Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wie is deze vervelende eekhoorn?

+4
Azacar
Cadsuane
Dax
Acorn
8 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Acorn

Acorn

Ja, ik Acorn de Eekhoorn, vond dat ik ook maar even een topicje moest plaatsen.
Mijn voornaam is Merel en mijn achternaam is volslagen belachelijk en die gaat jullie niets aan. Ik loop al 14 jaartjes op deze saaie wereld rond en woon in gat Noordwijk in de bollenstreek. Ik zit op een school genaamd het Northgo College in de 3e klas en ik doe Vervelend Walgelijk Onderwijs. Degene die mij naar DH heeft gelokt is mijn vriendinnetje Inge die het paardje Taro speelt. Er lopen een aantal huisdieren in mijn huis rond waaronder een bejaarde teckel die de naam kayleigh draagt, een kat met de naam Tinka waar absoluut een steekje los zit, ontelbaar veel vissen die zich alweer voortgeplant hebben wanneer je net klaar bent met tellen, wandelende takken - we kweken namelijk ons eigen haardvuur - en een aap waarvan mijn ouders beweren dat het mijn broertje is. Verder moet ik toegeven dat ik niet van paarden houd en hiermee roep ik de wraak van heel DH over me heen >Very Happy Ik heb weinig met die beesten en ik ben ook niet van plan deze aan te zien voor 'edele' dieren. Ze hebben gewoon poten en een kop zoals elk ander dier. Ik heb vroeger wel op paardrijden gezeten maar heb ze niet echt kunnen waarderen al wil ik het binnenkort toch nog een keer overnieuw proberen. Ah, tenslotte wil ik nog vertellen dat ik een chocolade- en theeverslaving heb en dat ik niet van plan ben ooit af te gaan kicken. Ooh, en nu ben ik vergeten wat iedereen het belangrijkste vind: mijn hobby's... Ik hou van zeilen, tekenen, schrijven, RPG'en, gitaar spelen, volleyballen, zwemmen, mijn vriendinnetjes pesten, slapen, eten en computeren.
Kort maar krachtig.
Liefs
Acorn/Eekhoorn/Merel :]

Dax

Dax

Welkom Merel hyper
Ik lieft je naam!
Veel plezier hier, maar dat gaat zeker lukken ghehe
Ik lieft je setje ghehe
Als je vragen hebt kan je die aan mij vragen, of natuurlijk aan de mods en admins :]

X jasmine

Cadsuane

Cadsuane

Haha Eekhoorn, je hebt iig een zeer leuke schrijfstijl, dat kan ik wel waarderen. Wie is deze vervelende eekhoorn? 11631
Merel, zo heet m'n verzorgknol! hyper

Maarre, waarom speel je op een paarden RPG als je niets met paarden hebt? ghehe Alle respect naar jou hoor, ben gewoon benieuwd :'D

Dax

Dax

Omg D: je houd niet van paarden x'D
Toen ikk het las moest ik kwijlen omdat mijn mond open stond ghehe
Eigenlijk best wel vies, en numoet ik opstaan om een doekje te paken -,-
Maargoed ik had je al welkom geheten x']
Noujaa paarden zijn uber Sneaky

xD

Azacar

Azacar
VIP

Je kunt paarden ook leuk vinden zonder te rijden/verzorgen whatever. Plus dat DH gewoon freaking leuk is ofcourse Wie is deze vervelende eekhoorn? 577322Nanananaaaa

Ik wens je in iedergeval heel veel plezieros hieros AWESOMENESS
Mocht je vragen hebben kan je altijd bij mij of andere modjes terecht :')

Acorn

Acorn

@Cadsuane: Moet ik me vereerd voelen omdat jou verzorgknol naar mij vernoemd is of andersom? xD Naja, dan is het gelukkig nog een compliment dat je mijn naam leuk vind Meow

@De rest: Bedankt voor alle complimentjes e.d. en dan zal ik ingaan op het feit waarom ik een paardenrpg speel terwijl ik niet zo dol ben op paardjes Razz RPG'en is mijn alles en mijn leven en het onderwerp kan mij niet zo veel schelen. Ik geef de voorkeur idd niet aan paarden rpg's maar iedereen is hier zo actief en gezellig :] En het is een hele mooi rpg. Complimento's aan de mod's en admin's.
Wauw, wat heb ik daar een mooi zeikverhaaltje van weten te maken Overenthousiast

Taro

Taro

Eeey Eekhoorntje >:]
wat een hoop gezeik heeft het gekost om jou hier te krijgen zeg xD schijnnheilig
Nouja je bent er in ieder geval.
Welkom en tot morgen want dan is onze rust voorbij en de vakantie over.
btw nice setje :)
<3 YEAH

http://www.murinaecity.actieforum.com

Acorn

Acorn

Ty Pingel Very Happy
Fijn dat je me er aan herinnert. Ik word al depressief als ik er aan denk :[

Amiya

Amiya
Administrator

WELKOM WELKOM, Mevrouw de Eekhoorn.
Hopelijk krijgt u het genoeg naar u zin - ondanks het ondergeschikte rpg onderwerp - om een slepende tijd uw lange leventje met flarden DH te besprenkelen. Uiteraard kan Mrs. Squirrel altijd met vragen en opmerkingen bij Het Team (let op de hoofdletters *wenkbrauwwiebel* We staan gelijk aan God) terecht. Wij zullen u ten alle tijden met open benen/poten (omcirkel uw voorkeur) ontvangen. PB of forum maakt geen verschil. Laten wij elkaar nu vriendschappelijk de hand schudden en elkaar een prettige avond toewensen.
Ciao, adios, ajuu paraplu en dat soort shit ~ lalalala




Falcon

Falcon
VIP

Mwuhahaha Nik wat was dat nou weer X'D

Welkom iig en hopelijk tot gauw in de rpg Very Happy

http://yumani-chan.deviantart.com/

Treasure

Treasure

Heey Eekhoorn!!
Tja.. je bijnaam heb je zelf bedacht en ik was zo lief het even door te zetten..
Nice to meet ya! Natuurlijk ken je me al een beetje. Toch vind ik het heel stoer van je dat je niet van paarden houd en dan toch hier je komt aanmelden. Ik hoop dat je nog heel lang op dit forum blijft!! Geloof me het is echt super gezellig, maar dat heb je al gemerkt. XD
Ik hou ook van zeilen, tekenen, schrijven, zwemmen, slapen, eten en computeren. Razz
Heel veel liefs van de vuilnisbak/ Treasure / Thirza

Acorn

Acorn

No, vuilnisbak. Je vergeet RPG'en er tussen te zetten NOES
En ik bedank 20% van Het Goddelijke Team hartelijk voor haar mooie toespraak Overenthousiast

Amiya

Amiya
Administrator

@Falliepalliepekienees: Dat noemt men 'een spontane creatieve uitbarsting', als ik me niet vergis. *wenkbrauwwiebel* .. of hoe je die bullshit ook wilt noemen. Yay

Het doet mij deugd mijn blik te kunnen werpen op de duidelijk met zorg aangebrachte hoofdletters, mejufrouw eekhoorn.
Meow

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum