Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Idee voor een plot :3

+10
Magnifico
Lucardi
Nykur
Mischa
Bloom
Celebrían
Remember
Nirvana
Fawn
Visual
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Idee voor een plot :3 Empty Idee voor een plot :3 zo 18 sep - 8:35

Visual

Visual
VIP

Naja, kweenie echt waar ik het neer moet zetten, want ik heb een idee dus ik zet het bij idee xD

In ieder geval: Ik dacht plotseling aan een oorlog in DH xD naja, die heb je wel vaker, maar nu is het anders. Nu zijn het niet de goeden vs de slechten, of neutralen vs slechten. Maar (iedereen weet waar dit heen gaat XD) Neutralen vs Goeden :3 Vaak vochten Neutralen mee met de goeden bij de oorlog, nu niet meer door hun neutraalheid, dus het zou wel awesome zijn als dan de neutralen tegen de goeden gingen Yay reden heb ik nog niet verzonnen XD

Maar het is gwn een klein ideetjuh dat uitbreiding van andere leden nodig heeft en als er al een plot is waar ik helemaal niets van af weet laat dan maar zitten AWESOMENESS

2Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 zo 18 sep - 8:44

Fawn

Fawn

Voorspelling:
Als neutraal de goede kuddes zou gaan aanvallen, zullen de slechte kuddes zonder te twijfelen met de neutralen mee doen om de goedjes uit te schakelen. En daarna, aangezien slecht in de meerderheid is, heeft neutraal er alsnog niets aan omdat de baddies de macht overnemen. :3

Maar er kwam al een verhaallijn aan waar de slechteriken de boel overnemen en de overlevenden van de goede kuddes onder duiken en uiteindelijk een soort Rebellenbeweging vormen tegen de heersende slechte kuddes, om het even grofweg uit te leggen. :') Op zich zou het wel mooi in elkaar passen.

Maar ik denk niet dat Nirvana er reden in ziet om de goede kuddes aan te vallen. clown Nog niet, in ieder geval. Ik weet niet of je daar een oplossing voor zou hebben?

3Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 zo 18 sep - 8:46

Visual

Visual
VIP

yay hyper Dat klinkt heel koewl AWESOMENESS *had al zoiets voor een forum in gedachten: The world taken over by bad guys AWESOMENESS *

4Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 zo 18 sep - 10:11

Nirvana

Nirvana
VIP

[quote=Fawn]Maar ik denk niet dat Nirvana er reden in ziet om de goede kuddes aan te vallen. Idee voor een plot :3 81623 Nog niet, in ieder geval. Ik weet niet of je daar een oplossing voor zou hebben?[/quote]

Daar heeft Fawn helemaal gelijk in. Of er moet een reden achter zitten, die natuurlijk ook wel te spelen is, waardoor Nirvs woede gewekt wordt. En Nirv is dan ook wel zo'n paard die de hulp van de slechte paarden gaat weigeren en daarna alsnog tegen slecht gaat vechten omdat zij haar wél helpen met het uitroeien van de goeden... Snap je het nog? Idee voor een plot :3 335806

Er is één groot probleem, en dat is dat we heel weinig (lees: bijna geen) neutrale paarden hebben, helaas.

5Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 zo 18 sep - 21:50

Fawn

Fawn

Daarom zou nirv de hulp van slechte paarden welmoeten aanvaarden wil ze de goederikjes kunnen aanvallen. clown damn mobiel werkt niet mee

6Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 2:31

Remember

Remember

Hm.. Ik vind het wel een goed idee, maar ik weet niet of het gaat werken als de neutralen de goeden gaan aanvallen.

7Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 3:06

Celebrían

Celebrían
VIP

Ik denk niet dat het een goed idee om als plot weer een oorlog uit te roepen. Uit de vele oorlogen die 'gevoerd zijn' blijkt namelijk dat de verhaallijnen niet lang genoeg volhouden en dat er altijd weer 'akkefietjes' zijn over wie nu wel en wie nu niet mag sterven.

Toch neem ik het niemand kwalijk, want vanuit mijn oogpunt kan ik zeggen dat het echt lastig is om genoeg inspiratie op te brengen wanneer je met iemand vecht. Het komt namelijk altijd op hetzelfde neer, uiteindelijk.
Daarbij geef ik mensen ook groot gelijk dat ze een favoriet of groots karakter niet willen laten sterven, dat zou ik zelf namelijk ook doodzonde vinden.

Natuurlijk valt hier tegenin te brengen dat men gewoon niet 'flauw' moet doen en je er gewoon overheen moet zetten omdat in het dagelijks leven ook 'soldaten' sterven tijdens oorlogen. Maar omdat dit geen écht leven is op dit forum, zal het niet wérkelijk nastreefbaar zijn, lijkt me.

Bovendien: Neutrale gaan niet tegen goede vechten. Althans, niet zomaar. En daarbij komt dan ook nog eens (zoals bovengenoemd) dat de slechteriken dan met de neutrale mee gaan doen. En dat trekt het hele evenwicht in DH weer scheef clown

Nee, ik denk dat er iets compleet nieuws moet worden gevonden als algemeen plot in DH. Een oorlog zal -naar mijn mening- weinig succes hebben omdat het al te vaak is geprobeerd en dus ook is mislukt.

8Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 3:09

Bloom

Bloom

Celebrían schreef:Ik denk niet dat het een goed idee om als plot weer een oorlog uit te roepen. Uit de vele oorlogen die 'gevoerd zijn' blijkt namelijk dat de verhaallijnen niet lang genoeg volhouden en dat er altijd weer 'akkefietjes' zijn over wie nu wel en wie nu niet mag sterven.

Toch neem ik het niemand kwalijk, want vanuit mijn oogpunt kan ik zeggen dat het echt lastig is om genoeg inspiratie op te brengen wanneer je met iemand vecht. Het komt namelijk altijd op hetzelfde neer, uiteindelijk.
Daarbij geef ik mensen ook groot gelijk dat ze een favoriet of groots karakter niet willen laten sterven, dat zou ik zelf namelijk ook doodzonde vinden.

Natuurlijk valt hier tegenin te brengen dat men gewoon niet 'flauw' moet doen en je er gewoon overheen moet zetten omdat in het dagelijks leven ook 'soldaten' sterven tijdens oorlogen. Maar omdat dit geen écht leven is op dit forum, zal het niet wérkelijk nastreefbaar zijn, lijkt me.

Bovendien: Neutrale gaan niet tegen goede vechten. Althans, niet zomaar. En daarbij komt dan ook nog eens (zoals bovengenoemd) dat de slechteriken dan met de neutrale mee gaan doen. En dat trekt het hele evenwicht in DH weer scheef clown

Nee, ik denk dat er iets compleet nieuws moet worden gevonden als algemeen plot in DH. Een oorlog zal -naar mijn mening- weinig succes hebben omdat het al te vaak is geprobeerd en dus ook is mislukt.

Hier ben ik het inderdaad ook mee eens.

Ik vind een nieuw plot inderdaad een leuk idee, iets waar alle paarden iets mee te maken kunnen hebben. Wél vind ik het plan van dat de slechten Dream Horses 'overnemen' en er echt onrust hangt en de goede sfeer veranderd in een brei van onveiligheid en kwaad. Dat er dan allerlei dingen gebeuren en dat de goeden en eventueel neutralen later ook weer inspraken krijgen en dat er rond dat iets leuks wordt bedacht, zoals Amiya al zei.

Van mij hoeft dus niet déze verhaallijn er, maar een leuk en nieuw plot lijkt me een goed idee.

9Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 3:12

Mischa

Mischa
VIP

Fawn schreef:
Maar er kwam al een verhaallijn aan waar de slechteriken de boel overnemen en de overlevenden van de goede kuddes onder duiken en uiteindelijk een soort Rebellenbeweging vormen tegen de heersende slechte kuddes, om het even grofweg uit te leggen. :') Op zich zou het wel mooi in elkaar passen.

DAT IS NOU PRECIES WAAR IK OOK AL AAN ZAT TE DENKEN! Serieus. 80

Ik denk niet dat neutraal v/s good gaat werken, zie argumenten boven mij :')
Maaar dat idee wat Nikki noemde lijkt mij eigenlijk heel leuk!
Aangezien DH nu wel word overbevolkt door badasses. Zie mijn posts met Mischa van deze week :') Alle bekende goederiken worden slecht of vertrekken, of zijn niet echt actief.

10Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 3:18

Remember

Remember

Fawn schreef:

Dit lijkt me een heel leuk idee! Het is makkelijker om hier mini verhaal lijnen onder leden zelf mee te bedenken, of gewoon met zijn tweeën. En het is ook niet zo dat het maar bij een gebied is, zoals bij de vulkaan uitbarsting, die was ook alleen maar in Ash Valley -wat erg logisch is natuurlijk.- Maar toch denk ik dat dit beter gaat, want als het over heel Dream Horses heerst, is het net als normaal maar dan dat iedereen onder de macht van de slechte is.

11Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 3:22

Celebrían

Celebrían
VIP

Mischa schreef:
Fawn schreef:

Aangezien DH nu wel word overbevolkt door badasses. Zie mijn posts met Mischa van deze week :') Alle bekende goederiken worden slecht of vertrekken, of zijn niet echt actief.

Even offtopic;
het is zoooooooooooooooooooo veel leuker om een slechterik te spelen he Idee voor een plot :3 11631 Goederikken kunnen niet zo krankzinnig zijn als Celeb. Tenminste, het lukt mij niet om haar gedrag op een goederik toe te passen Meow

Maar goed. Zoiets is idd wel leuk AWESOMENESS

12Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 3:59

Fawn

Fawn

Celebrían schreef:
Mischa schreef:
Fawn schreef:

Even offtopic;
het is zoooooooooooooooooooo veel leuker om een slechterik te spelen he Idee voor een plot :3 11631 Goederikken kunnen niet zo krankzinnig zijn als Celeb. Tenminste, het lukt mij niet om haar gedrag op een goederik toe te passen Meow

Goederikjes zijn ook leuk, lieve Tessa *engelengezicht*, Maar dan moeten ze wel iets te doen hebben en ergens voor stáán. Deze verhaallijn zou dat mogelijk maken. :)

Mijn enige punt tégen dit nieuwe plot zou zijn dat iédereen - maar dan ook iedereen - er aan mee moet doen. Niet dat er maar 1/3 van de karakters lijd onder de heersende bad-assen. Want als niemand erin meespeelt, wordt er ook nooit een rebellenbeweging gevormd. :') En dat zou jammer zijn want dan schieten we er alsnog niets mee op. Idee voor een plot :3 335806

13Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:03

Remember

Remember

Fawn schreef:
Celebrían schreef:
Mischa schreef:
Fawn schreef:

Even offtopic;

Goederikjes zijn ook leuk, lieve Tessa *engelengezicht*, Maar dan moeten ze wel iets te doen hebben en ergens voor stáán. Deze verhaallijn zou dat mogelijk maken. :)

Mijn enige punt tégen dit nieuwe plot zou zijn dat iédereen - maar dan ook iedereen - er aan mee moet doen. Niet dat er maar 1/3 van de karakters lijd onder de heersende bad-assen. Want als niemand erin meespeelt, wordt er ook nooit een rebellenbeweging gevormd. :') En dat zou jammer zijn want dan schieten we er alsnog niets mee op. Idee voor een plot :3 335806

Ik denk dat veel leden hier aan mee willen doen. En je kan nog altijd topics maken waar je gewoon met iemand anders -een goede of neutrale- kan posten. Dus dit zou opzich geen probleem hoeven te zijn.

Je kan natuurlijk ook een nieuw gebied maken. Waar iedereen behalve de slechte kunnen posten. Dan hoef je niet perse mee te doen aan de verhaallijn. Zo kan je altijd zorgen, dat je niet constant moet typen dat je paard alert blijft, en angstig om zich heen kijkt, of wat je ook wilt verzinnen.

14Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:05

Fawn

Fawn

Dus je wilt in tijden van crisis even een gezellig theekransje houden met je lotgenoot? clown Ik denk dat je paardje toch wel een beetje moet opletten waar die z'n hoefjes zet als de slechterikjes elke goedzak die ze tegenkomen willen afslachten. :'D
Dát bedoel ik met meespelen. ^^

15Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:07

Remember

Remember

Vandaar dat het misschien ook leuk zou zijn als er voor even een nieuw gebied komt ofzow. Want het is inderdaad wat lastig, als de slechteriken de wereld overnemen, dat je dan gezellig met elkaar een theekransje gaat houden. Kan altijd, zolang ze maar chocolate chip cookies hebben.

En dat word er ook waarschijnlijk wat aan opgelost, dat er meer goedzakjes komen. Want is het niet geweldig, om een goedzakje te spelen in deze tijd WhereIsTheRumGone?

16Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:12

Fawn

Fawn

Een nieuw gebied aanmaken... ik weet het niet. Maar uiteraard kunnen er één of twee gebieden overblijven waar de overlevende zich schuilhouden. Zoals bijvoorbeeld het Drakengebergte, de watervallen en natuurlijk de kuddegebieden... Hmmzz.

17Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:16

Remember

Remember

De kudde gebieden zijn er natuurlijk altijd. Maar niet iedereen heeft zin om een kudde te joinen, je kan natuurlijk de watervallen gebruiken. Of doen dat er achter waterval 5 en waterval 3 -ik zeg maar wat- een soort grot is. Dat je langs de waterval opkan, en dat geen een slechtzakje dit weet omdat ze niet verder kijken. Nee, dat klinkt gewoon echt hel vaag. Het is inderdaad wel leuk om twee gebieden over te houden. Wel twee compleet verschillende gebieden. Maar je kan natuurlijk ook gewoon de twee kudde gebieden oer houden. De vallei, en de Taiga.

18Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:18

Fawn

Fawn

Misschien is er een grot in de bergen die helemaal onder dream horses door loopt naar de watervallen. clown En daar weten de baddies dan niet van en zo kunnen de goederikjes uiteindelijk de wereld terugnemen zodra de verhaallijn saai begint te worden. clown

19Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:22

Remember

Remember

Daar zat ik dus ook net aan te denken! Gewoon echt op J.K Rowling wijzen op zoveel levels Crapy.

-Back to the point-

Dat is inderdaad wel een goed idee! Maar hou willen ze ooit de wereld in nemen als ze in een gang zijn.

20Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:23

Fawn

Fawn

Daar hoef jij je niet druk over te maken. clown Laat het maar gewoon over je heeen kooomeeeeén. WhereIsTheRumGone?

21Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 4:27

Remember

Remember

Ik ben in ieder geval voor! Misschien even een stelling, over dit plot wel of niet? NOES

22Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 5:26

Nykur

Nykur

Over dat idee van Fawn enzo, dat lijkt me leuk =) Je zou ook nog kunnen doen dat de goede kudde's óf juist samen gaan werken om te overleven óf juist ook tegen elkaar opbotsen en elkaar niet meer vertrouwen waardoor er chaos ontstaat. Maybe, al ideetje voor dat gebied van Remember, zou je kunnen doen dat er een soort 'geheime vallei' is die een groepje paarden /of een kudde ontdekt, daar zijn ze dan even veilig voor de buiten wereld.

23Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 ma 19 sep - 7:17

Visual

Visual
VIP

hmm, nog een gebied is niet zo'n goed idee: DH zit al geweldig overvol :3
Misschien dat je hebt van: Dit gebied is het hoofdkwartier van de slechtjes: Kan Ash Valley zijn, Drakenberg, Moeras of iets anders als hoofdkwartier XD en dan een hoofdkwartier in het zuiden van de goedjes, dan kan er een noord-zuid-situatie ontstaan die sterker is dan nu :3 (de scheiding wordt nog groter)

24Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 di 20 sep - 1:47

Lucardi

Lucardi

Ik vind het een goed idee, en daar bedoel ik het idee van Amiya mee. Maar dan moet wel iedereen lekker actief mee doen, anders word het weer zo van jeeeeeeeeejIdee voor een plot :3 779556 en dan van Idee voor een plot :3 501604

En ik zou gewoon iedereen zelf een schuilplaats laten zoeken.. In plaats van in 1 grot ofzo, dat gaat waarscheinlijk niet echt werken..

25Idee voor een plot :3 Empty Re: Idee voor een plot :3 di 20 sep - 1:50

Magnifico

Magnifico
Administrator

Ik vind het ook een leuk idee, wat hierboven allemaal gezegd is ben ik ook mee eens. Alleen het moet echt wel actief blijven, en nieuwe leden moeten dit nieuwe idee dan ook direct verwerken als ze bijvoorbeeld een goed paard aanmaken. (: En dan ben ik het ook eens met Lucardi die zegt dat de paarden dan inderdaad zelf een schuilplaats moeten zoeken. (:

http://www.dreamhorses.actieforum.com

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum: