Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hii again iedereen :D

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Hii again iedereen :D Empty Hii again iedereen :D zo 13 okt - 2:02

Blackpearl

Blackpearl

ik ben Rianne ik heb me al eens een keer voorgestelt ( hii ik ben rianne Very Happy) maar hierna heb ik een tijdje het moeilijk gehad ect en geen tijd voor rpg. ik kwam er daarna ook achter dat mijn oude op mijn oude email staat lekker handig natuurlijk.. Dus ben ik maar helemaal opnieuw begonnen :')

ik ben 15 jaar en ik boks nogsteeds. met mijn paardje Nelson gaat het goed. hij is een franse draver en ik leer hem nu de beginselen van dressuur ik wil verder met hem in het crossen. hij is zwart met een wit neusje en 4 witte voetjes.Very Happy 
ik kom uit doetinchem een klein stadje in oost gelderland. Nelson heeft zijn stal in wehl een kwartier fietsen vanaf mijn huis. ik heb thuis ook nog 3 katten en een hond. ik heb 2 halfzussen in Utrecht wonen en ik woon dus thuis met alleen mijn ouders. ik zit in 4vwo op het ludgercollege ik doe natuur en gezondheid en mijn doel is om dierengeneeskunde te studeren en daarna dierenarts te worden.
mijn rpg ervaring is waardeloos mijn beste vriendin is er verslaafd aan en ik heb heel even op morgandi toen gespeelt. ik vond het daar niet zo leuk omdat ik me niet in de wolven kon verplaatsen dus nu kom ik hier en hoop ik dat het hier wel lukt.Wink

2Hii again iedereen :D Empty Re: Hii again iedereen :D zo 13 okt - 2:15

Magnifico

Magnifico
Administrator

WELKOM OP DH! ;D
Als je vragen hebt kan je dat mij of een ander teamlid altijd stellen! (:

http://www.dreamhorses.actieforum.com

3Hii again iedereen :D Empty Re: Hii again iedereen :D zo 13 okt - 4:22

Nar

Nar
Moderator

WELCOME! Leuk dat je weer teruggekomen bent! =D





* Mocht je je oude account nog terug willen hebben, kunnen we het mailadres wel voor je omzetten?



Magnifico schreef:WELKOM OP DH! ;D
Als je vragen hebt kan je dat mij of een ander teamlid altijd stellen! (:

Pas op, deze bijt =P

4Hii again iedereen :D Empty Re: Hii again iedereen :D di 15 okt - 9:21

Blackpearl

Blackpearl

nee hoor het gaat zo prima , ben nu toch al bezig met mijn setje enzo (;
haha ik zal oppassen xd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum