Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hinnik naar Pearl.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hinnik naar Pearl. Empty Hinnik naar Pearl. di 16 nov - 4:28

Khali

Khali

De merrie genaamd Khali, had besloot om bij een kudde te gaan. Of ze werd toe gelaten wist ze natuurlijk niet, marja, als je het niet probeert weet je het niet. Het was lang geleden dat ze in een kudde was geweest, al die tijd had ze alleen rond gedwaald. Ze was het nu zat, ze had geen zin meer om alleen in DH rond te zwerven. Ze was nu in het gebied van de Quiet Sparkle, de kudde waar ze zich bij wou voegen. Ze had eerst nog even getwijfeld, maar had uiteindelijk toch besloten een poging te doen bij deze kudde. Als ze niet toegelaten werd kon ze altijd nog naar een andere kijken. Khali slofte door de sneeuw, ze was hier nog niet eerder geweest, ze ging niet snel naar plekken waar sneeuw was. Hoewel de koelte hier toch wel fijn was. Het was hartje zomer, en op veel plekken was het hartstikke warm. Maar hier viel het mee, het was tenminste niet bloedheet hier. Khali's ogen gleden over het gebied, ze nam alles goed in zich op. Na een poosje bleef ze staan, het was erg stil, het zag er niet naar uit dat er iemand in de buurt was. Zou Pearl mij wel horen? dacht Khali. Ze ademde de koude lucht een keer diep in, waarna ze een luide hinnik liet horen. En nu maar wachten..

&Pearl.

2Hinnik naar Pearl. Empty Re: Hinnik naar Pearl. di 16 nov - 5:06

Pearl

Pearl
Moderator

-Tumdandaammdaaam: Hier is Pearl de supergirl Hinnik naar Pearl. 335806-

Pearl aarzelfde geen moment toen ze een hinnik hoorde, afkomstig van de IJsgrotten. Haar ogen gleden over het gebied waar ze nu was, de rivier. Als ze snel zou zijn zou ze binnen no-time er zijn. En als kuddeleidster moest je nou eenmaal als een superheld naar alle gebieden 'overvliegen'. Snel nam ze nog een laatste slok van het water en begon haar weg naar de merrie die gehinnikt had. In een ongelovelijk snelle galop ging ze er vandoor, en na ongeveer een half uur werden de bomen al minder. Ze was dus al bijna bij de IJsgrotten beland. Ook de tempratuur werd steeds minder, nog steeds warm, maar een stuk minder. De hete zon werd verruild door nog steeds de zon, maar ditmaal werd hij door een paar wolken belemmerd. Een bruingekleurde merrie was al vanaf de verte zichtbaar, net als de grotten. De bruine vlek werd al snel vervormd in de silhouette van een paard, dus ze had het niet mis gezien. Ze glimlachte nadat ze voorzichtig voor de merrie was gestopt, en ze knikte ter begroeting. "Hoi!" zei ze, en haar mondhoeken werden omhoog getrokken en maakten een vrolijke glimlach zichtbaar. "Wat wou je me vragen?" vroeg ze kalm en warmpjes, en ze keek de merrie met een geduldige blik aan. Ze had haar oren naar voren gericht, om haar woorden goed op te kunnen vangen. Ze liet haar staart lekker heen en weer zwaaien, en wachte op een antwoord.

http://www.dreamhorses.biz

3Hinnik naar Pearl. Empty Re: Hinnik naar Pearl. di 16 nov - 5:21

Khali

Khali

Het duurde een tijdje voordat Pearl kwam, maar nu kwam ze eraan. Nieuwschierig nam Khali het naderende paard in zich op, de bonte merrie bleef voor Khali stilstaan en glimlachte. "Hoi!" zei ze vrolijk glimlachend. "Hallo, jij bent vast Pearl" behroette Khali haar ook gelijk met een glimlach. "Wat wou je me vragen?" vroeg Pearl. Ze keek Khali geduldig aan en had haar oren naar voren gericht. "Mijn naam is Khali" stelde ze zich voor. "Ik wil graag bij je kudde." Pearl zag er aardig uit, Khali kende haar niet, maar ze had wel wat over haar gehoord. Ze keek haar afwachtend aan aan.

-sorry, ff inspiloos..-

4Hinnik naar Pearl. Empty Re: Hinnik naar Pearl. di 16 nov - 5:51

Pearl

Pearl
Moderator

"Hallo, jij bent vast Pearl" Pearl knikte en grijnsde even vriendelijk naar haar. "Dat klopt," liet ze nog even voor de duidelijkheid weten. Ze schudde haar manendos even door elkaar, om zo haar donkere manen weer over een paar van haar vlekken te laten vallen. Ondanks het iets koudere weer hier, de vliegen sloegen er nog steeds op los. Met haar lange staart probeerde ze de meeste de hort op te wijzen. Een aantal vervelenden bleven zitten, terwijl er een paar al waren verhuist naar een ander dier ofzo. Pearl keek weer op en zocht met haar ogen die van de merrie, die zich voorstelde als Khali. "Aangenaam Khali, mooie naam heb je." sprak ze, en ze knipoogt naar de merrie die voor haar stond. De vacht van Khali was bruin en haar manen stoken daar erg bij af, die waren heel erg licht. Dat zag er echt cool uit. De witte vlekken op haar vacht waren nu stralend wit, in tegendeel van laatst. Toen waren haar vlekken helemaal zwart van de modder. Maar na een lekkere waterdouche is dat zo verdwenen. "Ik wil graag bij je kudde." "En ik wil jóu graag bij mijn kudde." antwoorde ze, en ze keek de merrie met een vrolijke twinkeling in haar ogen aan. "Je mag er bij, Sparkle!" zei ze, en ze knikte even instemmend. Zo, gewoon weer een nieuw lid. En weer zo'n lieve! Ze had toch ook maar een mooi leven. Ze wachte nog op een eindreactie van de merrie, die hopelijk blij was.

http://www.dreamhorses.biz

5Hinnik naar Pearl. Empty Re: Hinnik naar Pearl. di 16 nov - 6:36

Khali

Khali

"En ik wil jóu graag bij mijn kudde." antwoorde ze, en ze keek de merrie met een vrolijke twinkeling in haar ogen aan. "Je mag er bij, Sparkle!" zei ze, en ze knikte even instemmend. Er kwam een grote glimlach op Khali's gezicht, ik mag bij de kudde! ik mag bij de kudde! ging er door haar heen. "Dankjee!" zei ze vrolijk, ze was blij nu weer in een kudde te zitten. "Als je me nodig hebt ofzo, kun je het altijd zeggen" zei ze tegen Pearl. Ze zou altijd helpen, als dat nodig was. Zo was Khali, ze wou altijd iedereen helpen en probeerde ervoor te zorgen dat iedereen zich goed voelde. Ze keek vrolijk naar Pearl, haar nieuwe leidster.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum