Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ogod. Dat kan toch niet waar zijn?

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Nanami

Nanami

Het is dus al járen geleden dat ik me heb voorgesteld.
Juist mensen, járen.
En rond die tijd was ik zwaar falend, héél zwaar falend, dus is het maar tijd voor een nieuw voorsteltopic. Of jullie dat nou leuk vinden of niet, pech. O 3 o

NAAM // Marianne
GENDER // Female
BIRTDAY // 25 December [ 1999 ]
HEIGTH // 1.63 m
WEIGTH // Not telling.
HAIR COLOUR // A stupid blond.
EYE COLOUR // Blue
ORIGIN // Holland

FAMILY //
Two idiotic brothers [ Simon#29# & Johan#22# ] Yes, they really are idiots. I have also got one sister [ Daniëlle#28# ] I live together with my brothers and father, my mother died of cancer and my sis lives on her own.

En toen besloot ik te stoppen met mijn engelse gebrabbel, hoe geweldig het ook is, júist.

Ik zit sinds 17 Januari 2010 al op DH, mijn eerste paard was Sakura - die al tichduizend keer veranderd is - en mijn eerst actieve paard was Charming. Maar dat mannetje, verrader en player is gestorven. Of ja, vermoord. Voorderest is er geen leuke shizzle aan mijn karakters, overigens wel dat ik té falend was en bijna moet huilen als ik m'n oude posts lees.

Ik woon ergens in Zuid-Holland en heb sinds 1 Maart 2011 een debiele leasepony die Hot Chocolate heet. Ja, ze is érg hot. Kwa uiterlijk en kwa karakter - meestal -. Ze springt als een debiel en rent door haar staldeur en soms ook door bakdeuren. Maar niet bij mij 8D *evil laugh*
M'n record met springen is 90 cm, gehaald met Hottie~<3
Iets wat ik werkelijk nooit had verwacht aangezien haar debiliteit met springen. Voordat ik haar huurde was mijn record 80 met de Fjord van m'n achterfamilie. Eerst sprong ik nooit met haar, héél soms een kruisje maar door een instructrice die vroeg of ik nog een keer ging spring ik nu wel O3o
Ik kan nog een heel verhaal over m'n smexy Hotte pony vertellen, maar ga jullie daar niet mee vervelen v.v

Ik zit in groep 8 en ga naar het Scala College waar ik Tweetalig VWO ga doen. O en nee, ik ben niet slim. Ik ben uiterst dom, zo dom dat ik mijn 'slimmigheden' niet realiseer. Maar dat is eerder door mijn prachtige ego Q.Q
I guess.
Ik heb ook meegedaan aan het Anglia Project, mijn niveau was Pre-Intermidate, eerst zat ik op Advanced maar dat vonden die menswezens die vanalles en nog wat beslissen té hoog TT^TT Uitslag van het examen is nog niet bekend, daar zal ik jullie ooit wel mee vervelen. Misschien deze maand nog O3o

Wat ik niet mag vergeten, ik zal mezelf ook niet vergeven als ik het doe is anime. Ik kijk al erg lang Anime, zelfs toen ik een baby was keek ik al Dragon Ball v.v Hehe maar in de zomervakantie van groep 5 of 6 begon ik met anime kijken. Naruto was de eerste. Het ging zo: Broer download Naruto, hij kijkt het op de tv, ik kijk mee, broer zegt dat ik is zelf moet beginnen en ik, als het lieve zusje dat ik ben gehoorzaamde. M'n favoriete genre's zijn Comedy en Romance, tóch heeft géén één van mijn top 3 Romance. Maar agh. One Piece, Fairy Tail en Naruto zijn géweldig. One Piece is hilarisch, prachtig verhaal en er wordt op ieder karakter wel een keer gericht, als de karakters huilen zal jij waarschijnlijk ook moeten huilen, vooral als bepaalde karakters huilen. In het begin is hij alleen minder, maar hij wordt steeds leuker. Fairy Tail is een wat nieuwere anime, maar ook geweldig. Het is hilarisch, niet zo als OP maar wel geniaal en de epic momenten zijn té epic voor woorden. Ook hele mooie muziek. En Naruto, tja, het is de eerste anime die ik keek en toen hield ik ervan en dat is blijkbaar bij me gebleven. Heb de serie nu al 3 keer gezien ^.^ Zelfs al is die nog bezig xp. Deze serie's maken je aan het lachen, huilen, maar ze geven je ook moed en laten je je vrienden waarderen. Vooral One Piece en Fairy Tail hebben dit, Naruto nét iets minder.
Kaichou wa Maid-sama is trws een echte aanrader voor als je anime wilt kijken, geniaal, té geniaal en Usui is gewoon een ubersmexe buitenaarsde aliën stalker.

O. En nog iets: Ik draag in het weekend geen sokken, als ik sokken aangedaan heb zijn het altijd witte en doe ik de moeite niet om ze uit te trekken v.v

Zo, eindelijk is het afgelopen. Bedankt voor het lezen, mijn mede-trollen.

Gr. Mari

Visual

Visual
VIP

EN NU DAN? AWESOMENESS HET IS DINSDAG 8D WAT VOOR KLEUR O________O

Btw, Shugo Chara is ook wel een lawllige comedie-anime, maar puur voor de comedie Ogod. Dat kan toch niet waar zijn? 11631 Ik ook anime kijkun Yay

WELCOME OOK AL BEN JE HIER AL LANGER DAN IK Yay

IK VERWELKOM HIKKIEEEEEEEEEE Rainbow sheep Boeit niet of je nooit meer op Hikaru komt of gewoon heel weinig, en iedereen je Nana gaat noemen ofzeu IK NOEM JE HIKKIE Yay Kijk uit, ik ben goed in zulke dingen trendsetten Nanananaaaa Wel alleen in voorsteltopics, maar afijn Ogod. Dat kan toch niet waar zijn? 11631

HEB JE EEN STEEN?
WAT VOOR KLEUR?
HOE HEETTIE?
WAAR KOMTIE VANDAAN?
WANNEER HEBBEN JULLIE ELKAAR ONTMOET?
HOE VAAK GAAT JE STEEN IN BAD?

AWESOMENESS

Fether

Fether
VIP

Welkom op dh! Ik hoop dat je veel plezier hier zult hebben! Ow wacht een voorsteltopic hoeft niet perse van een nieuw iemand te zijn Razz
En... waarom überend jou accs allemaal zo? Tell me the secret! Tell me the secret!

@vis: niet te stoer doen met je steen he! SAMZELGAGA

Nanami

Nanami

Hikkie 8D
Shugo Chara is indeed leuk, ben er alleen mee gestopt..uiteindelijk x33

HEB JE EEN STEEN?
Ja.

WAT VOOR KLEUR?
Grijs.

HOE HEETTIE?
Ze heet Angelique Claudine Louise.

WAAR KOMTIE VANDAAN?
Het Gouwebos.

WANNEER HEBBEN JULLIE ELKAAR ONTMOET?
Het Gouwebos.

HOE VAAK GAAT JE STEEN IN BAD?
Vaak, altijd met mij.

@Fether:
Hmmz. Cuzz I am awesome.
Heb werkelijk géén idee.
Werkelijk waar.
Of ja. Ik krijg een idee, ineens, plots en dan nog meer ideeën.
Tadam, daar is het paard.

Maar Hikaru miss omdat hij gewoon oud is..en lang niet in DH geweest is..? xp

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum