Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

World of Panem[RPG]

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1World of Panem[RPG] Empty World of Panem[RPG] ma 3 dec - 11:46

Akoni

Akoni

Eerst en vooral wil ik een paar mensen in het bijzonder bedanken voor het waarmaken van deze droom/site. Jason, Lyra, Sunset, jullie waren een geweldig team om mee samen te werken. Bedankt voor jullie hulp en steun.
Klinkt misschien stom maar ik ken niet iedereen zijn RL naam meer

Banner:
Spoiler:

Naam van de site: World of Panem
Link:http://www.worldofpanem.actieforum.com/
Onderwerp: The Hunger Games
Omschrijving: Na maanden leven onder dwang hebben de rebellen met behulp van Katniss Everdeen, Peeta Mellark, Gale Howthorne, Haymitch Abernathy, en de overige winnaars/rebellen de oorlog weten te winnen. Snow is; ofwel doodgeknepen door de menigte; ofwel gestikt in zijn lach, president Coin is eigenhandig gedood door Katniss, dus word het land nou geregeerd door President Paylor. De vrede heerst. Distrit inwoners mogen elkaar gaan opzoeken in andere districten, mogen het capitool in en uit wanneer ze zelf willen, en heerst er geen oorlog meer tussen de districten en het capitool. Houdt jij de vrede levend, of bereid je in het geheim een nieuwe oorlog voor? Jij kunt kiezen, als district inwoner of capitool aanhanger. Het lot ligt in jou handen. En moge de kansen ímmer in je voordeel zijn.
Statistieken: Alle gebruikers hebben in totaal 63 berichten geplaatst
We hebben 7 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Sunset
Mijn accs: Rue, Indi
Linkpartner:
Spoiler:

See you soon
xR

Het belangrijkste is er momenteel aanwezig, maar er kunnen nog steeds wel wat aanpassingen gedaan worden.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum