Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Muerto, fear me

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Muerto, fear me Empty Muerto, fear me do 29 maa - 19:53

Muerto

Muerto

Hij is geboren ver hier vandaan, zijn moeder was
een mooi wild zwart paard en zijn vader was een zwart rondzwervend paard. Hij werd geboren op de dag en nacht zonder maan, toen de nacht op zijn donkerst was. Zijn moeder overleefde zijn geboorte niet. Toen andere paarden hun vonden dachten ze dat hij en zijn moeder beiden dood waren. Op dat moment kwam hij overeind, als een zwarte schaduw in de nacht, de paarden fluisterde tegen elkaar dat hij de Muerto was, de dood hemzelf. De paarden vluchtten weg, bang voor hem, ook al was hij pas een veulen. Toen hij was weer alleen met zijn dode moeder.
De naam van zijn vader en moeder heeft hij nooit geweten, hoe ze hem wouden noemen wist hij ook niet, hij wist alleen maar dat hij vanaf dat moment zichzelf Muerto zou noemen.
Hij vertrok al snel als een klein veulentje van een paar dagen oud, op weg naar het onbekende, want alle kuddes stotten hem af, en geen enkel veulen wou met hem spelen, want hij was anders, anders dan de rest. Hij werd opgevangen door een witte merrie zonder naam. Hij bleef bij haar, totdat op een koude winternacht de merrie overleed. En dat was zijn schuld, omdat hij er niet was om haar te helpen en te redden.
Vanaf dat moment stond Muerto alleen op de wereld, hij begon aan een lange
reis, naar een ander plaats toe, ver van waar hij geboren was. Hij zwierf
alleen rond en voedde zichzelf op, tot hij was wie hij nu is. Over zijn vacht
heen kun je littekens vinden, de spieren rollen onder zijn vacht. Zijn manen
zijn lang en zacht, zijn ogen zijn inktzwart. Hij is erg groot, niemand weet
wat voor ras hij is. Zijn hart is vervuld met haat, zijn ogen staan vol woede, zijn vacht zo zwart als de nacht zonder maan, Hij is puur slecht, hij doodde paarden zonder genade, veulens verwonde hij. Als hij verschijnt, hoor je de grond trillen, mist omhult hem, hij zwerft rond op plekken waar niemand anders durft te komen. Niemand weet waar hij precies vandaan komt, niemand weet hoe hij hier in Dream Horses is verzeild geraakt.
Vrees hem, of je kijkt je einde in de ogen, want hij is Muerto, de dood.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum