Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

een nieuwe hengst

+3
Angel
Cobrazarao
Shadow
7 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1een nieuwe hengst Empty een nieuwe hengst vr 25 dec - 9:22

Shadow

Shadow

Shadow liep al een tijdje te draven over het moeras, hij had het overleefd, want in deze streken kon je maar beter voorzichtig zijn, vooral met de waterplassen, ze leken op gewone plassen maar als je erin kwam kwam je er niet meer uit. Dus hij had zich goed kunnen redden. Hij had wel een paar keer er in gestapt maar hij was het gewoon dus darom had hij direct de reflex om eruit te springen zonder te veel te bewegen. Als je bewoog dan had je meer kans dat je dieper ging en dan versnelde alles. Hij keek rond opzoek naar een plas waar uit hij zou kunnen drinken zonder dat er iets in zat. Want modder smaakte niet echt lekker en het was niet gezond dat kon hij wel misen. Shadow was slecht, hij liep snel en vocht goed, hij had er echt aanleg voor, en dat had zijn vader gezien ds hij werd getraind maar hij kon niet bij de kudde blijven hij moest zelf maar een gebied zoeken waar hij over zou moeten heersen als een gevreesde hengst. Dat klonk best wel goed, dat vond hij en dan is hij naar hier gegaan om te regeren al ging dat nog niet helemaal zoals hij had gepland, hij was nog niet één paard tegen gekomen en dat werkte nu wel op zijn zenuwen, hij kon zich niet goed beheersen, maar daar had hij zelf geen probleem mee.

2een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 9:58

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij briesde en keek wat rond. Hij merkte een indringer in het gebied van de Black Rose. Met strake ogen draavde hij naar de hengst. Hij viel niet aan. Misschien wil ie zich aansluiten bij de kudde. Een hengst. Hij bekeek het dier goed en verscheen uit de schaduwen. "Zo, zo Wie ben je en wat doe je hier?!" Riep hij. Hij hield zijn lichaam strak en drijgde met zijn oren. Met hem kun je beter geen ruzie maken. Hij hield zijn hoofd wat lager om de geur op te vangen. Hij schraape met zijn hoeven en werd wat ongesuldig. "Nou?"

3een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 10:16

Shadow

Shadow

"Misschien moet jij maar beginnen met je voor te stellen, mijn naam blijft een geheim", zei ze en glimlachte drijgend. De hengst was een beetje jonger dan hij zelf. Hij zag er dreigend uit maar shadow kon hem zo trotseren als hij dat wilde, maar hij hield zich even rustig. Het maakte niet veel uit of er nu een gevecht van kwam of niet. Hij vond het niet erg om te vechten. Hij liet zich nooit echt snel bekend maken, je moest het waardig zijn om zijn naam te kennen, Soms zei hij hem weleens tijdens een gevecht meestal op het einde. De andere hengst vroeg nog wat maar dat intreseerde hem niet echt. "wat ik hier doe? Hetzelfde als jou, mij doodvervelen", zei hij met een gemene grijns. Hij was sluw, hij moest eerst de hengst even wat onderzoekn voordat hij ging vechten ofzo. Shadow liep nar een plasje, het was drinkbaar water en da ging hij ok doen, rustig drinken zonder zich wat aan te trekken van de hengst die probeerde angstaanjagend over te komen.

4een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 10:21

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij grijnsde. Alsof dat hem afschrikte. "Mijn naam krijg je niet te horen." Hij zweeg een tijdje en schopte harder in het zand. Hij was dol om paarden een lesje te leren. Hij was het gewoon om soortgenoten af te slachten. Hij moorde zijn ouders, bijna de helf van 60 paarden. Tja misschien was hij iets te moordend. Zijn vader was leider en de sterkste. Misschien was de kudde zwak. Nee dat niet want Cobra had daar vrienden die niet zo slecht zijn als hij die ooit hier gaan komen. "Ik verveel mij trouwens niet dood! Ik amuzeer me erg dat een hengst als jij probeert op te vallen!" Hij keek nu echt kwaad. Als je Cobra niet waardeerd dan was het echt gedaan.

5een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 10:31

Shadow

Shadow

"Ik ben erg onder de indruk hoor", zei hij sarcastisch. Deze hengst was dom, hij moorde zonder eer eraan over te houden. "Weet je wat, ik heb een perfect idee. Ik breng e naar je moeder voor een betere opvoeding", zei hij vol sarcasme. shadow was vaak sarcastisch, hij hield niet van paarden die zichzelf het einde van de wereld vonden. "want je moet nog veel leren voor je volmaakt bent", zei hij met een grijns op zijn snuit. Hij brieste en keek de hengst raar aan toen hij zei dat hij wilde opvallen. "oke vind even één reden maar gewoon ook één reden warom ik wil opvallen", zei hij rustig. Daarna negeerde hij hem, hij was het niet waard. Hij moest nog veel leren. Je moet niet paarden op die manier aanspreken, je moet dat met eer doen en daaran mag je doen wat je wil met het paard. Je wist maar nooit wat dat paard allemaal zou kunnen aanrichten, misschien was hij of zij veel sterker, en daar sta je dan met je mond vol tanden.

6een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 10:40

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij keek heel kwaad. "Moeder? Moeder?" Hij lachte. Dat moet een slechte paard voor stellen. "Juist ja en ik ben iemand die geen mamie nodig heeft." Riep hij luid en duidelijk. "En weet je, Ik geloof niet dat je echt een slecht dier bent! Jij praat aardig en wijs. Wijsheid is voor goede paarden die alleen denken aan vrolijk galopeeren en vrede. Sorry hengst maar je bent dik verkeerd." Hij keek strak naar de hengst. Hij was het al beu om met zo'n paard te spreken. Hij hoopt dat als deze hengst bij de kudde wilt dat Rain maar eens goed na denkt over zo'n gedrag. Hij blies van woede en bleef staan. Eer kon hem niet zo veel schellen. dat was zijn menig. Hij is graag slecht.

7een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 10:46

Shadow

Shadow

"jij bent echt dom, echt dom weet je... ooit gehoord van sarcasme????" hij vond hem echt erg dom. "Moet je dan dom en stom zijn om slecht te zijn, Je bent beter misschien wijs en slecht, is dat geen goede combinatie? Maarja jij vind zeker van niet, hersenloze paarden bestaan nou eenmaal, niks aan te doen", zei hije n keek hem aan diep in zijn ogen, hij was niet erg slim voor een hengst van zijn leefthijd.

(moet stoppen srry korte post.... *zucht*)

8een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 10:52

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij ontblotte zijn tanden. Nu was het echt gedaan. Niemand mocht hem beledigen. Hij wist zeker dat hij met deze hengst nooit vrienden zou worden. Je zag het wit in zijn ogen. Hij stijgerde en hield zijn voorhoeven met kracht omhoog. Hij begon zelfs te zweten alleen maar door zijn woede aanval. Met een harde klap kwam hij op de grond te staan en galopeerde met kracht naar de hengst. Met een dreun vloog hij tegen Shadow aan en schopte met zijn voorhoeven op Shadow. Je zag heel wat litekens en er konden er nog wat bij. Hij voelde wijnig pijn door vroeger toen ie klappen kreeg. Hij beet naar de hals en scheurde wat huid open. Daarna draaide hij zich om en schopte met zijn achterhand naar de hoofd. Hij stopte met zijn aanval en draavde naar de bomen van waar hij vandaan kwam. 1 ding was zeker. Hij haat Shadow. Daarna verdween hij in de schaduw.

9een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 23:07

Angel

Angel

galopeerd charmant rond.keek ff om maar galpeerde verder.liep later gewoon in stap rond.
keek charmant naar shadow.'heey'.liep gewoon verder.
dacht : leuke hengst xD.nap een hal gras , kouden er op. en slikte door.
draafde verder. Dr hoeven hoorde je drafen. haar mannen wapperde in de wind.

EDIT RAIN:
Ik heb je post verbeterd...

Angel galoppeerde charmant rond in dit moerassig gebied, ze keek heel even om maar galoppeerde weer gewoon verder. Langzaam minderde ze vaart en liep nu rond in stap. Opeens zag ze een andere hengst, en keek verleidelijk om. "Heey..." zei ze zacht en liep toen gewoon verder. Even bleef haar blik de zijne volgen, maar ze kon de verleiding niet weerstaan om wat gras te pakken. Leuke hengst dacht ze. Ze hief haar hoofd weer omhoog en kauwde er even op, slikte het door en draafde verder. Haar hoeven tikte ritmisch op de grond, en terwijl haar manen wapperde in de wind keek ze nog even achterom of Shadow haar was gevolgd.

10een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst vr 25 dec - 23:16

Shadow

Shadow

Shadow grijnsde, hij had de aanval zien aankomen en hij was opzij gesprongen. Hij werd wel gebeten in zijn nek maar dat richtte niet veel schade aan. "amateur", zei hij en steigerde hoog. Toen cobrazarao wegliep keek hij hem aan. "zo kan ik ook vechten even een aanval plegen en dan weglopen", zei hij en keek hem na. De hengst was echt niet slim. Dat noemde hij zonder eer vechten. Na een tijdje begon hij zich weer te vervelen hij zocht wat planten om op te eten, hij had honger gekregen en met een lege maag kon je beter niet rondtrekken. Hij liep verder en zocht naar eetbare planten, in het moeras was niet veel te eten maar als je er ervaring mee had ging het wel, hij schraapte met zijn hoef en er kwamen kleine kiemplantjes tevoorschijn, die zouden het hier toch niet overleven met zo weinig ligt en het was rijk aan voedingstoffen. Hij at rustig tot hij wat hoorde in een paard had hem geroken en was nieuwsgierig naar hem. Hij hief zijn zwarte snuit op om te ruiken wie deze indringer was.

11een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 0:51

Angel

Angel

Angel galoppeerde charmant rond in dit moerassig gebied, ze keek heel even om maar galoppeerde weer gewoon verder. Langzaam minderde ze vaart en liep nu rond in stap. Opeens zag ze een andere hengst, en keek verleidelijk om. "Heey..." zei ze zacht en liep toen gewoon verder. Even bleef haar blik de zijne volgen, maar ze kon de verleiding niet weerstaan om wat gras te pakken. Leuke hengst dacht ze. Ze hief haar hoofd weer omhoog en kauwde er even op, slikte het door en draafde verder. Haar hoeven tikte ritmisch op de grond, en terwijl haar manen wapperde in de wind keek ze nog even achterom of Shadow haar was gevolgd.

12een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 0:54

Moa

Moa

Saricha loopt zonder intresse langs de (hoogst waarschijnlijk domme omdat ze vechten) hengsten en schud met haar lange staart. Ze heeft geen last van het moeras, ze kijkt even om. En denkt in zichzelf dat hengsten graag stoer willen overkomen. Ze heft haar hoeven sierlijk op en draaft verder. Maar ziet een flink aantal wonden in de hals van Shadow, ze draaft sierlijk naar Shadow en bied hulp aan.

13een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 1:59

Shadow

Shadow

"En wat doen de dames hier!" zei hij grijnzend. Waren ze van de kudde van Rain? Vast niet. Hij grijnzde en keek even op toen een sierlijke merrie heej tegen hem zei. "Valt er iets te zien ofzo???", zei hij droog en gaapte, hij zwierde ongeintreseerd met zijn staart. Hij at nog een beetje van de kiemplantjes. Mos was soms ook voedzaam maar hij hield niet van mos. Het smaakte naar bedorven gras ofzo.. En daar hield hij dus niet veel van. Shadow had nooit echt intresse gehad voor andere merrie's, daar had hij toch geen tijd en behoefte aan. Hij grijnzde bij de gedachte dat de merrie's hem wel zagen zitten, maar hij had geen zin in een babbaltje. Hij wilde naar Rain voor te trainen, hij wilde hogerop geraken en de schrik worden van DH. Maar daar moest nog veel aan gebeuren. " En wat doen jullie in het gebied van de Black Roses?" hij grijnzde, ze mochten hier eigenlijk niet komen.

14een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 2:04

Moa

Moa

Saricha rolde hooghartig met haar ogen. Ik wandel hier voor de gezondheid. Maar wat doe jij hier als je zo graag naar Rain wilt? Ze zwiepte met haar staart. En wachtte op het antwoord.

15een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 2:21

Rain

Rain
Administrator

{Saricha, zou je als je je paard iets laat zeggen " willen gebruiken? Dus zo:
Saricha rolde hooghartig met haar ogen. "Ik wandel hier voor de gezondheid. Maar wat doe jij hier als je zo graag naar Rain wilt?". Ze zwiepte met haar staart. En wachtte op het antwoord.}

Hoef getrappel was al van verre te horen, een hinnik die kenmerkend was voor Rain die eraan kwam schelde door het moeras, een echo volgde. Op volle snelheid zigzagde ze tussen de bomen door, waardoor ze ieder dier liet weten dat ze gewend was hier te leven, en dat dit haar territorium was.In de verte doemde die merrie op die ze ook op de sneeuwvlakte had ontmoet. Om te stoppen steigerde ze kort en kwam met een doffe plof neer, toen liep ze in pas naar de twee toe. "Hij is hier, omdat ik hier al ben, nu rest de vraag alleen nog maar waarom jij hier bent?" antwoordde Rain sinister.

16een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 2:24

Moa

Moa

Rain schreef:{Saricha, zou je als je je paard iets laat zeggen " willen gebruiken? Dus zo:
Saricha rolde hooghartig met haar ogen. "Ik wandel hier voor de gezondheid. Maar wat doe jij hier als je zo graag naar Rain wilt?". Ze zwiepte met haar staart. En wachtte op het antwoord.}

Hoef getrappel was al van verre te horen, een hinnik die kenmerkend was voor Rain die eraan kwam schelde door het moeras, een echo volgde. Op volle snelheid zigzagde ze tussen de bomen door, waardoor ze ieder dier liet weten dat ze gewend was hier te leven, en dat dit haar territorium was.In de verte doemde die merrie op die ze ook op de sneeuwvlakte had ontmoet. Om te stoppen steigerde ze kort en kwam met een doffe plof neer, toen liep ze in pas naar de twee toe. "Hij is hier, omdat ik hier al ben, nu rest de vraag alleen nog maar waarom jij hier bent?" antwoordde Rain sinister.

( het spijt me die tekentjes zijn kapot op mijn toetsenbord, die gaan we binnekort laten maken)

17een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 2:25

Rain

Rain
Administrator

(Oke, dan zal ik een uitzondering maken voor je Wink)

18een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 5:33

Shadow

Shadow

Eeen zwarte merrie doemde op uit de mist. Shadow grijnzde, dit moest rain wel zijn. Hij glimlachte breed en hij keek gemeen naar de twee andere, geen van hen beiden hadden ze een kudde, dus waren ze makkelijk te verslaan. "Shadow", zei hij duister tegen rain. Hij deed zijn hoofd naar beneden, uit teken van eer en waardigheid. De merrie Rain genaamd was ouder dan hem maar dat deerde hem niet. hij moest ervaring opdoen en dat was hij dan ook van plan,, maar rustig, beetje bij beetje, stukje bij stukje. Hij grijnzde even naar de andere merrie, ze was dom om hier allen te zijn, de Black Roses waren overal dus je moest heel voorzichtig doen. één verkeerde beweging en je zou willen dat je die beweging nooit had gemaakt. Een gemene glimlach sierde zijn mond, hij had we zin in een gevecht. Hij had nog wel een wondje van die andere hengst maar dat deerde hem niet echt, hij wilde trainen, sterker worden, heersen.

19een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 5:52

Rain

Rain
Administrator

Ze krulde haar nek en zei "Goed je te zien Shadow". Toen liep ze langzaam om Saricha heen en bleef voor haar staan, ze bekeek haar goed en besloot dat ze het niet langer zou tolleren dat onbekende paarden haar gebied inkwamen, daarom zou ze deze wegjagen, en daarmee waarschijnlijk pijn doen. "Ren" fluisterde ze tegen de merrie die nu direct voor haar stond, als ze meteen weg zou rennen dan zou ze niets doen. Toen pas merkte ze de geur van Angel op, haar hoofd schoot naar rechts en haar oren lagen nu plat op haar schedel. Ze zette een stevige galop in en wist dat ze hier sneller zou zijn, de geur werd sterker tot dat ze de merrie tegen kwam die ze tot nu toe had gehaat. Ze schoof met haar achterpoten weg om zo 180 graden te draaien en stond nu voor Angel. Rain steigerde gevaarlijk en stampte met haar voorpoten naar haar. "Blijf uit het moeras!" hinnikte ze uitgelaten en kwam met een harde slag neer, haar ogen spraken van pure woede en ze brieste in haar gezicht. Haar oogen vormde zich tot spleetjes en toen zei ze "Of moet ik het voor jouw doen?".

20een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 6:22

Moa

Moa

Saricha keek naar de zwarte merrie en knikte kort, ze zette het op een lopen vlak voor de merrie de geur rook van het andere paard. Ze wist dat de andere merrie veel sterker was als zij. Dus ze wou niet zo dom om haar niet te gehoorzamen. Ze draafde snel weg en schoot in de galop. Ze zou een andere keer wel terugkomen. Ze was razend nieuwsgierig naar wat er ging gebeuren maar ze wou het risico niet oplopen de merrie kwaad te maken. Ze had bang maar wou dat niet laten merken dus ze liep een met een zweem van schrik verder. Wat ze al helemaal niet wou was dat de hengst haar zou aanvallen. Want hij wou vechten en trainen. Ze had voor de 3de keer in haar leven bang.

21een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:01

Shadow

Shadow

Shadow grijnzde toen Rain de merrie's wegjoeg. "Anders doe ik het wel!" zei hij en draaide een kleine toer rond angel. "Het moeras is bekend precies", zei hij en grijnzde naar Rain. Hij hield van de manier waarop zij paarden benaderde. Niet overdreven als die andere hengst maar met angst te zaaien. Dat vond hij knap, hij zou nog veel leren van zijn kuddeleidster. Hij keek even op toen de merrie wegliep, ze was bang geworden erg bang, hij mocht Rain nu al. "Zijn er al activiteiten of trainingen in de kudde, in dat geval kom ik wel eens langs", zei hij al grijnzend. Een windvlaag steeg op en liet de manen van Shadow wapperen. Zijn staart ging dominant de lucht in, ookal had hij respect voor Rain, toch kon hij het nooit laten eens dominant te zijn. "Je weet wel van aanpakken in de kudde, iedereen gaat nog voor je voeten liggen op een duur", Hij moest even lachen maar hield zijn gezicht daarna weer strak op Rain gericht. "We hebben geluk dat die irritante merrie weg is, ze denken altijd dat ze het 'al' waren. Ik haat ze", Sprak hij en wendde zijn blik even af naar de merrie die wegstoof en die na een tijd uit het zicht verdwenen was. Wachtend op een antwoord schraapte hij met zijn hoeven in het zand en keek daarna weer naar Rain.

22een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:04

Melody

Melody

liep met dr oren in dr nek door het moeras
was niet echt goed gezind
en het stampen kon je van verre al horen

23een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:06

Shadow

Shadow

Melody schreef:liep met dr oren in dr nek door het moeras
was niet echt goed gezind
en het stampen kon je van verre al horen

(asjebliefd, zou je je post langer willen maken want het is echt vervelend hier op te antwoorden...)

24een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:11

Melody

Melody

shadow schreef:

(asjebliefd, zou je je post langer willen maken want het is echt vervelend hier op te antwoorden)]



liep met dr oren in dr nek door het moeras
was niet echt goed gezind
en het stampen kon je van verre al horen
liep door de modder heen waardoor het alle kanten op spatte
had de andere paarden neit door
en liep langs ze
was veblind door woede

25een nieuwe hengst Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:12

Dragana

Dragana

(Heb je het nu nog niet door dat je SPAMT!
liep met dr oren in dr nek door het moeras
dit is spam! :was niet echt goed gezind dit is goed!: ze was niet goed gezind!
Wil je daar nu A.U.B op letten!!!)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum