Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Blood Upload = Sylvana:D

+4
Azacar
Joker
Zingaro
Blood Upload
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Blood Upload = Sylvana:D Empty Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 4:19

Blood Upload

Blood Upload

Haai allemaal,
Jaja ik speel Blood Upload. Alleen wie speelt blood?

Ik ben Sylvana, 14 jaar oud en geboren op 30 juli 1996. Ik heb een broer van 16 en een (half) zusje van 4. Ik woon ergens vlakbij Amsterdam in Noord holland. Mijn precieze woonplaats hoeven jullie niet te weten vind ik :)

Mijn hobby's zijn vooral mijn hamsters en fotograferen. Dat is alle bij heel belangrijk voor me. Ook rijd ik paard en dat doe ik 1x per week op zaterdag bij een manege in de les(een uur). Ook hou ik van dansen en zingen voor de lol en tekende ik vroeger ook veel en daar probee r ik wat meer tijd voor te maken. Doordeweeks ben ik op school (zit in de 2e) en zit bijna altijd tot 5 uur omdat ik op huiswerkklas zit. Dat is om half 4 - tot 5 en als je eerder uit bent kan je eerder beginnen en mag je eerder weg - en je kan dan in een klaslokaal je huiswerk maken, er zit een docent bij en nog een heleboel andere kinderen maar het is wel stil:) het is best irritant want je hebt weinig vrije tijd maar ik ben er wel héel blij mee dat ik er op zit.

Verder zijn mijn mindere vakken Wiskunde, Duits, Frans. Aardrijkskunde vind ik ook niet zo leuk en vind ik erg lastig. Engels gaat wel maar wiskunde vind ik echt 100x niks. Daar bij heb ik ook nog het aparte vak 'Rekenen' en daar ben ik al helemaal niet goed in dus dat is best vervelend.. Duits heb ik nieuw dit jaar en vind ik erg lastig. Frans heb ik nou alweer 3 jaar want 3 jaar terug(1e. 1e ) ben ik blijven zitten op 1 punt frans óf 1 punt wiskunde en anders zat ik nu in de 3e.

Als er nog vraagjes zijn vraag die gerust :) Mijn lievelings pony's (Waar ik bijna niet meer op pas met mijn 1.70 ong.) zijn Tarenko & Goldie (daar pas ik wel op Razz). Een vos en een uh.. nouja goed ik post weleens een foto. Mijn ouders zijn gescheiden en om de week ben ik bij mijn vader en de week daarna bij me moeder Wink

Ik ben hier gekomen door Lisanne (Zingaro & Adonia ) en speel op Horse-nation ook RPG Spellen en heb ook op Horse tycoon RPG spellen gespeeld :)

xx Lief Sylvana

Ps. Het klopt dat ik nog geen plaatje(s) heb maar die komen vanavond want ik moet nu gaan :)



Laatst aangepast door Blood Upload op zo 28 nov - 5:31; in totaal 2 keer bewerkt

2Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 4:38

Zingaro

Zingaro

Fout Syl, het is Zingaro. x'].
Maar, goed.

Ik weet lekker wel waar je woont.
hyper

In ieder geval... Welkom!
Je gaat het vast heel leuk hebben.
hyper

3Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 5:32

Blood Upload

Blood Upload

Ik dacht al dat ik het verkeerd schreef Razz

Hihi ja jij ja Very Happy

Dankjewel! Lief

4Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 5:32

Joker

Joker
Grootste Babbelaar<3

Blood Upload schreef:Haai allemaal,
Jaja ik speel Blood Upload. Alleen wie speelt blood?

Ik ben Sylvana, 14 jaar oud en geboren op 30 juli 1996. Ik heb een broer van 16 en een (half) zusje van 4. Ik woon ergens vlakbij Amsterdam in Noord holland. Mijn precieze woonplaats hoeven jullie niet te weten vind ik :)

Mijn hobby's zijn vooral mijn hamsters en fotograferen. Dat is alle bij heel belangrijk voor me. Ook rijd ik paard en dat doe ik 1x per week op zaterdag bij een manege in de les(een uur). Ook hou ik van dansen en zingen voor de lol en tekende ik vroeger ook veel en daar probee r ik wat meer tijd voor te maken. Doordeweeks ben ik op school (zit in de 2e) en zit bijna altijd tot 5 uur omdat ik op huiswerkklas zit. Dat is om half 4 - tot 5 en als je eerder uit bent kan je eerder beginnen en mag je eerder weg - en je kan dan in een klaslokaal je huiswerk maken, er zit een docent bij en nog een heleboel andere kinderen maar het is wel stil:) het is best irritant want je hebt weinig vrije tijd maar ik ben er wel héel blij mee dat ik er op zit.

Verder zijn mijn mindere vakken Wiskunde, Duits, Frans. Aardrijkskunde vind ik ook niet zo leuk en vind ik erg lastig. Engels gaat wel maar wiskunde vind ik echt 100x niks. Daar bij heb ik ook nog het aparte vak 'Rekenen' en daar ben ik al helemaal niet goed in dus dat is best vervelend.. Duits heb ik nieuw dit jaar en vind ik erg lastig. Frans heb ik nou alweer 3 jaar want 3 jaar terug(1e. 1e ) ben ik blijven zitten op 1 punt frans óf 1 punt wiskunde en anders zat ik nu in de 3e.

Als er nog vraagjes zijn vraag die gerust :) Mijn lievelings pony's (Waar ik bijna niet meer op pas met mijn 1.70 ong.) zijn Tarenko & Goldie (daar pas ik wel op Razz). Een vos en een uh.. nouja goed ik post weleens een foto. Mijn ouders zijn gescheiden en om de week ben ik bij mijn vader en de week daarna bij me moeder Wink

Ik ben hier gekomen door Lisanne (Zingador & Adonia ) en speel op Horse-nation ook RPG Spellen en heb ook op Horse tycoon RPG spellen gespeeld :)

xx Lief Sylvana

Ps. Het klopt dat ik nog geen plaatje(s) heb maar die komen vanavond want ik moet nu gaan :)

My lievelings pony noemt ook Goldy! x)

Najah, veel plezier op DH en leuk dat je paardrijd x)
Ik zelf haat school --' en had zowat alle vakken die jij ook haat XD
Nah, lekker origineel wat ik hier allemaal zit te zeggen maar goed laten we het zo zeggen;
Have fun! x3

-XX Joke

5Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 5:47

Azacar

Azacar
VIP

Welkom Sylvana! =D

Wat teken je zoal? En misschien leuk om foto's te showen van je fotografeerkunsten? Vind ik altijd erg leuk :3

Nou. Very veel plezier hier op DH als je vragen hebt mag je ze altijd stellen ^^

6Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 6:09

Blood Upload

Blood Upload

@ Joker; Haha dat is wel toevallig :) Dankjewel!
@ Azacar; Momenteel teken ik veel al mensen en paarden. Alleen neem ik er nooit echt de tijd voor en de verhoudingen kloppen dus voor geen meter, Maar dat maakt niet uit want als ik er wel tijd voor heb (en geduld) dan werk ik er wel echt aan. Meestal zit ik achter de computer te bewerken en te RPGen en heb ik dus alleen zondag en zaterdag veel tijd:D
Ik laat van de week wel wat zien Very Happy Ik ben nu bij me vader en alle foto's staan bij me moeder Wink.

Dankjewel!Very Happy Gaat zeker lukken

7Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 6:25

Gift

Gift

Welkom hyper
Ik waarschuw je!!
Dit is verslavend schijnnheilig


Xx Jasmine

8Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 6:31

Quiet

avatar

Welcome op 't coolste paarden-gebeuren ever! [a]
En, en, dat je maar zo verslaafd mogelijk mag worden ^^

9Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 6:34

Zingaro

Zingaro

Syl gaat vast verslaafd worden want ik was dat ook al binnen 2 weken.
hyper

10Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 6:47

Phoenix

Phoenix

Wéééééééééééélkom! =D
*Doet een welkomsdansje*

11Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D zo 28 nov - 6:50

Coktail

Coktail

Welcoome! Yeay, haat jij ook AK en zi in de 2e? Ik ook >.< Zeker met onze leraar, hijs is veeeel te zaaaai hyper

Anyways, muchos plezieros hieros, ennuh...Welkom ='D

12Blood Upload = Sylvana:D Empty Re: Blood Upload = Sylvana:D ma 29 nov - 1:56

Blood Upload

Blood Upload

Haha dankjewel iedereen! :)
Verslaafd gaat vast wel lukken haha Very Happy

Ja ik haat het niet echt maar ben er gewoon niet goed in (A) Mijn docent is juist wel heel aardig ;D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum