Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wild, en vrij.

+2
Cobrazarao
Dragana
6 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Wild, en vrij. Empty Wild, en vrij. di 22 dec - 9:51

Dragana

Dragana

Vier hoeven galmden door de omgeving. Een luide hinnik liet er iedereen waarschuwen dat ze er was en dus moesten oppassen. Ze hinnikte luit en zette het op een drafje. Haar manen vlogen sierlijk van links naar rechts net als haar staart die dominant de lucht in stond. Ze keek voor zich en zag een prachtig plekje om zich eens vrij te voelen. Ze begon haar passen groter te maken en begon snel te galopperen, hoe snel haar hoeven haar maar konden dragen. Toen ze uiteindelijk tot stilstand kwam bries ze in de lucht, ze wou er toch zeker van zijn dat er niemand was. Tot haar grote verbazing zag ze een veld vol gras. Met een glimlach op haar snuit boog ze haar nek voorover en hapte het gras binnen. Het smaakte goed, ookal was het maar gras. Toen ze een geluid achter haar zag zette ze haar nek bruusk omhoog en zette haar oren in haar nek. Luisterend naar elk geluid stampte ze met haar hoeven in het gras. Ze hield er niet van bezoek te hebben op haar terrein, ookal was het haar terrein niet. "Ben je te laf om je niet te vertonen." Zei ze vals en keek achter zich. "Blijkbaar te bang." Grijnsde ze. Haar naam was Dragana, en die naam zou ze voor eeuwig hebben. Ze zou haar naam nooit geven aan een onbekend paard. Aan niemand, niemand zou ooit haar vertrouwen winnen, niemand...

2Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 10:50

Cobrazarao

Cobrazarao
VIP

Hij liep over in een draf. Juist ja een koppige merrie die hij de helle tijd hoorde hiniken. Met zijn ogen streng naar de vreemde die hem belachelijk probeerde te maken. Te laf om zich te tonen. Hij lachte had. Ja hoor laf. Hij snoof en schraapte drijgend. Hij draavde boos naar de merrie. "Tjee wat ben jij toch onbeleefd." Hij speelde een vals rolletje als een praaf hengstje die niemand kwaat doet. Ja hoor. Hij grijnzde puur haat en reageerde niet eens hoe de merrie drijgde.

3Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 10:55

Dragana

Dragana

Dragana snoof toen ze een zwarte hengst zag. "Hoe jij je grote bek." Snauwde ze hem af en steigerde dreigend naar zijn richting. "Ik hoop dat je beseft dat je niet de grootste en de sterkste bent." Snoof ze naar hem toe en keek hem vol woede aan. Haar manen wapperden telkens heen en weer over haar schoft als er een windvlaag opsteek. "Ik hoop ook dat je een goede reden hebt om 'mijn' terrein te betreden sufkop." Beet ze hem toe en likte dan even het bloed van haar lippen van de prooi die ze daarnet gevangen had. Haar ogen stonden vol vuur en ze stond op uitbarsten wat niet haar gewoonte was. Als iemand nog maar begon te dreigen schoot ze al in de aanval.

4Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 20:32

Spook

Spook

Spook stond al een tijdje te kijken.
Ze vroeg zich af waarom deze paarden uit te bossen op hun terrein gekomen waren.
Ze waren toch slecht en hoorden hier niet te zijn?
Ze twijfelde of ze naar hen toe zou gaan...
Spook besliste uiteindelijk om naar de merrie toe te gaan en de hengst te laten voor wat hij was.
Ze draafde er sierlijk naartoe en stopte vlak voor de merrie.
"En wie ben jij?"
hinnikte ze luid

5Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 20:41

Dragana

Dragana

(Ik ben neutraal niet slecht! =D)

Een geluid van een hinnikende merrie vulde haar oren. Ze zette haar oren in haar nek en haar staart dominant de lucht in. "Gaat je niets aan." Snoof ze naar de merrie. Ze zou nooit haar naam zeggen, toch niet tegen een vreemdeling. Toen ze weer snoof rook ze een kudde geur. "Ga hier toch weg je hebt hier niets te zoeken." Snauwde ze naar haar. Ze steigerde dreigend in haar richting en snoof in haar gezicht. "Rot op." Zei ze kortaf en trapte met haar achterpoten naar haar toe. Ze liet haar niet doen ookal was het een vriendelijk paard, ze wou vrij zijn en haar eigen willetje leiden. Het enige waar ze onderdanig voor zou doen is bij een kudde leider, want daar kon ze toch niet tegen op. Weer snoof ze en keek haar kwaad aan.

6Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 20:43

Spook

Spook

(oops sorry^^)

Spook schrok even van haar kwade reactie.
"Sorry, ik wou je niets doen" hinnikte ze zacht. "Je begeeft je alleen op het terrein van de Flying Horses, dus als er iemand hier niets te zoeken heeft, ben jij het wel." Zei ze beslist.
Behendig ontweek ze de trap.
Ze ging vlak voor de merrie staat en keek haar indringend aan.

7Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 20:49

Dragana

Dragana

(Dat is jullie terrein toch niet?)

Dragana hoorde wat ze zei en weer snoof ze. "Je staat hier in je eentje en nog blijf je doorzetten, heel erg dapper." Zei ze bijna vals en hinnikte luid in haar gezicht. Ze zou zeker niet weglopen maar had absoluut geen zin om bij een irritante merrie te moeten blijven staan om naar haar gehinnik te moeten luisteren. "Ik ga hier ergens verder gaan grazen misschien dat je tegen dan al weg bent!" Zei ze bot en trapte nog èèn keer en vertrok dan in galop naar een plaatsje verderop. Toen ze de daar aankwam boog ze haar nek weer voorover en nam ze nog wat happen gras.

8Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 20:51

Spook

Spook

(jhaa, toch wel Wink )

Spook begon zich te ergeren aan de arrogantie van de merrie.
ze moet het nou maar weten
Ze draafde de merrie achterna en was er zeker van dat ze haar niet met rust zou laten voor ze weg was.
"Kom nou, ga weg, dit is ons terrein. Hier hou je je aan onze regels ofwel ga je nu weg."
Zei ze boos.

9Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:00

Dragana

Dragana

Dragana hoorde weer een galop. Ik haat die merrie... Dacht ze kwaad en rolde geirriteerd met haar ogen. "Ik ben niet onder de indruk weet je, je bent niet angstaanjagend ofzo dus laat me met rust en rot op!" Gilde ze kwaad naar haar toe. "En heb niet zo een grote mond!" Voegde ze er nog aan toe en nam gewoon weer een paar happen van het gras en negeerde de merrie. 'Wat dacht ze wel?! Phuh, alsof ik zou weggaan!' Dacht ze en negeerde de merrie verder en at zonder naar haar toe kijken nog wat gras.

10Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:01

Spook

Spook

Spook hinnikte luid achter Leefie
waar blijft ze nouuuu
Ze galoppeerde de merrie achterna en was vastbesloten het hierbij niet te laten

11Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:04

Dragana

Dragana

(wil je please langer posten?)

Dragana bleef gewoon verder eten en keek gewoon niet meer om naar de merrie die haar maar bleef volgen. "Als ik jou was zou ik toch maar weggaan, het heeft toch geen zin hier te staan?!" Zei ze en brieste in haar gezicht. Ze draafde dreigend rond haar en snoof enkele keren. Na een tijdje draven gooide ze haar hoofd in de lucht en steigerde nog een hoog. Ze zou aanvallen als de merrie niet gauw weg was, dus ze moest wel weggaan. Dragana stond weer recht op de grond en at weer zoals de hele tijd nog wat gras.

12Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:06

Spook

Spook

(ok sorry ^^)

Spook had haar imponerings pogingen wel door. Ze had al vaak moeten vechten in haar leven, en deze merrie kon voor haar geen probleem vormen, vond ze.
als je wil vechten, kom op nou dacht ze chagrijnig.
Ze bleef koppig staan en brieste luid.

13Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:10

Dragana

Dragana

Dragana merkte dat de merrie nog steeds niet ophield en gewoon het liet voor wat het was. "Ik zit misschien als je het door had in dezelfde kudde als jou dus wath the hell is jouw probleem?!" Zei ze kortaf en keek haar strak aan. Als ze van plan was te vechten zou ze gewoon blijven staan. Het zou laf zijn dat ze haar aanvalt als ze aan het eten was dus bleef ze gewoon door eten. Ze zwiepte haar staart heen en weer als teken dat het haar helemaal niet interesseerde wat ze allemaal deed, en dat het zeker geen indruk op haar maakte.

14Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:11

leefie

leefie

Leefie kwam zojuist aan galopperen en hoorde aan het gekibbel van Spook en Dragana dat er iets goed mis was. Een beetje boos kwam ze op Spook en Dragana af.
,,Wat is hier aan de hand!'' Vroeg ze neidig. ,,Waarom al die ruzie?'' Dit is inderdaad ons terrein maar, Dragana, ,,Jij mag er ook bij als je dat wilt. En als de andere paarden het er mee eens zijn natuurlijk'' ,,Ik vind wel dat je er bij mag'' Zei leefie al weer wat opgevrolijkt.
,,Maar, beloof me dat jullie nooit meer ruzie zullen krijgen totdat de kudde uit elkaar valt door omstandigheden. Dat gaat noh hrrl lang duren maar toch. ''

15Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:12

Spook

Spook

Spook voelde zich er totaal niet mee akkoord.
zo'n chagrijnig ding in onze kudde? No way
"Moet dat echt" vroeg ze Leefie
" Ik denk toch niet dat ze dat zal willen " brieste ze en gooide haar hoofd in haar nek.
Ze draafde eens rond Dragana en bekeek haar spottend.

16Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:16

Dragana

Dragana

Een schimmel kwam aan galopperen en spelde hun de les. "Als zij daar haar grote bek nou is wou houden en me op mijn gemak te laten eten zouden er geen problemen zijn." Zei ze geïrriteerd met haar blik naar Spook gericht. Ze hoorde wat Spook zei en begon te grijnzen. "Dan moet ik je teleurstellen, ik neem graag het aanbod aan en meld me bij de kudde. Ik wil graag uw rechterhand zijn voor te helpen in uw kudde." Zei ze en boog haar nek even voorover als teken van onderdanigheid naar Leefie. Toen ze dacht dat ze wel genoeg onderdanig had gedaan at ze vlug nog wat gras en keek dan beiden strak aan. Nu zou waarschijnlijk Spook haar voor altijd haten maar dat maakte haar geen moer uit. Dan zou ze haar gewoon negeren zoals altijd.

17Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:19

Spook

Spook

Spook keek de merrie met open mond aan
haha, die heeft lef dacht ze vrolijk.
"Nou, nu je er toch bij bent, moeten we er het beste van maken" brieste ze
"sorry van daarstraks" zei ze
Ze probeerde nu echt om vriendelijk te zijn en had spijt van wat ze allemaal gezegd had.

18Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:22

leefie

leefie

Goedzo, zei Leefie blij.
,,Jullie zijn heel goed bezig.''
,,Hebben jullie al vriendjes gemaakt met mijn tweeling zusje Samsara? :)
Zij zit ook bij de kudde''

19Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:23

Spook

Spook

tweelingzus? Huh?
"Tweelingzus?" vroeg ze voorzichtig
"Tof, waar is ze?" zei ze nieuwsgierig en draafde nerveus in het rond.

20Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:27

leefie

leefie

Ze komt er straks wel aan denk ik. Toen ik haar voor het laatst sprak ging ze heel even wat ,,drinken. Ik heb gezegd dat we hier waren en ze zei dat ze er straks wel aan kwam.''
,,Laten we even wat bespreken met elkaar nu. Weten jullie nog iets leuks dat misschien in de kudde kan? Ik hoop dat er een keer een hengstje in de kudde komt. :) En jullie?''

21Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:29

Spook

Spook

(heb al geprobeerd om nog een account aan te maken "aiko" een hengst dus, maar je mag maar 1 account per emailadres hebben. Heb dan maar gevraagd aan Rain of het toch niet mag om meerdere paarden per account te hebben, maar ze heeft ng niet geantwoord)

"Ja tuurlijk zou ik wel willen dat er een hengst bijkomt, anders zijn we een vrijgezellenkudde" lachte ze
Ze brieste en draafde wat rond.

22Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:30

Dragana

Dragana

(vriendjes= is het niet kennisgemaakt xD)

Dragana knikte even en geeuwde even. "Insgelijks." Zei ze maar kortaf op wat Spook gezzgd had en glimlachte zacht. "Nee, ik heb haar nog niet gezien maar zal dat wel eens doen." Zei ze en knikte kort naar Leefie. "Ik wil juist nog vragen, mag een gewoon lid activiteiten aankondigen?" Vroeg ze en keek Leefie met een klein glimlachje aan. Anders kon Dragana dan eens een activiteit maken. Een trektocht op vier verschillende plaatsen of andere dingen. Vol ideeën keek ze hyper naar de twee. Toen ze hoorde wat Leefie zei oven hengstje trok ze ene wenkbrauw op."Dat zou ik bepaald niet doen, hengsten zijn eigenwijs en trekken de merries mee uit de roedel voor een gezin te starten, ik haat hengsten." Zei ze hoofdschuddend en trapte met haar hoeven in de aarde. Ze had al genoeg ervaringen met hengsten en wist dus al lang dat ze arrogant en veel eisend waren. "Ik vind gewoon hengsten geen goed idee. Wat er misschien in de roedel nog moet komen?" Vroeg ze en keek haar even aan. Even nadenkend zwiepte ze met haar staart en kwam dan op een klein ideetje. "Verzorgers? Verdedigers, spionnen, beta's?" Zei ze en keek Leefie vragend aan op een antwoord.

23Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:33

Spook

Spook

(whatever^^ had er niet eens op gelet:p)

Spook lachte
" We zijn geen slechte kudde toch, waarom hebben we die allemaal nodig?"
zei ze
"en niet alle hengsten zijn gelijk, misschien zou het goed uitkomen als er een hengst komt en Leefie bijstaat om de kudde te beschermen hé" dacht ze luidop.

24Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:44

Gast

Gast

Off topic: Gelukt!!! We hebben een hengst in de kudde! Calimero (heb ik gemaakt) Maar jullie snappen denk ik wel dat ik niet 2 paarden tegelijk kan spelen dus ik ga zometeen weer op leefie en daar blijf ik dan op. Als ik dan weer ergens een hengst voor nodig heb ga ik weer op Calimero.

On topic:

,,Dragana, ik ben niet zo'n slechte hengst hoor:p
Ik houd van merrie's en ik vind deze kudde heel gezellig.
Ik heb al kennis gemaakt met jullie leider Leefie.''

25Wild, en vrij. Empty Re: Wild, en vrij. di 22 dec - 21:45

Aiko

Aiko

Aiko komt op de heuvels gegaloppeerd.
In de verte ziet hij een kudde van een stuk of 5 paarden, maar gaat er nog niet naartoe.
Hij twijfelt of hij het zou doen...Hij heeft tenslotte wel een kudde nodig om zich veilig te voelen enzo...
Tenslotte besluit hij toch om naar hen toe te gaan.
Op een sierlijk drafje komt hij aangelopen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum: