Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My little sister. I am sorry.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Tevreden draafde een hengst langs de ijsgrotten. Met een scherpe bocht dook hij bij wijs van spreken in een van de tientallen grotten. Opeens zag hij een klein veulentje. Het kleintje bibberde helemaal. Het wou weg rennen. Maar Night Dancer hield hem abrupt tegen. Hij brieste en zwiepte met zijn staart. Zijn ogen dodelijk en glashard. Zijn staart fier en trots de lucht in geheven maar ook dominant. En zijn oren plat tegen zijn schedel. Zo stond hij meestal. ''Zeg eens onnozel mormel. Waar gingen we naar toe?'' Het kleintje dacht waarschijnlijk dat hij stoer of iets was. Dapper zei hij boos: ''Ik ben geen mormel stom paardje! En ik bepaal zelf wel waar ik naar toe ga!'' Night Dancer grinnikte vals, en zei: ''Oja? Dacht je dat?! Ik zou maar eens wat respect tonen onnozel beest.'' Night Dancer grinnikte vals. En ook een valse grijns vulde zijn hoofd. Het veulentje trilde helemaal hij riep: ''Oja? Kom maar op dan! Dan vecht ik me er wel langs.'' Night lachte even hatelijk en zei kalm terug: ''Het is slap om zoiets te zeggen. Je kan zo zien dat je bang bent. Weet je. Meestal vechten wij puur slechte paarden. Niet tegen slappe veulens. En al helemaal niet tegen merrie's. Maar omdat je het zo graag wilt!'' Night Dancer zag het veulentje terug deinzen. Night lachte nog eens hatelijk. Stoof op het veulen af, pakte het bij zijn kleine gevoelige neusje vast. En steigerde hoog. Het veulentje vloog door de lucht. Het leefde nog. En het gilde zo hard. Het was niet normaal, het was een duidelijke dood's gil. Maar alles stopte en alles was dood stil. Het veulentje knalde met een klap tegen de bovenkant en knalde op de grond. Het kleintje zat onder het bloed. En een ijspegel stak uit haar hoofd. Die was zo goed als dood.

Kairi

Kairi

de zon hoog in de hemel. wolken die heel langzaam voorbij zweefden. terwijl de wind stilletjes waaide stopte een zwarte merrie door het gebied.Haar oren palt in haar hals, haar lichtgrijze ogen woedend naar de grond tericht, haar gespierde schouders gingen langzaam omhoog en omlaag terwijl haar hoeven dreunend op de grond terecht kwamen en hoefden afdrukken achter leit. de zwarte merrie genaamd Kairi was woedend. ze kon nog steeds niet geloven dat Zero heeft gelogen tegen haar. Ze weet dat Zero niet haar echte broer was. maar ze weet wel dat wanneer ze haar onbekende broer tegenkomt hem meteen zou herkennen. en ze zou ook binnekort met Zero praaten als hij haar niet de heletijd ontwijkt. een zucht verliet kairi haar keelgat. een onbekend geur drong haar neusgaten binen. eerst wou ze omdraaien maar toen ze de geur nog iets goed had geroken was er toch wel iets vaag dat ze herrinerde aan die geur. ze weet nog niet precies hoe ze daarbij komt maar ze is het zeker van plan om dat uit te zoeken. ze draaide zich om en volgde de geur terwijl ze de geur volgde ging ze weer lichtjes in gedachten naar Zero. ze zal op een dag hem tegen komen en wie weet wat ze gaat doen. weer verliet er een geirriteerde zucht haar keelgat. haar zwart golvende staart sloeg eens hard tegen haar flank. uiteindelijk was de geur zo sterk dat ze de hengsst al zag staan. naast hem lag er een veulen ze keek er even naar en kijk toen weer naar de hengst. wachtend hoe hij zou reageren op haar komst keek ze de hengst aan.

( srry moest snel type)

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer brieste eens. Opeens rook hij de geur van een merrie. Hij keek naar de zwartige merrie. Opeens knipperde hij verwoed met zijn ogen. Was... Was dat Kairi? Zijn zusje?! Night Dancer schudde zich uit en sprak langzaam: ''Kairi....'' Hij schudde verbaasd zijn hoofd en vervolgde: ''Mijn zusje.. Ik.. Ik had je nooit achter moeten laten. Goddank dat je nog leeft.'' Night Dancer had haar echt nooit achter moeten laten. Hij had niet verwacht dat hij Kairi ooit nog zou zien. Hij had niet eens verwacht dat ze het overleefde. Hij schudde nog eens met zijn hoofd. Stapte iets dichter bij haar en sprak langzaam en duidelijk: ''Ik ben Night Dancer. Je broer.'' Night betwijfelde of Kairi het zou geloven. Hij wist niet of er een of ander gek paard was geweest, die haar liet geloven dat hij haar broer was.

Kairi

Kairi

kairi had de heletijd gezwegen. Ze keek emotieloos naar het dode veulen dat op de grond lag met een kegel door zijn hoofd. Het was een afschuwelijk beeld maar dat kon Kairi momenteel niet echt veel schelen, ze heeft al veel meegemaakt dus deze erbij kan geen kwaad vond ze. Ze keek naar de hengst. Haar kwam haar erg bekend voor ze wist neit hoe maar op de een of andere manier kwam hij haar vertrouwd voor. Toen de hengst haar zag zag hij er even verdwaasd bij lag het nu aan haar of kende hij haar ook en dat wel al snel duidelijk.''Kairi....'' Hij schudde verbaasd zijn hoofd en vervolgde: ''Mijn zusje.. Ik.. Ik had je nooit achter moeten laten. Goddank dat je nog leeft.'' Toen hij nog maar haar naam zij herkende zijn stem uit duizenden... ze heeft eindelijk haar broer terug gevonden!!!een lichte grijns kwam op haar gezicht tevoorschijnt. Ze twijfelde nog heel even maar dat werd al weggevaagt toen hij weer sprak ''Ik ben Night Dancer. Je broer.'' een opgeluchte zucht verliet Kairi haar keelgat." het heeft moeite gekost om me in leven te houden maar het is me wel gelukt." een valse maar toch wel een grappige grijns kwam op haar gezicht." ik had het niet gedacht toch niet sinds 3dagen geleden ik heb ontdenkt dat me andere broer niet echt was... maak je maar geen zorgen ik reken wel af met hem" nu verscheen er wel een echte valse grijns op haar gezicht maar al snel verdween hij toen ze vroeg" waarom ben je eigenlijk weggegaan." Ze keek hem afwachttend af en schonk het veulen geen blik meer waardig.

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Night Dancer keek naar Kairi. Ja, hij was blij dat hij Kairi terug ziet. " het heeft moeite gekost om me in leven te houden maar het is me wel gelukt. ik had het niet gedacht toch niet sinds 3dagen geleden ik heb ontdenkt dat me andere broer niet echt was... maak je maar geen zorgen ik reken wel af met hem. waarom ben je eigenlijk weggegaan.'' Zoveel vragen spookte rond in Night Dancer zijn hoofd. Maar nu zou hij eerst de belangrijkste vraag stellen vond hij dan: ''Hoe heet de hengst? En hoe ziet hij eruit.'' Night Dancer zou ook wel eens met hem afrekenen. Een beetje zijn zusje gebruiken of zo iets. Wie dacht die wel niet dat hij was. Night Dancer schraapte zijn keel en zei: ''Ik weet niet of je het merkte. Maar ik werd slecht puur slecht. Toen ik twee was en jij net geboren. Heb ik ze bij je weg gejaagd. Ik wou niet dat twee goede want ze waren puur goed. Mijn zusje zouden opvoeden. Ze stribbelde tegen. Uiteindelijk vluchtte ze. Ik heb je een tijdje opgevoed. Wat je waarschijnlijk niet meer weet. Maar uiteindelijk was ik het zat. Ik vond het gevoel dat mijn ouders ergens rond zwerven. Ik had pijnen van hun, veel pijnen. Dus ben ik naar ze opzoek gegaan, uiteindelijk vond ik ze. En heb ze genadeloos afgemaakt.''

Kairi

Kairi

Kairi wachtte rustig af. Toen ze had ontdenkt dat Zero niet haar echte broer was bleef er maar een vraag in haar hoofd rondspoken,waarom heb je me verlaten en waar zijn onze ouders. maar Kairi kon wachtte ze heeft dat al jaren lang gedaan dus nog een paar min langer wachten kan niet erg zijn.''Hoe heet de hengst? En hoe ziet hij eruit.'' vroeg Night Dancer. Even keek Kairi naar boven en sprak toen " maak je meer geen zorgen over hem broer. ik regel dat wel, hij mag dan gelogen hebben maar heeft wel voor me gezorgt en me beschermt toen er een andere paard me aanvalde. Ik was vroeger neutraal... maar op de een of andere manier merkte ik dat dat niet mijn ware aard is...Maar broer toen ik neutraal was heb ik een hengst ontmoet waar ik gevoelens voor had en nu nog steeds. ik wil niet dat je hem iets aandoet gewoon omdat hij neutraal is.... Beloof je dat je hem niks doet??" Kairi hoopte dat hij het zou beloven. Ze weet dat Twister neutraal is maar ze hield nog ziels veel van hem en zou er niet tegen kunnen als er iets met hem zou gebeuren.''Ik weet niet of je het merkte. Maar ik werd slecht puur slecht. Toen ik twee was en jij net geboren. Heb ik ze bij je weg gejaagd. Ik wou niet dat twee goede want ze waren puur goed. Mijn zusje zouden opvoeden. Ze stribbelde tegen. Uiteindelijk vluchtte ze. Ik heb je een tijdje opgevoed. Wat je waarschijnlijk niet meer weet. Maar uiteindelijk was ik het zat. Ik vond het gevoel dat mijn ouders ergens rond zwerven. Ik had pijnen van hun, veel pijnen. Dus ben ik naar ze opzoek gegaan, uiteindelijk vond ik ze. En heb ze genadeloos afgemaakt.'' vertelde hij ineens. Nu begreep Kairi waarom ze eerst goed was maar voelde dat dat niet haar ware aard was. Night Dancer had haar lichtjes al getraint toen Kairi nog heel jong maar ook heel jong was. Op de een of andere manier vond ze het niet erg van haar overleden ouders. Ineens ontdenkte Kairi iets. Zero wist wie dat hun ouders hadden gedood dus op de een of andere manier wist hij wie Night Dancer was. Momenteel vond Kairi het niet belangrijk om het haar broer te vertellen. Dus keek ze weer even naar boven en keek haar broer dan weer recht aan.

Jack Sparrow

Jack Sparrow

"maak je meer geen zorgen over hem broer. ik regel dat wel, hij mag dan gelogen hebben maar heeft wel voor me gezorgt en me beschermt toen er een andere paard me aanvalde. Ik was vroeger neutraal... maar op de een of andere manier merkte ik dat dat niet mijn ware aard is...Maar broer toen ik neutraal was heb ik een hengst ontmoet waar ik gevoelens voor had en nu nog steeds. ik wil niet dat je hem iets aandoet gewoon omdat hij neutraal is.... Beloof je dat je hem niks doet??" Ze wist niet hoe het was. Als je een broer was, en je je zusje terug had gevonden dan wou je haar niet meer kwijt. Je hield van ze, ook al was je slecht. Je hield van ze. Even bleven de woorden door Night Dancer zijn hoofd spoken, maar uiteindelijk stopte het. Ze had blijkbaar een partner een neutrale. Hoewel Night Dancer walgde van niet slechte paarden zou hij het wel moeten. Hij wou zijn zusje niet op nog zo'n manier als vroeger pijn doen. Night knikte en zei: ''Ik zal het proberen. Maar als hij het uitdaagt, dan zal ik hem leren. Niks aan te doen klaar.'' Zijn woorden waren dominant, maar zijn toon was alleen fel en trots met iet wat respect erin. Een klein minuscuul puntje maar het was er wel op de zelfde toon vervolgde hij: ''Ik heb trouwens ook een partner. Neveah. Je zult haar vast wel eens ontmoeten.''

Kairi

Kairi

Kairi wachtte ongeduldig hoe haar broer zou reageren op een neutrale partner van haar. Haar zwart golvende staart sloeg even eens hard tegen haar flank. Kairi merkte dat Night Dancer even in gedachten drong, ze deed niks om hem daar uit te halen. Ze weet dat dat niet echt nodig is om dat te doen. Ze keek vol trots naar hem op. Ze zou binnekort net zoals hij worden. Na een tijdje kwam hij weer uit zijn gedachten en sprak.''Ik zal het proberen. Maar als hij het uitdaagt, dan zal ik hem leren. Niks aan te doen klaar.' Kairi hoorde zijn dominante stem en fel maar ook trots in. Kairi was opgelucht. " dankje broer" Ze was blij dat hij hem alleen iets ging aandoen als Twister iets zou uitlokken,''Ik heb trouwens ook een partner. Neveah. Je zult haar vast wel eens ontmoeten.'' Kairi keek hem aan " nou laat ik dan maar hopen dat ik ze eens ontmoet" sprak Kairi nu toonloos. Ze weet dat zijn partner geen goedzakje of neutraal zou zijn. Ze weet zowiezo dat hij die haatte.

Jack Sparrow

Jack Sparrow

Ongeduldig wachtte Night Dancer op antwoord van zijn zusje. Wat voor zijn wetende al aardig snel kwam. ‘Dankje broer.’ Waren haar woorden. Nadat Night vertelde over Neveah, moest hij weer wachten. Hoewel Kairi al snel reageerde had hij toch een hekel aan wachten. Kairi wou Neveah een keer ontmoeten. Kon vast wel geregeld worden. Night grijnsde en zei: ’’Kan..’’ Waren zijn duistere woorden. Night bekeek Kairi een doorgrondig. Ergens had hij gehoord dat ze Zephyr diende. En dat ze de rang Bulness had gekregen. Dancer schudde zijn hoofd en dacht na. Ze zou meer spieren moeten hebben voor deze zware taak. Hij zou haar trainen. ’’Kairi. Ik heb gehoord dat je de rang Bulness van Zephyr hebt gekregen. Het is een zware taak. Laat mij je helpen, met het trainen van je spieren.’’ Zijn woorden waren meer een vraag dan een bevel. Als hij zijn zusje ooit zou bevelen zou dat alleen onder het trainen zijn. Hij zou zijn zusje nooit echt bevelen. ’’Nou wat zeg je op dit aanbod?’’ Vroeg Night iet wat ongeduldig.

Kairi

Kairi

Kairi keek wat rond naar de verschillende ijsgrotten.’’Kan..’’ Waren zijn duistere woorden. Kairi keek hem aan en zag dat hij grijnsde. Kairi had eigenlijk geen keus gehad, ze zou het lef niet hebben om nee te zeggen tegen Zephyr, ze was haar leven nog niet beu. Maar ze was toch wel echt geirriteerd geraakt van zijn woorden.’’Kairi. Ik heb gehoord dat je de rang Bulness van Zephyr hebt gekregen. Het is een zware taak. Laat mij je helpen, met het trainen van je spieren.’’ vroeg hij. Zo te zien heeft haar broer het al gehoord. "Ik snap het niet... als hij vind dat ik weinig spieren heb waarom geeft hij me dan zo'n zware taak!!!"Sprak ze woedend. Haar schouders spanden zich op toen ze weer aan hun gesprek dacht. Waarom gaf hij haar dan zo'n taak. dat is dan wel dom om te doen als kairi niet aan zijn eisen voldoen.’’Nou wat zeg je op dit aanbod?’’ Ze wilt haar broer niet teleurstellen. " graag, ik zal je niet teleurstellen" Ze meende het ze wou zoals haar broer worden..; om een dag komt dat wel. Ze schudde nog eens hard geirriteerdhaar hoofd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum