Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Yoehoe Mischa, Kokosnoten~

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Yoehoe Mischa, Kokosnoten~ Empty Yoehoe Mischa, Kokosnoten~ ma 9 jan - 7:20

Empire

Empire

’’YIHAAAAAH’’ Schreeuwde hij keihard, terwijl hij al seen imbeciel over het strand sprong, huppelde, en noem maar op. Hij was hier, in Dream Horses. Ging zodadelijk naar de leider van de Quiet Sparkle hinniken. En nog beter er waren hier KOKOSNOTEN!! En zoals iedereen hoort te weten was Empire de koning van de Kokosnoten. En ja, in zijn gedachten hoor je Kokosnoten met een hoofdletter K te schrijven. Mooi dan is dat ook weer duidelijk. Ondanks de harde wind, die zijn manen hard deed wapperen. Was hij erg vrolijk en hyper. Iets wat hem niet verbaasde. Want dat was hij zo’n beetje altijd. Hij sprong hoog in de lucht. ’’YIHAA.’’ Schreeuwde hij toen weer. Terwijl zijn ogen over het strand flitsten en hij steeds maar weer door rende. BONGGGG Een harde dreun weergalmde door zijn hoofd. Waarna er een Kokosnoot op zijn hoofd viel. Hij zakte door zijn benen heen. Toen hij naar een paar uur wakker werd. Keek hij op. De adrenaline schoot door zijn lichaam heen, toen hij zag wat hem geraakt had. Hij sprong overeind. En sprong als een imbeciel in de lucht. Terwijl hij een vaag dansje deed, en de hele tijd schreeuwde. ’’Kokosnoot! Kokosnoot!’’ Toen eindelijk de rust een beetje geklaard was. Groef hij een gat in de grond om zijn Kokosnoot er vervolgens in te leggen. Hij ging er toen naast liggen. Met zijn hoofd vlakbij de kokosnoot. Hij hinnikte luid naar Mischa. Om vervolgens nauwkeurig op zijn Kokosnoot te letten, en hem te beschermen. Terwijl hij soms de gat wat moest ‘bijgraven’ met zijn neus.

~Mischa, en eventuele andere leden van de QS~

Mischa

Mischa
VIP

Deze keer was het geen hinnik die de bruine merrie naar een bepaald gebied bracht, maar keihard geschreeuw dat ze vanachter de bosjes had gehoord. Ze schrok zich dood toen er een keihard ge-hiyaaa ergens vandaan kwam, vloog een meter de lucht in [bij wijze van spreken] en keerde automatisch haar kont om op het geluid af te stappen. Haar benen kwamen langzaam in beweging, sneller en sneller, tot ze een prettige snelheid had bereikt. Soepeltjes draafde ze met een grote glimlach richting het strand, want ze wist zeker dat ze daar het vreemde geluid vandaan had horen komen. Wat het geluid moest voorstellen? Ze had geen idee. Of een paard had zojuist de loterij van vijf miljoen gewonnen, of een paard had zojuist een beroerte gekregen. Welke van de twee het ook was; ze moest en zou er heen. Uit nieuwsgierigheid misschien, maar misschien wel omdat haar gevoel zei dat er iemand was die haar zocht. Blijkbaar had haar gevoel weer eens gelijk, want net toen ze het strand binnentrad klonk er een hinnik in de buurt. Van de schrik remde ze abrupt waardoor er een grote zandsneeuwstuif kwam en haar oren schoten de lucht in. Ze kneep haar ogen samen en gleed over de zee, tussen de golven; waar niemand was, en vervolgens over het strand, waar een paard naast een ding lag dat in het zand begraven lag. Ze zette snel een aantal stappen dichterbij en bekeek haar gezelschap eens goed. Haar mond viel even open toen ze zag waar het paard mee bezig was. Wacht... Een kokosnoot? "Monsieur! Wat ben je met die kokosnoot aan het doen?" Vroeg ze met glinsterende ogen. Er verscheen een nieuwsgierige glimlach op haar gezicht en ze hield haar hoofd een beetje schuin. Volgens mij was die hengst niet helemaal lekker. Ach, aren't we all mad? "Waar kan ik je mee helpen?" Knipoogde ze en zwiepte vrolijk met haar staart. De laatste tijd werd wat vaker naar haar gehinnikt en daar was ze heel erg blij mee, hoe meer leden van haar kudde; hoe sterker ze stonden en het was altijd veel gezelliger. Afwachtend bleef ze staan, leunend van het ene been op het andere been.

Empire

Empire

Een nieuwe geur drong zijn neus binnen, die boven de kokosnoot hing. Hij keek snel op, en zag een bruine schim in de verte. Ah, dat moet dus Mischa zijn. "YOEHOE! Mischa!" schreeuwde hij vrolijk over het gebied. Zijn oren sprongen naar voren toen Mischa eraan kwam. Empire merkte dat haar mond. Even open viel, toen ze zag waar Empire over heen gebogen was met zijn hoofd. Hij glimlachtte trots. En luisterde aandachtig naar haar vraag. Toen ze helemaal uitgesproken was stond hij op en schudde hij zich uit. Terwijl hij zijn kokosnoot nog steeds scherp in de gaten hield. "bonjour madam. Ik moet mijn onderdanen goed tegen de krachten van de zee beschermen. Ja, je kan me zeker helpen. Ik wil me graag bij de Quiet Sparkle aansluiten. Als dat mag natuurlijk." Hij keek Mischa vragend aan. Daarna keek hij wat rond. ''KOKOSNOOT'' Riep hij vrolijk, terwijl hij op een huppel drafje op de Kokosnoot af huppelde terwijl die erg dichtbij was. Trots rolde hij de Kokosnoot naast de andere. Hij zwaaide met zijn staart, als een hond die ermee kwispelde. Vrolijk keek hij Mischa aan.

Af~

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum