Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Boots, can you hear me?

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Boots, can you hear me? Empty Boots, can you hear me? di 2 nov - 8:03

Memoria

Memoria

Rustig liep Memoria over het bloemenveld. Ze had zojuist besloten dat ze klaar was met het alleen zijn, ze wilde bij een kudde. Na veel rondvragen was ze tot de conclusie gekomen dat ze bij Fire Flame wilde, met als leider Boots. Zometeen zou Memoria naar Boots hinniken, om te vertellen dat ze bij de kudde wilde en of dat mogelijk was. Memoria was er bijzonder rustig over, niet zenuwachtig ofzo. Ze had er goed over nagedacht, en vond dit toch het beste besluit. Ze keek even om zich en bedacht bij zichzelf dat dit wel de beste plaats was om met Boots te praten. Eventjes zuchtte ze en haalde ze diep adem, waarna een luide hinnik te horen was. Memoria hoorde haar eigen geluid nog over het bloemenveld galmen. Het bleef stil. Het enige geluid wat er te horen was, was het geluid van de wind en het geluid van vogels in de lucht, die naar elkaar riepen. Nog een keer haalde ze diep adem, en weer vervolgde een luide hinnik die weer nagalmde door haar hoofd en over het bloemenveld. Boots, kom alsjeblieft sprak ze zachtjes tegen zichzelf, maar ze wist dat de merrie haar heus wel gehoord had, en dus snel zou komen.

[ik had al een tijdje niet meer gepost, dus sorry als het wat inspiraite-loos is..]

http://www.thetravelerdiaries.weebly.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum