Paarden profiel Kudde: I think I'm better alone Leeftijd: 3 Partner: You look like I can't feel...
Cool I wanna do ehbo too, anyway ik ging vandaag eens gaan polsen bij de twee dierenartsen id buurt voor een vakantiejob, maar ben helaas weer es in slaap gevallen :/
Paarden profiel Kudde: I think I'm better alone Leeftijd: 3 Partner: You look like I can't feel...
Hehe vroeg erbij zijn ??!
En ik ga wel weer bedelen bij m'n ouders ^^ wil liever m'n geld sparen voor andere dingen xD En ik moet echt verder werken aan die post, die games zijn zo verslavend ;O
Paarden profiel Kudde: / Leeftijd: 4.5 but that does not concern you. the only thing you should know is that I'm your end. Partner: I I don't kill you than you'r lucky. But I don't know love. Love form me is darkniss. black as night...
Paarden profiel Kudde: / Leeftijd: 4.5 but that does not concern you. the only thing you should know is that I'm your end. Partner: I I don't kill you than you'r lucky. But I don't know love. Love form me is darkniss. black as night...
Goed goed ^^ Behalve dat ik ziek begin te worden. maar anders goed XD
Paarden profiel Kudde: Leeftijd: I haven't really counted. 5 or something ... Partner:
Oeh leuk ;p En wou dat ik morgen niet naar school hoefde te gaan, morgen 4 uur praktijk na elkaar met zo'n saaie lk die dan ook nog es altijd buiten werkt en waarbij je je handen niet in je zakken mag steken en m'n mouwen van m'n werktrui nog kletsnat zijn van vandaag :/
Ugh ik weet nog steeds niet wat ik kan doen voor morgen en volgende maand als verrassing op m'n forum :/
Hey mensen! Hebben jullie een goed idee om te doen?
Whahah doe maar op je gemak ik heb de tijd XD
En omdat ik me een beetje verveel ^^ Maar ben naar pewdiepie aan het kijken dus ja das ook nice