Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sister come to me!!!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Sister come to me!!! Empty Sister come to me!!! ma 15 aug - 3:10

Aleyne

avatar

aleyne draafde rustig tussen de verschillende bomen. Haar manen wapperden ook door de wind die er mee speelde, haar hoeven horde je helemaal niet op de grond terecht komen,zolas een geest dat juist over de grond zweefde. Maar haar gedachten waren volop in gang waardoor ze maar maar zelden lette naar waar ze ging. Parel ging voor een tijdje weg?? Ze kon het niet geloven..Ze had echt medelijden met Lucardi en wie zou in de plaats van Parel zijn totdat ze terug is?? Zat een gedoe allemaal, Aleyne wou nog vragen aan Parel voor een bijeenkomst zodat we dan weer eens allemaal samen konden kletsten en ook nog voor een training te regelen, neit dat ze direct een idee had maar ze wou dat regelen samen met parel. Niemand zou zo goed zijn zoals zij... Verward door haar gedachten maar ook door het geluid van de zee trok ze zich uit haar gedachten en zag wat verderop de zee met de kalme golven..alsof er helemaal geen zorgen zijn... Midflower.. het zord tijd oñ elkaar weer eens te zien. Aleyne haalde diep adem en hinnikte...luid genoeg voor de oren van haar zusje. Nu ze toch moest wachten stapte ze sierlijk naar de Zee en ging er tot in haar schouders in.. Het zout water smaakte vies maar al haar zorgen over de kudde waar ze in zat zorgde ervoor dat ze er niet zo goed oplette wat ze in slikte. in 1 zin van Lucardi over het nieuws van Parel heeft haar al helemaal verward...Door 1 zinnetje...



(aleyne en Midflower )

2Sister come to me!!! Empty Re: Sister come to me!!! ma 15 aug - 3:24

Midflower

Midflower

Zo’n twee en een half jaar geleden had Midflower hier gehinnikt naar Parel, bij de laatste boom. Ze wist het nog precies, Midflower was pas 6 maanden. En zo klein en kwetsbaar.
Midflower galoppeerde over het strand met haar kleine staartje waaiend in de wind. Ze hinnikte. waar was haar moeder, ze zocht. ze had haar gisteren nog gezien maar nu was ze weg. ze zocht naar iemand die haar nu zou kunnen helpen. ze hinnikte en keek in de verte ze zag de zee dat zou haar even afleiden. Ze galoppeerden de zee in en sprong over golfjes heen totdat ze iemand hoorde ze keek angstig in de richting van het geluid. Ze zag schaduwen dichterbij komen ze zette een paar stapjes naar achter het water kletste tegen haar achter beentjes aan.
Zo was het gebeurd. En toen kwam Parel. De goede Parel, die haar toeliet tot de Quiet Sparkle. Midflower heeft al meer leiders gehad, nou ja alleen Parel en Sultan dan. En nou ging Pearl weg, weg uit DH. Wie zou dan de kudde overnemen? En wat als Parel niet meer terug kwam? Of slecht werd al vroeger? Zou Lucardi dan de kudde overnemen? Midflower snoof. Aleyne. Ze galoppeerde aan, stoof weg over het strand opzoek naar Aleyne. Maar jammer genoeg vergiste ze haar in haar eigen snelheid en viel. Als een speer stond ze op. En stoof weer weg naar Aleyne. Een hinnik bereikte de oren van Midflower, die grijnsde toen ze haar zag staan. Midflower drukte haar neus tegen die van Aleyne en blies. Vervolgens knabbelde ze even aan haar manen en zei zachtjes: ’’Ik heb je gemist Aleyne.’’ Midflower zwiepte met haar staart en grijnsde vrolijk.

http://animalpower.actieforum.com/

3Sister come to me!!! Empty Re: Sister come to me!!! vr 19 aug - 3:25

Aleyne

avatar

Terwijl Aleyne toch wachte draafde ze op haar gemak naar de zee die af en toe een golf naar het strand stuurde. Sierlijk boog ze even haar hoofd zodat juist haar neus in de zee verdween. Haar ogen keken ondertussen rustig rond. Rustig trok ze haar neus weer uit het water en al snel kwam er een geur van haar zus haar neusgaten binnen. Aleyne draaide haar sierlijk om en stapte terug naar het vaste land waardoor het zand aan haar natte hoeven bleef kleven. Haar gedachten waren nog steeds ij Parel maar gelukkig verdween dat beetje bij beetje doordat Midflower dichter en dichterbij kwam. En daar zag ze haar zus aan komen galoperen, even leek ze een beetje te struikelen maar gelukkig kon ze zich herpakken.’’Ik heb je gemist Aleyne.’’ Even knabbelde Ñid aan haar manen en duwde haar neus tegen die van haar."En ik heb je ook gemist, heb je trouwens het nieuws al gehoord van Parel?" Waarschijnlijk wel maar voor de zekerheid he. Ze was er heel nerveus van geworden toen ze het van Lucardi had gehoord....Het zou waarschijnlijk zwaar zijn voor Parel om de kudde achter te laten. Even keek ze snel eens rond en keek toen weer naar haar zus die al weer sterk gegroeid is.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum