Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Darkness, fear and death

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Darkness, fear and death Empty Darkness, fear and death ma 18 jan - 8:49

Insipidus

Insipidus

Insipidus draafde met krachtige passen door het moerassig gebied. Een stoffig laagje lag op zijn dikke donkere pels. Waarschijnlijk was dit het gevolg van het dagen ronddwalen in het moeras. Het onderste stuk van zijn benen hing dan ook vol modder. Zijn manen stonde alle kanten op en en er waren een paar klitte in verstrikt geraakt. Zijn hoeven weergalmde in de stilte. Ze leken op kleine donder slagen. Op dit moment was het behoorlijk koud in dit gebied. Insi zag kleine dampwolkjes vormen voor zijn snuit.

Insi bekeek zichzelf eens. Op zijn vacht waren een paar strepen waar je littekenweefsel zag. Een kleine herinnering aan paarden die hun uiterste best deden om te overleven. Maar het was hun niet gegunt. Vooral Insi's benen waren het slachtoffer geworden van geweldadige vechten met merries. Af en toe eens een hengst. Hier en daar ook een veulen. Insi voelde de vermoeidheid opkomen. De zon was aan het zaken samen met de tempartuur. Insi zette zichzelf in galop op zoek naar een plek om uit te rusten. Toen hij in het gebied het droogste plekje onder een dode boom had gevonden ging hij er liggen.

Een dode boom... Sterk vanbuiten maar dood vanbinnen. Zo voelde Insipidus zich ook.

2Darkness, fear and death Empty Re: Darkness, fear and death di 19 jan - 6:27

Beauty

Beauty

Beauty trok haar ogen toe toen ze aan een mooie boom stond. Haar manen vlogen weg. helemaal ze wind was erg sterk tegen haar. Beauty vond het heerlijk al had ze het koud. Ze wilde graag nog eens een paard zien maar dat kwam niet voor in het moeras. Tot ze ging galoperen ze zach een zwarte hengst. Ze keek langs zich, "niemand." Alleen hij. Beauty bekeek hem goed. Beauty haar hard was even stil met stil dus, bonkte heel erg hard. Maar dacht zeker dat het niets door bracht. Beauty knipperde met haar ogen maar glimlachte eens naar hem.
Hier is iets dat er bij past:

https://www.youtube.com/watch?v=fDzckeC14W0

[i]Voor jou en mij, over wie heb ik het? Wie kan mijn hart veroveren?[i]

3Darkness, fear and death Empty Re: Darkness, fear and death di 19 jan - 7:13

Unreal

Unreal
Son of Evil

unreal draafde met robuuste stappen door de draf en zag 2 paarden de een was beauty die kende hij al de andere hengst niet maar dat maakte hem niks uit , hij vond hengsten niet intressant en al helemaalk niet zo'n paard, hij draafde naar beaty'hoi'zei hij kort en begon aan een blaadje te knabbelen.

4Darkness, fear and death Empty Re: Darkness, fear and death di 19 jan - 8:34

Insipidus

Insipidus

Insi lag nag maar half in slaap toen hij hoefstappen hoorde. Hij hief zijn nek op om een beter overzicht te hebben over het moeras. Hij zag een donkere merrie lopen. Hij schonk niet echt onmiddelijk aandacht aan haar. Hij bleef haar alleen in het oog houden. Je weet nooit wat voor gevaar dit kon betekenen. Niet veel later hoorde hij nog hoeven. Deze keer andere paarden hoeven. Opnieuw strekte hij zijn nek en keek rond. Dit keer was het hengst. Hij zag hoe de hengt vooral geen aandacht schonk aan hem maar wel de merrie. Ach dat kon Insi niet veel schelen en hij legde zijn hoofd terug neer. Sloot zijn ogen maar niet zijn oren. Die bleven aandacht meeluisteren.

5Darkness, fear and death Empty Re: Darkness, fear and death wo 20 jan - 2:58

Beauty

Beauty

Beauty keek verbaasd naar de hengst die in slaap viel. Ze moest bijna lachen maar deed het toch maar niet. Ze keek meteen terug naar Unreal. 'Ik ken jou! Maar dat doet er vast niet toe, ik ben Beauty en jij ook hoi. Maar ben je Unreal?' Ze vroeg het terwijl ze met haar hoofd schudde, veel wind kwam er niet in het moeras. Beauty spitste haar oren toen ze geluid hoorde. Maar het was het gesnurk maar van Insipidus.

Voor jou en mij, over wie heb ik het? Wie kan mijn hart veroveren?

6Darkness, fear and death Empty Re: Darkness, fear and death wo 20 jan - 5:48

Unreal

Unreal
Son of Evil

unreal draaide wat verveeld met zijn oren'ja ik ben unreal' zei hij kort 'en ik ken jouw ook van bij het bloemen veld x hij keek de mooie merrei even aan met zijn twee zwarten ogen die langzaam over de merrei heen gleeden het was de eerste keer dat hij zich een beetje intresseerde in een merrei en dat was erg apert zou er iets tussen hun zijn?...

7Darkness, fear and death Empty Re: Darkness, fear and death do 21 jan - 4:37

Beauty

Beauty

Beauty glimlachte naar Unreal. "Bedankt" Beauty schrok van wat ze zei, "ik bedoel, ow, zei ik dat nu weer hardop?" Beauty liet haar nek naar beneden vallen. Ze snoof met haar neus over de grond heen. "Of zal ik maar beter blijven?" Beauty haalde een lachwekkend gezicht op. Ze glimlachte nog eens naar Unreal. "Weet je? Ach laat ook maar!" Beauty had totaaal geen honger maar ad toch maar een sappig blaadje op.

..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum