Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I'm not Save her -SunnyDream-

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Sunset

Sunset
VIP

De kleine bonte pony stapte door de sneeuw, wat inmiddels zo hoog was dat het over haar hoeven kwam. Sunset ploegde door de sneeuw, ze had geluk dat ze het gewent was. Ze schudde de vallende sneeuw van haar manen en zuchtte. Was ze nog maar in IJsland. Ze kwam er niet vandaan, maar had er veel over gehoord. En ze had er een beeld bij, een koude plek, met veel IJslanders, heel veel IJslanders. Ze zou het te gek vinden. Hoopte ze. Maar nu was ze hier. Ze kon nog verder trekken als ze wilde, maar ze vond het hier veel te leuk. De geur van een ander paard drong haar neus binnen, ze keek om en zag een fries, maar hij keek wel aardig. Ze knikte vriendelijk als een begroeting.

Succes Sunnydream!

SunnyDream

SunnyDream

SunnyDream ging traag door de prairie, rustig. Het domme sneeuw bleef plaken aan zij manen. Hij schudde zich uit en bokte even voor de sneeuw uit zijn staart te krijgen, en voor hem uit de haren aan de poten te krijgen. Hij drafde wat sneller, het sneeuw wouw er maar niet uit. Hij stopte ineens toen er een geur binnendrong, een merrie. En ze kwam uit een goede kudde. Sunnydream lachte vals, en stapte op de merrie af, die begroeten met een knik. SunnyDream zei 'Ooh, hoi beeldschoone merrie. Ik ben SunnyDream. en jij?' Sunny dream kwam een stap dichter, hij stond nu twee metertjes verder. De sneeuw viel weer verder in zijn manen. Vervelend sneeuw! Rot op! dacht SunnyDream. Hij schude zich rustig uit, hij moest zich lief voordoen, voor de merrie. Hij had een plannetje.. En het zou hem echt lukken deze keer.. Hopelijk toch, nouja het was zijn eerste keer dat hij dat in Dreamhorses deed dus..

Haha, xd

Sunset

Sunset
VIP

'Ooh, hoi beeldschoone merrie. Ik ben SunnyDream. en jij?' de hengst kwam een stap dichterbij. Sunset had niet door dat hij iets wilde. "Dank je wel, ik ben Sunset, mooie naam heb je" zei ze vriendelijk, terweil ze haar staart heen en weer zwaaide, waardoor de sneeuw eraf ging, en de geur van haar hengstigheid vrijkwam. Even schrok ze, maar ze liet het gaan. "Ben je nieuw in DreamHorses? Ik heb je niet eerder gezien." vroeg ze lief. Ze schudde met haar hals, waardoor de sneeuwvlokken in het rond vlogen. Ook op de hengst. "Oh sorry!" ze lachte. Ze was gewoon in een blije bui, niets kon haar wat schelen. Of zou ze daar na dit bezoekje van de hengst anders over denken?

-Flutje, maar je doet het goed hoor!-

SunnyDream

SunnyDream

SunnyDream was aan het denken hoe hij het ging aanpakken, eerst vleien zodat de merrie dichter kwam, en dan zijn kop tegen de hare duwen, dan naar achter gaan..SunnyDream werd gewekt omdat de merrie iets zei "Dank je wel, ik ben Sunset, mooie naam heb je" Weet ik toch Dacht de hengst egoïstisch maar dat zei hij niet “De jouwe is vele mooier” en daarna zei ze lief; "Ben je nieuw in Dreamhorses? Ik heb je niet eerder gezien." SunnyDream zei ‘Nou nieuw niet, ik ben een super lange tijd weggeweest.’ Daarna schudde Sunset haar hoofd, zodat er weer sneeuw op de hengst kwam. De hengst werd er een beetje chagrijnig van. Maar hij deed nog lief, en schudde zich uit. "Oh sorry!" zei Sunset en lachte. Hij lachte terug en zei ’Niet erg, ow wacht er hangt nog wat ik je manen. Ik haal het er wel uit’ De hengst kwam dichter, en haalde de sneeuw uit haar manen, en lachte blij. Nu stond hij goed, maar eerst kijken of de merrie het oke vond, daarna..

dankje ;D

Sunset

Sunset
VIP

"De jouwe is veel mooier." zei de hengst. Sunset glimlachte. ’Niet erg, ow wacht er hangt nog wat ik je manen. Ik haal het er wel uit’ De hengst kwam dichter, en haalde de sneeuw uit haar manen, en lachte blij. Sunset lachte, en had geen idee wat haar te wachten stond. Tot ze zag dat de hengst achter haar stond, maar toen was het al te laat...

-Flutje..-

SunnyDream

SunnyDream

Sunset glimlachte..Dit was zijn kans, hij stond perfect. Hij ging heel rustig naar de kont. Daar gooide hij zij poten de lucht in,en om niet te vallen had hij de schoft beet genomen. En daarna ging hij weer rustig van de merrie. Hij grinnikte en zei ‘Nu ik je gedekt heb moet je mee. Ik moet je beschermen dat het kleintje en jou niks gebeurd’ Hij zei ‘Ja, je bent er ingeluisd geloof het maar’ Hij knikte en keek de merrie vals aan. Hij groef nog wat in de sneeuw en nam een hap van het gras dat hij vond. Hij ging oor de merrie staan, en stapte voor haar uit. Hij draaide zich om, de merrie volgde niet. Hij schraapte ongeduldig met zijn voet in de sneeuw.. Wachtend op de merrie met zijn oren in zijn nek.

Flut maar het is gedaan =D

Sunset

Sunset
VIP

Ze voelde een felle beet in haar schoft. "Nee, alsjeblieft!" gilde ze, maar ze was al te laat, de hengst stond al weer naast haar en keek haar vals aan. ‘Nu ik je gedekt heb moet je mee. Ik moet je beschermen dat het kleintje en jou niks gebeurd’ Hij zei ‘Ja, je bent er ingeluisd geloof het maar’ Hij knikte en keek de merrie vals aan. De hengst draaide zich om en wachtte op haar. Sunset zag haar kans en galoppeerde weg, weg van dit gebied, weg van alles. Ze was er in geluist, en ze had het niet eens gezien....

-Sunset is het topic uitgevlucht xd. Dank je wel!-

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum