nat werdt mocht dat ook niet meer -.-
Bij ons is examenstunt juist heel groot. Heel de voorhal hangt nu onder de ballonnen en alles en er staat een podium. En ik heb ergens opgevangen dat je morgen beter niet via de kluisjes naar binnen moet gaan als je niet nat wilt worden. Vorig jaar moest iedereen onder tafels door kruipen om bij zn lokaal te komen. Ik vind t altijd best grappig
Nar schreef:@ Aal:
Met dit weer? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Juno schreef:Ja, wij mogen ook niet nat worden, al de bruggers, 1e, 2e en 3e klassers hebben laptops >.<
Courage schreef:Juno schreef:Ja, wij mogen ook niet nat worden, al de bruggers, 1e, 2e en 3e klassers hebben laptops >.<
Serieus? Cool! Nee, bij ons is het het omdat als kinderen gaan klagen over natte kleren bij hun ouders, de school de kans loopt dat ze nieuwe kleren moeten gaan betalen >.<
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum: