Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

New girl in town. Take me for what i'm.

+8
Alejandro
Courage
Nevaeh
Estéril
Azacar
Hagrid
Harry
Chara
12 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Chara

avatar

Hallo peepz, ik ben Rebecca, ook wel bec of becca genoemd, whatever. Ik zit hier nu al 2/3 daagjes rond te snuffelen als gast yeayeah, ik bespiet jullie stiekem gewoon -UGH- Nouja wat maakt het uit. Ik ben dus Rebecca ik ben 15 jaar, woon bij mijn vader want mijn moeder is overleden toen ik al heel jong was aan een auto ongeluk. -dat werd mij verteld- Ik heb een broertje en 1 zus. Mijn hobbys zijn paardrijden voetballen rpg'en computeren met mijn beste vriendinnetjes uit gaan en chilliebillies op de leukste hangplekjes. Ik rijdt nu zo ongeveer 4 jaar paard, en vind het nog steeds geweldig. Ik doe aan Dressuur maar ik doe geen wedstrijden. Eventuele vragen kun je stellen hoor =)
Ik ben trouwens nooit zo goed in dit soort dingen, haha dus vandaar dat het best wel. aardig kort is.

Harry

Harry

Welkom Rebecca! Ik hoop dat je het naar je zin krijgt!

Heb je huisdieren? AWESOMENESS

Chara

avatar

3 vissen, maar ik wil er vanaf hahah.

Hagrid

Hagrid

blubblubblubblubblub
ik zal het even vertalen voor je
HOEZO WIL JE VAN ONS AF!!!????? WE BLIJVEN MOOI BIJ JE OF KOMEN JE HELEMAAL IN MEKAAR BLUBBEN!!!

wow, een agressie in die vissies van jou New girl in town. Take me for what i'm. 311599

Welkom in deze magische mooie wereld van DH, hoop dat je het naar je in hebt, hier een lijst met nummers voor roomservic een die dingen, welkom dus New girl in town. Take me for what i'm. 2491852262

Chara

avatar

omygoshh ze leven al 5 jaar, en die kom is altijd zo smerig xd Ben gewoon lui. n_n

Azacar

Azacar
VIP

~WELCOMEE REBECCAA! AWESOMENESS

Estéril

Estéril

WELKOM ^^

Nevaeh

Nevaeh

Hoi Rebecca, welkom op de leukste site van Nederland New girl in town. Take me for what i'm. 983712 Hopelijk heb je het naar je zin hiero Very Happy Uberend coewl setje trouwens :"3

Courage

Courage

WELKOMMM!!! Lief

Alejandro

Alejandro

WELCOMEEE hyper

Mooie naam heb je =)

Chara

avatar

Ah thankyouu allemaal =)

Nirvana

Nirvana
VIP

Van harte welkom! (:

Hoe doe je het met paardrijden? Zit je op een manege, of verzorgpaard, of eigen? ;D Vertel!

Fawn

Fawn

Chara schreef:omygoshh ze leven al 5 jaar, en die kom is altijd zo smerig xd Ben gewoon lui. n_n

Dát... dát komt me serieus heel bekend voor. New girl in town. Take me for what i'm. 11631

Welkom, trouwens. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel~ NINJANIKZEL

Enzo

Enzo

Welcome op Dh!!

(wss denk je nu heel stiekem: 'Huh maar die's zelf toch nieuw?'

Stiekem ben ik ook Sppâh Kha'tje EerbetoonAanDeAlmach )

Celebrían

Celebrían
VIP

Gezellig hyper
Welkom hier AWESOMENESS

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum