Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

BOOTS! IK BEN JE ALLERGLOOTSTE FAAAAAAAN!!! {en toch niet voor Boots ^^}

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Visible

Visible

De dribbelende draf van Visible verstoorde de rust van de Prairie. "BOOOTS!" riep ze. "BOOOTS!! IK ZAG JE WEL! IK ZAG JE WEL LOPEN! WAALOM GING JE WEG?? BOOOOOTS!!!" Haar stem schalde over de hele prairie. Boots was laatst de Fire Flame kwijt geraakt. Ze zal het die Painted Black betaald zetten en die hele familie ook. Ze wilde niet dat Boots hieronder leed. Ze was de ultieme Bootsfan. "BOOHOOTSS!" Ze stopte maar met hinniken, nu was Boots toch veel te ver weg van haar. Visible keek naar de grond. Ze had nota bene haar ouders gesmeekt haar Visible te noemen, omdat een van Boots' pleegdochters Visual heette, die nu was overgelopen naar de duistere zijde. Visible rolde met haar ogen. Zij zou Boots nooit verlaten, ook al deed Boots dat op het moment wel. Visible wilde ook zichtbaar zijn. Maar dat zichtbare werkte nu niet echt. Of misschien werkte het te goed, dat Boots bang voor haar was. COOEL! ZE HAD BOOTS BANG GEMAAKT! Oh wacht, dat was eigenlijk niet de bedoeling! OH NEE! ZE HAD BOOTS BANG GEMAAKT! Visible keek wild om zich heen, en zag toen een bruinig iets. Wat was dat? Ze draaide weer een paar rondjes. Hey kijk nou, het leek op een uitsteeksel van haar vachtje. DAT ZOU BOOTS BANG HEBBEN GEMAAKT! ZE IS EEN MUTANT! Meteen ging ze achter haar staartje aan om die eraf te bijten, en bleef rondjes rennen, en rennen en rennen, maar het luk-te-niet om dat idiote staartje er af te bijten. Visible snoof eigenwijs, en draaide harder en harder en harder en werd duizelig en viel om en roldedebolde door de prairie door. Toen ze weer stil lag stond ze op. OH NEE, DE WERELD VERGING! Verwonderd keek Visible hoe haar wereld helemaal duizelde, maar zo gauw als de duizeligheid ontstond, nam het ook weer af. Okee, dacht Visible. DE WERELD VERGAAT NIET! YAY! Visible spitste haar tedere oortjes. Paard! Paard! En het was niet Boots helaas. Ze zal zichzelf verdedigen tot op het laatste pootje zodat ze naar Boots kon rennen.

[&'nd Kairi en als het mag meerderen >3]

Kairi

Kairi

De geirriteerde merrie Kairi draafde op haar gemak door de Prairie. Ze snapt niet echt waarom ze nu hier was. Even brieste ze. Waarom moest ze ook naar hier komen. Ze was beter dicht bij de moerassen gebleven. Hard sloeg ze eens met haar staart tegen haar gespierd lijf. Ze was een tijdje weg geweest. Ze is daardoor gespierder geworden maar door ook drachtig. Wat een irritatie. Door die gedachten schudde ze eens hard met haar hoofd, waardoor verschillende plukjes van haar manen voor haar ijzige grijze ogen gingen liggen. Waarom moest het nu met haar gebeuren. Ze had gezworen dat ze die hengst er aan zou laten gaan. Hij zou smeken. Natuurlijk zou ze moeten wachten tot het veulen er is. Ze zou het bij andere paarden achter laten. Mischien Pepper? Kairi twijfelde. Die Pepper was een dom goedzakje, het zou dom zijn om haar veulen dat ook te laten worden. Een rilling ging door haar heen, nee dat zou ze niet laten gebeuren. Maar ze zou het daar nog wel over hebben met Pepper, want haar ouders waren toch slecht? Een hoog stemmetje verbrak haar verwarde gedachten. Een veulen. Kairi haar oren gingen plat liggen toen ze de naa Boots hoorde, daar had ze tegenwoordig veel over gehoord. Dat zou toch geen huppelend beestje zijn van die Boots. Een valse grijns kwam op haar gezicht, maar liet die al snel verdwijnen. Nee ze gaat geen veulens doden waarom dacht ze daar nu aan. Ze droeg er zelf al een dus.Rustig draaide ze richting de geur van het veulen en ginger op een slome pas dat toch snel ging door haar krachtige passen naar het veulen. Haar breed gebouwde spieren gingen daardoor langzaam omhoog en weer naar beneden." Verdwaald veulen!?" Sprak ze ijzig tegen het veulen. Even stapte ze een rustig toertje rond het jong veulen om het te bekijken. Kairi merkte dat het veulen zou vechten. Mischien, mischien ook niet. Een gemene grijns kwam op het gezicht van de gitzwarte merrie met vele litekens.

Visible

Visible

En er kwam een gitzwarte merrie aan. Wauw, dat was Boots niet. Zou ze slecht zijn, dacht Visible? Lang hoefde ze daar niet over na te denken want de ijzige stem zei haar al genoeg. "Verdwaald veulen!?" "Ik ben niet verdwaald" antwoordde ze stoer. "Ik weet waar ik ben. Ik ben hier maar Boots is ergens anders maar jij bent Boots niet dus je kan ophoepelen en ik wil naar Boots want zij is het überigste merriewezenpaard dat er is en niemand anders is zo koewl als haar hoor je me me me???" Visible beëindigde haar lange zin, ook een goede bijnaam van haar was ADHV, Alle Dagen Heel Vis, oftewel heel hyperactief, melig en nauwelijks afbreekbaar met een standpunt van een tank. "En jij bent een slecht paardjemaarikhounietvanslechtepaardjeswantzezijnstomenzoweetjeweldatmoetjijtochwelwetenheahjijbenthetslechtepaardje..." en Visible ratelde maar door en door en door en door, en niemand kom haar tegenhouden om door te gaan. Ze bleef brutaal de zwarte merrie aankijken en als de merrie haar mond opendeed zei Visible: "STILTE! WACHT RUSTIG OP JE BEURT!" En dan ging ze door met ratelen over van alles en nog wat en er kwam nauwelijks een einde aan totdat ze eindelijk stopte om adem te halen. "Duidelijk?" zei ze bazig. "Ik ben dus niet verdwaald en als je denkt dat ik verdwaald ben heb je het mis en het betekent niet dat als ik een veulen ben die alleen is ik verdwaald ben, of zelfs een veulen ben. Ik heb mezelf aangesteld als pleegveulen van Boots zodat ze geen lege plek zou hebben wanneer die slechte Visual weg is maar ze liep weg en nu ga ik haar zoeken en jou heb ik daarbij niet bij nodig duidelijk duidelijk duidelijk?" Ze nam een hap adem, en wachtte op antwoord.

Kairi

Kairi

Kairi bekeek het veulen aan. Ze zou waarschijnlijk het gedrag van Boots hebben als je haar zo zag staan. Haar oren recht naar het veulen gericht om te kijken wat het dom veulentje te zeggen had. Haar staart sloeg af en toe even tegen haar flanken en zwipte dan weer heen en weer."Ik weet waar ik ben. Ik ben hier maar Boots is ergens anders maar jij bent Boots niet dus je kan ophoepelen en ik wil naar Boots want zij is het überigste merriewezenpaard dat er is en niemand anders is zo koewl als haar hoor je me me me???" Kairi luisterde rustig naar het dom brutale veulen. Op hoop van zegen dat haar veulen niet zo zou worden als dit miezerige veulen. Vooral die laatste woorden vond Kairi belachelijk. Dit veulen had echt wel lef. maar dat was dan ook heel dom. Dit veulen moet blij zijn dat Kairi zich onder controle houd en geen veulens dood. Mischien wel verwonden? paardjemaarikhounietvanslechtepaardjeswantzezijnstomenzoweetjeweldatmoetjijtochwelwetenheahjijbenthetslechtepaardje..."
Kairi keek het veulen dominant aan. Wat was dat een kwebbelaar. Het begon flink op haar zenuwen te werken. Als dit beest zo verder zou doen zou Kairi haar geduld wel verliezen. Niet dat Kairi iets kon schelen want het zou haar eigen schuld wel zijn maar toch. Kairi wou juist haar mond open doen toen het veulen "STILTE! WACHT RUSTIG OP JE BEURT!" Nu lagen Kairi haar oren gevaarlijk plat in haar hals. Wat een dom veulen is dit. ze zet haar eigen leven op het spel gewoon om stoer te doen."Duidelijk?" zei ze bazig. "Ik ben dus niet verdwaald en als je denkt dat ik verdwaald ben heb je het mis en het betekent niet dat als ik een veulen ben die alleen is ik verdwaald ben, of zelfs een veulen ben. Ik heb mezelf aangesteld als pleegveulen van Boots zodat ze geen lege plek zou hebben wanneer die slechte Visual weg is maar ze liep weg en nu ga ik haar zoeken en jou heb ik daarbij niet bij nodig duidelijk duidelijk duidelijk?" Het veulen was nu echt te ver gegaan dat ze eigenlijk nog dommer was dan Kairi dacht was overdreven. Kairi zette een dreigende pas dichter naar het veulen toe en sprak dan ook ijzig maar heel dreigend" Stom veulen, als je nog eens zo spreekt tegen mij dan zweer ik je dat ik die domme mond van je snoer en dan dat miezerige nekje van je breek. Ik ben iemand die normaal geen Veulens zeer doet maar als je te dom bent om nog steeds zo stoer te doen ben je er geweest." Het kon kairi niet schelen. Weer zette Kairi een pas dichterbij, zodat ze nu hoog boven een miezerige veulen stak, Kairi was waarschijnlijk twee keer zo groot, maar ja ze was ook wat groter dan normaal. Kairi hief niet haar staart dominant op maar haar hals wel." Ik hoop dat je dat maar in je domme oortjes van je knoopt want geloof me, mijn geduld geraakt stillaan op." Wat een dom gedoe, nu smeekt Kairi bijna dat haar veulen later niet zo word als deze, het zou gewoon dood zijn voordat het de kans had om te leven." wees blij dat ik het ben die hier nu is want niet iedereen is zo geduldig als ik, begrepen!!?" ze sprak nog steeds op die ijzige dreigende toon en keek het veulen strak aan.

( je moet niet kijken naar de rode lijnen want die heb jij geschreven Xd

Visible

Visible

Oh wauw, de merrie verloor absoluut haar geduld. De merrie zette dreigend een pas naar voren, oeh, wat was Visible bang zeg. Ze sidderde bijna, dus niet. "Stom veulen, als je nog eens zo spreekt tegen mij dan zweer ik je dat ik die domme mond van je snoer en dan dat miezerige nekje van je breek. Ik ben iemand die normaal geen Veulens zeer doet maar als je te dom bent om nog steeds zo stoer te doen ben je er geweest." Visible schoot bijna in de lach door de ijzige en dreigende toon. Nee, Visible was inderdaad niet verstandig bezig. Weer een pas naar voren. Hoe dichterbij ze kwam, hoe lachwekkende Visible het vond. "Ik hoop dat je dat maar in je domme oortjes van je knoopt want geloof me, mijn geduld geraakt stillaan op." Je meent het, dacht Visible, en Visible moest op haar wang bijten niet in lachen uit te barsten. "Wees blij dat ik het ben die hier nu is want niet iedereen is zo geduldig als ik, begrepen!!?" Visible barstte in lachen uit. Ze stond eigenlijk gewoon de merrie uit te lachen. Toen ze bijkwam zei ze: "Ten eerste," zoals Visual dat ook zou doen, "Olen en ogen kunnen niet dom zijn, dat dommige komt van mijn hersenen, en KIJK UIT! HET IS BESMETTELIJK!!" Ze grinnikte even en grijnsde. "Ten tweede, niet elk paard is slecht. Een slecht paard heeft minder geduld dan een goed paard, dat moet je toch wel weten heah? Want goede paarden winden zich niet op over een veulentje." Ze grinnikte weer, ze stond de merrie gewoon uit te lachen. "Ten derde, jij wilt mij vermoorden nu toch? Dus eigenlijk heb ik je te pakken. Als Azacar of Fawn hier zou zijn, wat zou er nu dan gebeulen? Die lachen jou ook vierkant uit, dat je je zo laat inpakken door een veulentje. Dat je een veulentje zou vermoorden omdat die vervelend is. Als slechtzakje zou ik voor glotele doelwitten gaan, heah heah heah? DUS OPHOEPELEN NU WANT IK WIL NAAR BOOTS!" riep ze plotseling woedend tegen de zwarte merrie. Ze dribbelde vrolijk langs de zwarte merrie heen en grijnsde tevreden. "Leuk gesplek mellie."


[Visible kan nog geen R uitspreken dus daar zet ik een L voor in de plaats Wink ]

Kairi

Kairi

Kairi keek het veulen aan. Het veulen was even gezwegen. Kairi weet dat het niet is omdat het bang is. Ze haalde eens diep adem, en het hielp. Kairi kun nu weer helder nadenken en was wat gekalmeerd maar ze weet dat het veulen weer dingen gaat ratelen, dit beest kennede. En jammer genoeg had Kairi gelijk."Ten eerste Olen en ogen kunnen niet dom zijn, dat dommige komt van mijn hersenen, en KIJK UIT! HET IS BESMETTELIJK!!" Ze grinnikte even en grijnsde. "Ten tweede, niet elk paard is slecht. Een slecht paard heeft minder geduld dan een goed paard, dat moet je toch wel weten heah? Want goede paarden winden zich niet op over een veulentje." Ze grinnikte weer, ze stond de merrie gewoon uit te lachen. "Ten derde, jij wilt mij vermoorden nu toch? Dus eigenlijk heb ik je te pakken. Als Azacar of Fawn hier zou zijn, wat zou er nu dan gebeulen? Die lachen jou ook vierkant uit, dat je je zo laat inpakken door een veulentje. Dat je een veulentje zou vermoorden omdat die vervelend is. Als slechtzakje zou ik voor glotele doelwitten gaan, heah heah heah? DUS OPHOEPELEN NU WANT IK WIL NAAR BOOTS!" Rustig wachte Kairi af tot het veulen afgeraasd was. Het was grappig dat dit veulen zich opwinde, vooral als je het zelf zag." nu mijn beurt ik heb geduld, want ik was zo'n goedzakje maarja door dom verraad is dat veranderd." Even dacht ze aan Zero die heel haar leven had gelogen, het had haar gebroken. Even schudde ze met haar hoofd en wierp de gedachten van hem van zich af." ten tweede ik wil je helemaal niet vermoorden" rustige grijnsde Kairi" dat wil ik helemaal neit doen, maar het is dom van je om zo op te winden gewoon omdat ik volgens jou slecht bent, niet dat je ongelijk heb maar mischienn moet je daar gewoon eens aan denken voor je je opwind. En ik hoor helemaal niet bij Azacar of Fawn dus het kan mij niet schelen wat zij denken plus volgens mij gaan ze het niet erg vinden dat ik je zou doden dat is dan een veulen minder die Boots kendt" Even zuchte ze. Kairi had zichzelf helemaal weer onder controle.Kairi lachte toen ze de woorden grote doelwitten zei" ik ga helemaal niks doen en vooral niet iemand achterna zitten gewoon omdat het moet of plezier, denk toch eens logisch na. Het is niet omdat ik geen goedzakje meer ben dat ik nu andere dood, een deel blijft zitten." Even moest Kairi pijnlijk diep ademen, Het veulen even bewoog het in haar maag." dus wind je niet meer zo snel op een goed veulen of neutraal wat je ook bent wind zich ook niet zo snel op bij andere slechtzakjes" Even dacht Kairi dat het weer bewoog in haar buik maar dat kon ook gewoon haar verbeelding zijn. toen het veulen weg wou huppelen voegde kairi er nog aan toe" het is ook niet slim om nu alleen rond te huppelen en vooral niet als je Boots haar naam noemt er zijn er veel dat Boots als vijand heeft gemaakt" Kairi was op de een of andere manier bezorgt om het veulen. natuurlijk nu ze een veulen krijgt heeft ze zeker haar moederinstincten gekregen.....

Visible

Visible

"Het is ook niet slim om nu alleen rond te huppelen en vooral niet als je Boots haar naam noemt er zijn er veel dat Boots als vijand heeft gemaakt" Was de laatste zin die de merrie uitsprak. "Jamaar daarom is Boots mijn heldin!" zei Visible trots. "Zij is gewoon het voorbeeld voor gelechtigheid! Ze kan vliegen en heeft laserogen!" vertelde ze enthousiast. "En ze heeft een knopje waardoor de weleld elaan kan gaan en ze tlapt Azacar zo vellot en ze is altijd aardig en super en andelen zijn gewoon jaloers op haar omdat ze zo super is met superklachten Boots is gewoon mijn heldin en daar moet jij niet tussenkomen want jij bent maar een stom paardjuh en alles wat jij zegt beglijp ik toch nie en en en..." en weer begon Visible door te ratelen over hoe super Boots wel niet was en dat ze gewoon de overpowered merrie was. "En trouwens paardje: Waalom dleigde jij dan net dat als ik niet ophield je mij de mond zou snoelen en men nekje zou omdlaaien en zeg je nu dat je me niet wilt vermoorden? Ik zou je dingen net iets beter inschatten heur." zei Visible eigenwijs. Tja, Je zou dan een slecht paard kunnen zijn maar dan kon je toch wel je dreigingen en beloftes nakomen, niet? De zon stond hoog aan de hemel maar het was niet te zien door de dikke wolkenlaag die ervoor hing. Visible snoof, en draaide zich om terug naar de merrie. Dat ze zich nu pas omdraaide, tja.

Boots

Boots

Boots sjokte over de prairie heen. Ze twijfelde er niet aan dat het een barslechte keus was geweest de kudde over te laten aan Painted Black als hij er zo snel alweer tussen ging. Bovendien zag Boots Amani helemaal niet zitten als Co-admin wegens haar houding. Ze was veel te hyper, vrolijk en wat al niet meer en snapte niet wat het inhield, evenals Painted Black als hij nu al een break nodig had. Boots schudde driftig haar kop. Vervloekt. Waarom had ze überhaupt de Fire Flame opgegeven? Ze moest wel eerlijk blijven en bekennen dat ze er weinig tot geen aandacht had ingestopt, maar dat deed er toch niet toe. Boots brieste nog eens luid en schudde lomp haar kop. Ze sjokte verder, met opgeheven hoofd en hoorde een klein steetje. Ze liet een verbaasd geluid horen voor ze er naar toe snelde. Ze herkende de geur die er bij was uit duizenden. Snel bekeek ze de situatie die er alles behalve gunstig uitzag voor het kleine veulen. Ze rolde met haar ogen. Tuurlijk, één of andere slechtzak probeerde een veulen de les te lezen. Moet je niet willen doen, want dan gaan ze zich er tegen verzetten. Boots kondigde haar aanwezigheid aan met een klein, luid kuchje. 'Is het denk je slim om op deze manier een veulen wijs te maken dat ik belabberd ben? Wel, ga je gang, maar poten thuis bij dat veulen. Nooit geleerd dat als je het één zegt, ze het andere doen?' Ze schudde alles behalve elegant haar kop en ging tussen het veulen en de merrie staan. Verrek, ze was nog steeds kleiner, maar dat kwam toch nooit meer goed. Zo zo, nu zou de merrie of omvallen van verbazing of halfdood gaan aan een lachstuip of een hele reeks beledigingen naar haar kop toesmijten. Ze ging haar gang maar. 'Waar denk jij dat je een in godsnaam mee bezig bent?' siste Boots daarna naar het veulen, zonder haar kop af te wenden van het zwarte mormel.

Kairi

Kairi

Een lichte zucht verliet Kairi haar keelgat. Het veulen had lef moest ze na geven. niet dat Kairi er respect voor had maar ze keek er niet meer voor omlaag naar. Haar gedachten en gevoelens gingen teveel naar verschillende kanten. Het was maar een veulen en het maakte Kairi al verward, verward van hoe ze vroeger en nu was. geirriteerd daar door sloeg ze nog eens met haar staart tegen haar flanken waarom moest zij juist DIT veulen tegen komen. Haar grijze ogen waren wazig geworden maar ging toen uiteindleijk terug.Kairi luisterde maar half naar al die complimenten over Boots. Het is dus haar superheld ahja."En trouwens paardje: Waalom dleigde jij dan net dat als ik niet ophield je mij de mond zou snoelen en men nekje zou omdlaaien en zeg je nu dat je me niet wilt vermoorden? Ik zou je dingen net iets beter inschatten heur." Kairi grinnikte even lichtjes. Wat ze maar zelden doet." Omdat het soms beter is dat je word bedreigt door jou gedrag. Want als je denkt dat iedereen jou dat gewoon maar laat zeggen zonder dat ze iets doen dan denk je verkeerd" Waarom waren Kairi haar gevoelens nu toch anders. Al snel ging er een nieuwe geur door de neusgaten van Kairi. Kairi had al een soort gevoel dat ze het weet. en dat werd bevestigt toen ze Boots zag afkomen.'Is het denk je slim om op deze manier een veulen wijs te maken dat ik belabberd ben? Wel, ga je gang, maar poten thuis bij dat veulen. Nooit geleerd dat als je het één zegt, ze het andere doen?" Kairi keek de merrie rustig aan. Ze had al gemerkt dat ze haar controle veel te snel verloor, vooral van dit veulen maar ze zal het niet meer zo snel laten gebeuren." Ik zorgde er alleen maar voor dat ze haar mond niet meer zo snel moest laten open doen en verschillende beledegingen te smijten voor ze er over nadenkt wat de gevolgen er van zijn. en was niet echt van plan om haar iets aan te doen." Kairi ging bijna zeggen dat ze niet zo erg slecht is. Maar ze twijfelde eraan." Het is ook niet slim dat ze jou naam gewoon gilt over heel het gebied. Volgens mij is dat zowieso niet veilig als je eens denkt welke vijanden je hebt gemaakt. Niet dat ik iets tegen jou heb maar ja tegenwoordig hoor je nogal van alles over jou en weet ik wie nog allemaal." Deze keer sprak Kairi gewoon rustig en niet kil zoals de vorige keer. Dat veulen had zo'n raar invloed over kairi dat ze het maar half begreep. Nu pas merkte Kairi hoe klein die Boots was, maar ze zei daar niks over.'Waar denk jij dat je een in godsnaam mee bezig bent?' Kairi keek even naar het veulen dat nu nog maar half zichtbaar was omdat Boots ervoor stond " het enige wat ze deed was haar grote mond opzetten en natuurlijk duizende complimenten over je zeggen" Half onwetend trok kairi haar schouders erop

(I know Kairi is een rare slechtzakje maar ja dat veulen heeft ook zo'n raar invloed over kairi)

Visible

Visible

Visible had niet eens door dat haar grootste idool naar haar toe kwam. Maar plotseling was ze daar. Visible draaide zich om en zag daar Boots staan die kuchte. Haar mond viel open. Dat was Boots toch? Het was toch niet weer een van haar Laars-hallucinaties toch? Dat was de echte toch? Ja toch? Echt? Waarom zei ze niets? Waarom zei ze niets? Ze beet op haar lip en een grote glimlach verscheen op haar gezicht. 'Is het denk je slim om op deze manier een veulen wijs te maken dat ik belabberd ben? Wel, ga je gang, maar poten thuis bij dat veulen. Nooit geleerd dat als je het één zegt, ze het andere doen?' Boots ging tussen haar en de merrie staan, en siste tegen haar: 'Waar denk jij dat je een in godsnaam mee bezig bent?' Visible trilde even, deed haar mond open en waarschijnlijk hadden beide merries spijt ervan gehad dat Boots ooit een vraag aan haar stelde. "OMG JIJ BENT BOOTS DE BOOTS DE BOOTS DE BOOTS!!!!!! IK BEN JE ALLERGLOOTSTE FAAAAAAN!!! BOOOOOTS!!!! JE KAN VLIEGEN EN HEBT LASEROGEN EN KAN OOK NOG TELEPORTELEN JE BENT GEWELDIG BOOTS EN WAAR IS DAT KNOPJE WAARMEE JE DE WELELD KAN OPBLAZEN??!!!!!! JE BENT EEN SUPERHELD BOOTS WIST JE DAT AL? IK HOU VAN JE BOOTS JE BENT MIJN GLOOTSTE IDOOL EN OOK MIJN ENIGE AL DE HELE TIJD BEN IK OP ZOEK NAAR JE EN JE KOMT GEWOON NAAR MIJ TOE DAT IS TOCH ONGELOOFLIJK TOCH ECHT? IK WAS JE AL ACHTERNA GEGAAN EN WILDE NAAR JE OP ZOEK EN TOEN KWAM DEZE MELLIE WE ZOUDEN ELKAAR EERDER ONTMOET HEBBEN WANNEER DIE MERRIE ER NIET WAS EN IK HOU VAN JE BOOTS!!!!!! IK KOM JE TLOOSTEN NA AL DIE VERLIEZEN DIE JE HEBT GELEDEN ZOALS DIE VAN FIRE FLAME EN VAN VISUAL EN IK BEN VISIBLE MAG IK JE HOEFTEKENING ALS DAT MOGELIJK IS WACHT BIJ JOU IS ALLES MOGELIJK TOCH JIJ KAN ALLES WANT JIJ BENT BOOTS EN ZOU JE GEEN FANCLUB MOETEN HEBBEN DAN BEN IK DE PLESIDENT EN DAN HIELDEN WE ELKE WEEK EEN ACTIVITEIT EN WE NOEMEN HEM DAN FIRE FLAME OF SUPERBOOTSFANCLUB OF EN EN..." Een half uur lang bleef Visible doorratelen over Boots hoe geweldig ze was en hoe lang ze had gezocht naar Boots enzo. Toen ze eindelijk ophield haalde ze een hele grote hap adem, van Boots vereren werd je ademloos. "Ow ja, ik denk dat ik bezig ben met jou te eren WANT JE BENT ZO GEWELDIG EN ÜBER EN IK HOU VAN JE WANT JE BENT SUPER EN EN EN..." En ze ratelde maar door en door en door over de vraag die Boots had gesteld totdat ze uiteindelijk echt geen adem meer kreeg en stopte. Ze deed een paar stappen naar voren en keek recht in de ogen van Boots, haar ogen schitterden helemaal. "Dit is de mooiste dag van mijn leven ook die van jou Boots? Mag ik met jou mee Boots naar superheldenland?" vroeg ze heel erg schattig zoals alleen een veulen dat kon doen aan Boots. Ze was de zwarte merrie totaal vergeten. Ze was misschien niet zo groot als Boots, sterker nog, ze leek meer op een shetlandveulen dan op een normaal veulen.

Boots

Boots

Beledigingen smijten? Ja daag. Die merrie had het gewoon niet op Boots en kon het gewoon niet hebben dat één of ander veulen er maar over door ratelde. Boots overigens zelf ook niet. Ze wist nota bene niet eens dat ze fans had, laat staan extreme veulens die haar op de kast joegen. Ze wierp een vurige blik op de merrie, maar draaide zich verbijsterd om toen het veulen uit het niets begon te ratelen. Haar mond viel langzaam open. 'What the...' Ze werd kort onderbroken door het veulen, maar die onderbrak ze zo nu en dan ook weer. 'HO! Ik ben verdorie een paard, geen moordmachine, dat is die zwarte daar. Misschien heeft zij wel allerlei vage knopjes en enge geweren, maar dat moet je haar zelf maar vragen.' Ze werd weer onderbroken. Boots vloekte hardop voor ze verder praatte en probeerde de merrie te onderbreken. Uiteindelijk draaide ze zich om en keerde de rug toe naar het veulen. 'Negeren is soms toch echt de beste optie,' mompelde ze in zichzelf terwijl ze haar blik over de merrie liet glijden. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze lichtelijk nieuwsgierig. Het zat in haar, het nieuwsgierige en het willen weten wat er nou was. De merrie zat ongetwijfeld niet in een kudde, want dan had Boots die geur wel opgepikt. Dit was dus een loner die alles liever zelf uitzocht en zelf deed. Moet heerlijk zijn.

Kairi

Kairi

Kairi keek even rustig om zich heen. Haar oren wel nog steeds naar de twee merrie's gericht maar lagen niet plat in haar hals. Het veulen begon super veel te ratelen wat maar vaak amper te verstaan was omdat het te snel sprak. 'HO! Ik ben verdorie een paard, geen moordmachine, dat is die zwarte daar. Misschien heeft zij wel allerlei vage knopjes en enge geweren, maar dat moet je haar zelf maar vragen.' Kairi vond het toch wel grappig, niet dat ze het liet merken. Ze werd zwak dacht ze, ze werd weer zoals vroeger.Ah Twister hij hield nog van haar toen ze geen goedzakje meer was, maar waar is hij nu?"Nee ik heb geen geweren of wat dan ook, dat in een twee drie andere kan doden, alsof het zo simpel is." Het was toch logisch dat het nooit simpel is, het leven is dat nu eenmaal niet. Kairi kon het maar amper verstaan wat Boots zei maar ze verstond wel iets van negeren, Kairi grinnikte stilletjes. Boots had gelijk dit veulen kon nogal kwebbelen wat soms wel te overdreven werd. Kairi voelde de ogen van Boots over haar glijden en probeerde het te negeren. Kairi ging zich totaal niet dominant gedragen, het was dom om dat te doen, ze begreep het gewoon niet waarom sommige dat deden.'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze lichtelijk nieuwsgierig. Kairi keek de merrie rechtaan met haar grijze ogen." Ik heet Kairi" Wat miste ze Twister toch, maar haar instinct zei dat ze hem niet meer zou zien dus moest ze hem maar vergeten. Wat niet eigenlijk zo simpel was.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum