Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I'm six feet under water...

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1I'm six feet under water... Empty I'm six feet under water... wo 19 sep - 0:52

Ilya La Luna

avatar

Ilya La Luna

Lange witte manen, glanzend in zowel zon- als maanlicht. De witte lange benen, die ze van haar vader geërfd had. Haar uiterlijk over het algemeen, de glanzende witte vacht, van haar moeder gekregen. Een paar goudbruine, heldere ogen kijken de wereld nieuwsgierig rond. Elke dag weer, zodra de dag maar veranderd. Ze brieste kort en kon nog voor haar zien hoe ze een klein hokje in werd gedrukt en hoe haar moeder daar bleef staan. Ze wist niet waar ze heen gingen, ze wist niet wie de wezens waren... Ze wist alleen dat ze haast hadden. Ze reden weg en Ilya viel bijna uit het hokje. Lang heeft ze kunnen staan, maar na een lange tijd kon ze niet meer opboksen tegen de krachten die haar het hokje uit wilden hebben. Ze viel... Ze viel op iets zachts. Het was... gras... Ze was opgestaan en had verbaasd rond gekeken. Pas toen zag ze waar ze was. Aan de rand van een bos, een hard grijs stuk tussen haar en de overheerlijk ruikende planten in. Ze was opgestaan en naar de rand van het bos gelopen. Ze had geen eens pijn, ze kon gewoon lopen.

Haar benen brachten haar langzaam en stappend voort naar een rivier. Ze kon de rivier horen... Ze kon hem ruiken. Ze wilde er gewoon heen. Ze was dorstig, ze lustte wel wat water. Ze liep een steilere helling af om bij de rivier te komen en bleef er even voor staan. Ze liep er al snel in, genoot van het koude stromende water en dronk een beetje. Lokken van haar manen hingen in het water en werden meegetrokken door de rivier. Haar oren draaiden rustig heen en weer, de geluiden volgend die vogels en andere dieren voortbrachten. Kort dacht ze een ander paard te horen, maar misschien was dat een hersenspinsel. Ze bleef lekker in het water staan, zou gewoon lekker drinken. Dat was wat ze wilde. Ze schrok echter wanneer er een vis tegen haar benen zwom. Ze was nieuwsgierig en wilde eraan snuffelen. Maar de vis was al snel weg. Het liet haar een beetje glimlachen, wat er raar uitzag bij een paard. Ze draaide haar om en liep het water uit en ging bij de rand liggen. Ze hoopte een ander dier tegen te komen. Voor gezelschap... Alleen zijn was niet zo leuk. Ze legde haar hoofd op haar voorbenen en keek er zuchtend naar. Het was een schitterende rivier. Het nam haar gedachten mee naar verre plaatsen, plaatsen die ze nog niet had gezien of verkend.

Snuffeltje

Snuffeltje

Snuffeltje trippelde vrolijk rond.ze was dan wel een halfjaar oud.maar haar ouders hadden haar verlaten en dat was hen keuze.ze stapte verder en kwam een rivier tegen.ze keek naar het onbekende paard aan de overkant.ze hinnikte en stapte vrolijk het water in.haar oortjes gingen alle kanten op en neer.algauw kwam ze aan de overkant"Hhallo"zei ze storterent.haar oortjes beleven speels rondraaien.

Ilya La Luna

avatar

Ilya La Luna

Ilya schrok wanneer ze het geluid van water hoorde en een schrelle hinnik die hallo betekende. Ze was opgesprongen en keek naar het zwarte veulen dat naar haar toe kwam. Haar oortjes draaiden even wantrouwend naar achteren, maar besloot ze naar voren te doen. Eigenlijk, was ze wel geinteresseerd in dat kleine, zwarte beestje. Ze deed voorzichtig een stap naar voren en keek naar het kleine veulen terwijl een windvlaag haar lange manen omhoog deed komen. "Hallo kleintje, wat ben jij een schatje. Maar... waar zijn jouw ouders? Ze hebben je toch niet alleen gelaten op deze plek?" Ze keek daarop ook even om, nieuwsgierig of ze wat moest doen of niet. Ze had haar achterbeen op rust gezet. Hoewel ze zelf net zo verdwaald was als ieder nieuwkomer, was ze geinteresseerd in dit veulen. Ze wilde helpen. Haar staart zwiepte rustig heen en weer. "Wat is jouw naam kleintje? Mijn naam is Ilya La Luna, maar noem me maar Ilya of Luna..." Ze glimlachte vriendelijk en haar oren bewogen kort van voor naar achteren en weer terug.

Snuffeltje

Snuffeltje

Snuffeltje keek haar even aan.ze slikte"mijn mama heeft me paar dagen na mijn geboorte achter gelaten"zei ze"ik ben Snuffeltje"zei ze er achter.de wind stopte en toch bleven Snuffeltje haar manen zachtjes bewegen.haar staart ging af en toe heen en weer.haar oortjes stonden gespits.ze keek de merrie schattig aan.haar manen gingen harder waperen door de zachte briesje wind.

Ilya La Luna

avatar

Ilya La Luna

Ilya ging bijna door de grond van het schattige veulen. Hoe kon een moeder zo'n lief veulen nou achterlaten? Ze kon het niet begrijpen. Ilya duwde zachtjes haar neus tegen het veulen en krabbelde de ondeugend, bewegende maantjes een beetje. Heel voorzichtig was ze met het veulen en haar handelingen. "Dan zijn we samen een beetje alleen, niet waar? Ik ben hier ook op een vreemde manier terecht gekomen en ik weet eigenlijk niet waar ik heen moet." Ilya glimlachte en liep langs het veulen naar het water waar ze wat dronk. Ze keek daarna naar het veulen, Snuffeltje, terwijl het water van haar mond drupte. "Uiteindelijk moeten er hier ergens paarden zijn toch? Ik heb ze wel geroken, door middel van de wind, maar ik heb ze nog niet gevonden. Misschien kunnen we vriendjes worden en zelf op verkenning gaan?" Ze keek naar Snuffeltje en vond het een lief veulen. Ze draaide haar om en keek naar het lieve veulen. "En als je wilt, zal ik je natuurlijk beschermen. Ik zal je niet in de steek laten, want ik vind het ook niet leuk alleen te zijn. Tenzij jij het wel leuk vindt." Ilya haar oortjes waren op Snuffeltje gericht en haar blik was enkel en alleen vriendelijk. Ze was een pure brok vriendelijkheid.

Snuffeltje

Snuffeltje

Snuffeltje draaide speels met haar oortjes"ben jij nu mijn mama?"vroeg ze zacht.ze trippelde naar het water.haar maanen bleven wapperen.haar koraal blauwe oogjes glinsterde door de zachte zon.ze sprong blij heen en weer.ze stapte het water in en ging er in rollen.ze giegelde zacht en dat maakte Snuffeltje nog schattiger dan ze was.haar manen bleven waperen.ze leek wel magis maar dat was ze ook.

Ilya La Luna

avatar

Ilya La Luna

[size=12][color=darkblue]Ilya keek even naar het kleine veulen dat speels met haar oortjes begon te draaien. Bij de zachte woordjes draaiden de oortjes van Ilya kort naar achteren, een beetje onzeker over wat ze nu moest zeggen. Ze draaiden echter meteen naar voren en liep naar de kleine Snuffeltje toe, welke lekker in het water lag te rollen. Ze duwde zacht haar neus tegen die van Snuffeltje. "Als jij wilt, lieve Snuffeltje, ben ik jouw mama." Ze had een geruststellende glimlach om haar lippen. Achteraf vond ze het wel grappig. Zo wit als zij was, zo zwart was Snuffeltje. Zo zwart als haar vader, Moonbreaker. Ze glimlachte en duwde haar neus even tegen het achterste van Snuffeltje. "Kom mee lieverd, we gaan eens even een veilige plek langs de rivier komen met een lekker plukje gras voor ons beiden en natuurlijk wat heerlijk verkoelend water. Bovenal misschien een schuilplaats tussen de bomen." Ze draafde een paar passen door het water waardoor het water opspatte... Zo magisch als Snuffeltje leek, en voor haar zelfs was, leek zij nu door het opspattende water.

Snuffeltje

Snuffeltje

Snuffeltje stond recht en met blij opgeheven hoofdje trippelde ze haar nieuwe moeder na.ze schude haar manen uit.de wind lag stil en toch bleven Snuffeltje haar manen waperen.Snuffel was magies en dat wist niemand zelfs niet haar echte moeder en pleegmoeder.niemand zou kunnen bedenken dat Snuffeltje magis was.ze zat vol magie en als ze niet oplette ging het wel helemaal fout.Snuffeltje kon met maar weinig moeite haar moeder bij houden.zachtjes begon ze te hijgen en haar keel droogde op.haar benen deeden al pijn en dat kwam door de hele warme zomer dagen.

Ilya La Luna

avatar

Ilya La Luna

Ilya keek even om naar het jonge veulen en maakte een overgang terug naar de stap om haar weer op adem te laten komen. Ze stapte rustig door, maar maakte zichzelf er zeker van dat ze niet te hard zou gaan. Dat was namelijk niet haar bedoeling. Ze bracht haar hoofd even naar haar voorbenen waar ze met haar neus aan haar been krabte. Een druppel water irriteerde haar een beetje. Ze schudde haar manen en keek naar Snuffeltje. "Kom mee Snuffeltje, we stappen gewoon rustig door. Ergens moet toch een open stukje zijn zodat we daar kunnen blijven? Wie weet vind iemand ons en kunnen we naar een kudde of iets dergelijks." Ilya zwiepte haar staart een keer.

Snuffeltje

Snuffeltje

Snuffeltje knikte en volgde haar.met grote ogen keek ze rond.ze galoperde even om naast haar moeder te kunnen lopen.ze nam snel een slokje van een rivier die stroomde.ze ag al een open plek en ging even rollen.ze nam ook wat hapjes van het gras.en draafde dan naar haar moeder.ze hinnikte vrolijk en opgelaten.haar manen bleven waperen en het vlekje kwam tevoorschijn.

11I'm six feet under water... Empty Re: I'm six feet under water... vr 21 sep - 22:20

Ilya La Luna

avatar

I'm six feet under water... Scaled.php?server=51&filename=nametagilya

Ilya hinnikte zachtjes naar het veulen, alsof ze 'voorzichtig' wilde zeggen. Ilya keek even naar de open plek en ging rustig staan. Ze keek naar Snuffeltje die lekker aan het rollen was. Ilya zelf besloot eerder een hap van het heerlijke gras te nemen. Ze wilde gewoon graag het een en ander uitdenken. Waar zouden ze namelijk heen gaan als ze hier klaar waren? Dit was een prachtige plek om uit te rusten en weer op krachten te komen, maar ze moesten ooit een kudde of iets dergelijks zien te vinden. Ze schudde haar lange manen even waardoor ze wisselden van kant. Haar goudbruine ogen gleden over Snuffeltje. Ze liep rustig naar Snuffeltje toe en krabbelde even bij haar schoft. "Ik denk dat we straks maar even goed gaan uitrusten. Dan gaan we over een paar dagen verder langs deze rivier. Misschien vinden we wel iemand." Ze keek even naar het veulen en duwde de voorlok terug over haar prachtige witte blesje. "Lieve, kleine Snuffeltje. Als jij groot word zal je nog heel wat meemaken." Ze keek het veulen in de ogen en glimlachte.

((OOC: Je mag eigenlijk geen magische paarden spelen hier, wist je dat?))

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum