Ja, ja, ja, ja, jaaaa! Daar kwam de geweldige glimlach op Whirlwind’s smoel! Met een ruk sprong ze op. ”Jaaaaa! Daar is een glimlach!” Gilde ze. Robin maakte weer bokkesprongen rondom Whirlwind. Eindelijk hakte ze de knoop door en galoppeerde Robin achterna. ”Zieje wel, Robin kan alles!” Gilde ze blij. Opeens hield ze blij halt nadat Whirlwind er een schepje bovenop deed en over haar heen sprong. Ze grinnikte en zag haar coole moove! ”Woewww! Echt cool hoor, dat kan ik niet!” Grinnikte ze blij. Ghehe, ze had het ‘m weer geflikt! Weer iemand blij. In een knalvaart galoppeerde ze onder Whirl door en steigerde speels om om te draaien en achter haar door te gaan. Ghehe ze voelde zich nu al thuis hier in Dreamhorses! Opeens hoorde ze een stem achter zich. Een hengst die was gaan zitten. Robin pakte de kans met beide handen aan en ging naast ‘m zitten. Het was geen gezicht, mini paardje met reuzen hengst ghehe. ”Jaaa lachen moeten wij!” Zei ze anthousiast. ”Ik ben Robin.” Zei ze met een big smile op haar gezicht. ”En zij heet Whirlwind.” Zei ze nog even ter duidelijkheid. Opeens liep ze weg van Robin en de hengst en ze wist dat het niet goed ging. ”Wacht op mij, niet luisteren naar die geesten. Ze bestaan niet, vecht ertegen! Ik ben je vriendin.” Sprak ze blij. Haar grijze muil was een beetje berimpeld door het lachen en haar dikke hals en kleine oortjes stonden eerder schattig dan mooi. Bovendien had ze veel te lange manen en voorpluk en een te klein staartje. Het klopte amper maar ze was lief, schattig, poepig en knuffelbaar. Ze was alles zonder eigendunk te hebben. Perfect karakter toch? Ghehe ze mocht zichzelf, ze was hield van haar persoonlijkheid. Al kwam ze van de afschuwelijkste mensen ooit en had ze nog steeds dat irritante halster om, het maakte haar niets uit, ze was gelukkig, happy en nog veeeel meer. Ze hoefde geen eeuwig leven of gemaakte geluk. Ze was wie ze was en dat maakte haar zoals Robin was. ”Whirlwind, ik ken je niet maar wat ik wel ken is dat je bent wie je bent, niemand kan dat veranderen!” Zei ze vastberaden.