Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hope doet

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1hope doet Empty hope doet ma 21 dec - 2:52

hope

hope

hope dwaalt zoals ze al een jaar doet rond ze kijtk bang rond ze komt aan bij het moeras haar instinct zegt haar dat ze zo snel mogelijk door moet lopen ze begint weg te draven.
Ze kijtk rond opeens hoort ze iets ze staat stokstijf stil ze begint in angst te galloperen.
X opeens komt ze niet meer zo goed vooruit
ze begint te draven ze kijtk ron
kom hope verder daar is neimand zegt ze zacht
ze galopeert moeizaam verder
opeens zit ze vast het moeras heeft haar.
nee he zegt ze zahct zou dit een eind zijn van al mij avonturen

2hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 3:29

Rain

Rain
Administrator

Rain hinnikte luid en kwam aangegalopeerd. In de verte liep een merrie vast in het moeras. Dit was haar kans, ze schraapte kort haar keel en liep op een rustig tempo naar Hope.
"Hallo," zei ze op haar aardigst en knikte vriendelijk.
"Moet ik je helpen?" vroeg ze toen en probeerde een vriendelijke blik op haar snuit te toveren.

3hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 3:34

hope

hope

hope kijkt naar rian aarzeld even wil nee zeggen maar doet dat maar niet is goed zegt de dan maar ze kijtk nar frian zou ze te vertrouwen zijn vraagt ze zich af als ik iets geleerd is is het dat niet alle paarden te vertrouwen zijn oke zegt ze tegen rian en ze kijtk vriendelijk naar rian

4hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 3:40

Rain

Rain
Administrator

(probeer als je iets zegt aanhalings tekens te gebruiken, dus zo:
Hope zei "wat je wilt zeggen".
En wat punten gebruiken aan de eind van de zin zou je RPG stijl echt super goed doen! Echt geweldig hoe goed je het al doet Wink)

Rain knikte en zag hoe ze nogsteeds twijfelde toen liep rain over een omgevallen boomstam en toen aan de andere kant weer op het land. Daar kon ze Hope helpen. Ze duwde met haar hoofd en zette haar met haar poten stevig af tegen de grond zodat ze genoeg kracht zou krijgen.

5hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 3:42

hope

hope

hope komt met veel moeite uit het moeras.
''dankje'' zegt ze tegen rian.
ze kijtk haar vriendelijk en dankbaar aan.
''ik ben hope en nogmaals dank''.
Blijft beleefd maar weet nog niet zeker of ze rian kan vetrouwen

6hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 3:51

Rain

Rain
Administrator

(Goed zo! Ik ben echt blij Very Happy Alleen nog verleden tijd en dan is het helemaal perfect!)

Rain knikte afwezig en zei "Geen dank, ik ben Rain". Ze observeerde de merrie goed en knikte goedkeurend. Een stevige merrie die wel tegen een stootje kon. "Alles goed nu?" vroeg Rain vriendelijk en besloot om deze merrie even met rust te laten. Ze was tenslotte zowieso een makkelijke prooi als ze haar nu zou aanvallen, en dat was helemaal niet de bedoeling. Bovendien was ze misschien een goede aanwinst voor haar kudde.

7hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 3:56

hope

hope

oke zou ik proberen

hope knikte ''ja hoor het gaat wel nu dankje voor het helpen''.
Keek naar het moertas waar ze vast zat ''zonder jou was ik er denk niet uit gekomen''.
''nou ja dat wist ik wel zeker''

8hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 3:58

Rain

Rain
Administrator

( cheers Heel erg goed Very Happy)

Rain knikte weer en zei "Geen probleem, met z'n tweeën ben je ten slotte sterker, en het moeras is ook slecht gebied". Rain peinsde even en zei toen " Ik ben samen met Silvester kudde leider, in een slechte kudde, zou je erbij willen?".

9hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 4:00

hope

hope

dankje

hope dacht na ze dacht het is altijd beter dan aleen rondzwerven.
''nou okee dan maar''
Ze keek naar rian nog steds niet zeker of ze te vertrouwen was maar toch nam ze het aanbod aan.

10hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 4:03

Rain

Rain
Administrator

Rain knikte en zei "Dan mag ik je nu verwelkomen bij de kudde, voel je vrij om bij de rivier en het moeras rond te hangen, dat is ons gebied". Toen keek Rain naar de lucht en hinnikte om te laten weten dat de Black Rose kudde een lid erbij had.

11hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 4:05

hope

hope

hope keek rond de ene manier was ze blij dat ze niet meer aleen rond hoefde te zwerven.
maar op een andere manier had ze een raar gevoel.
maar dat negeerde ze.
''okee zal ik doen'' zij ze

12hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 4:09

Rain

Rain
Administrator

Rain knikte en zei "Heb je honger? Bij de rivier groeit lekker en sappig gras". Toen keek ze naar de grond en stampte tegen de modder waardoor het de lucht in spatte. Ze keek weer op en wachtte op antwoord.

13hope doet Empty Re: hope doet ma 21 dec - 4:10

hope

hope

hope keek haar vreidnelijk aan
''best wel ja''
liep mee.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum