Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

een nieuwe hengst

+3
Angel
Cobrazarao
Shadow
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26een nieuwe hengst - Pagina 2 Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:17

Melody

Melody

( srry had het og niet gelezen toen ik poste,en ik vind het gewoon lastig om zo veel te kunnne verzinnne mischien heb ik gewoon wat minder' fantasie!', ik heb trouwens nog geen waarschuwing)

27een nieuwe hengst - Pagina 2 Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:41

Shadow

Shadow

(probeer wat over het gebied te zeggen, bv, ze at van het gras: Melody at van het sappige groene gras, het groeide hier niet veel dat was meestal in het moeras. Snap je??? gewoon proberen het lukt je wel hoor een nieuwe hengst - Pagina 2 Icon_wink )

Shadow hoorde de harde hoefstappen en keek schichtig om. Een zwarte merrie kwam in het zicht. Een luide zucht verliet zijn bek. "Nog volk op ons dak.." Mompelde hij geirriteerd. Hij vond het opeenduur echt vervelend. De hoefstappen kwamen steeds dichterbij en de merrie werd meer zichtbaar. Ze vond het blijkbaar leuk in de modder te lopen, ze hing gewoon vol. "Is 't leuk jong, in de modder spelen, hmm." Zei hij droog en keek vanuit zijn ooghoeken de merrie aan. Hij toonde al helemaal geen intresse in de merrie dus keek hij alleen maar naar Rain, dat was tenminste een voorbeeld voor merrie's.

28een nieuwe hengst - Pagina 2 Empty Re: een nieuwe hengst za 26 dec - 7:48

Melody

Melody

merkte de hengst op keek naar hem en hoe hij naar rain keek en zei geirriteerd'ach ik ben tenminste geen uitslover of meeloper,trouwens ik speelde niet in de moder' grijnst breed en keek hem fel aan ze liep weer verder lang de grens van het moeras ze keek naar de open vlaktes en de bergen waar enkele paarden liepen dacht even aan wat ze had gezegt tegen cobra was dat wel zo slim? nouja jammer dan ze draafde met grote passen het moers uit en verdween uit het zicht

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum