Navayo schreef:Ik vind wel dat er wat meer actie mag komen. Want er wordt heel veel gepraat in het teut topic maar voor de rest niet.
Maybe dat je iets kunt doen met een storm die over DH heerst en dat er een tijdelijk gebied komt waar je dan kunt posten. En bij zoveel actieve topics (meer als bv 15 posts) blijft dat awesome gebied voor een bepaalde tijd (neem drie maanden ofzo) en dat kun je dan telkens veranderen door weer iets anders wat er in DH gebeurd.
Dat is niet echt een optie. Die gebieden zijn tijdelijk leuk en daarna wordt het gewoon en saai. Zo is het tot dusver met elk gebied gegaan en dat heeft geen zin. Daarnaast heeft Dream Horses al bijna teveel aan gebieden. [ Serieus, ik heb ze wel eens geteld en het zijn er écht heel erg veel. ] Daarnaast wordt het gewoon een chaos als je daarmee doorgaat en uiteindelijk honderden tijdelijke gebieden hebt. Nou ben ik al een chaoot en verlies ik hier al regelmatig het overzicht, maar zo wordt het echt een ramp en verschrikkelijk onoverzichtelijk.
Eeuwen terug had ik met Boots een verhaallijn met een virus geopend, maar die is doodgegaan. [ In het Meander groeide zeg maar een plantje dat exact op die plek moest staan en door concentratie etc. alleen daar kon leven. Afijn: Dat plantje was giftig en uiteraard gingen er een paar dood en zochten ze het uit. ] En zo heb ik wel vaker geprobeerd een massalijn op te zetten, maar mensen lijken er simpelweg geen zin in te hebben. Maar het zijn niet alleen de grote verhaallijnen die niet werken.
Ik ben eigenlijk een beetje tegen, alleen omdat we teveel leden hebben, en een aartbeving zal waarschijnlijk maar een paar keer komen, maar dat kan je ook niet elke dag spelen. dat er elke dag een aardbeving is, lijkt me wat.. verwarrend.
Er is al een keer een aardbeving geweest, maar toen kwamen er welgeteld drie knollen en de rest bleef weg :'D
Geen succes dus.
Misschien is het een idee om verschillende sublijnen op te zetten aan de hand van een grote gebeurtenis. Bijvoorbeeld dat een vliegtuig neerstort
Dan hebben we natuurlijk ook lijken en andere mensen in DH en ik ben er persoonlijk niet zo voor de menselijke wereld erbij te betrekken. Excuseer, misschien ben ik wat dat betreft ontzettend eigenwijs, maar het past niet.
Daarnaast werd er, toen Magnifico en ik een verhaallijn introduceerden met de kudde's, aangegeven dat men daar gewoon geen behoefte aan had, ter oordelen naar het volk dat op kwam draven.
Ook is er nog niets gedaan met de verhaallijn / legende voor DH die we gemaakt hadden. Dus nee, ik ben van mening dat het geen zin heeft om dat te doen, dat is er wel uit gebleken.
http://www.dreamhorses.biz/h1-verhaallijn#Anker