Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Idee voor een plot :3

+10
Magnifico
Lucardi
Nykur
Mischa
Bloom
Celebrían
Remember
Nirvana
Fawn
Visual
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Idee voor een plot :3 - Pagina 2 Empty Re: Idee voor een plot :3 di 20 sep - 2:12

Pearl

Pearl
Moderator

Inderdaad. Als we het doen moet ook echt iederéén meedoen en niet de helft van alle paarden. Anders krijg je inderdaad zoals Lucardi al zegt een soort van inzak moment.

Maar ik ben het hier dus zeker mee eens, het verhaal lijkt mij echt heel leuk. Zo heb je weer eens wat afwisseling en heb je dingen waarin je meer activiteit kunt verwachten.

http://www.dreamhorses.biz

27Idee voor een plot :3 - Pagina 2 Empty Re: Idee voor een plot :3 di 20 sep - 6:57

Nykur

Nykur

Ik ben in ieder geval zeker voor =D Idd, zorgen dat iedereen mee doet maar ik denk dat dat wel kan lukken als we echt ons best doen enzo.

28Idee voor een plot :3 - Pagina 2 Empty Re: Idee voor een plot :3 vr 23 sep - 9:59

Aleyne

ik ben er ook wel voro. hopenlijk is het dan ook zo dat veel paarden meedoen want nu tegenwoordig vind ik het soms nog wel eens moeilijk om weer een topic aan te maken en hb weinig inspi omdat je dan toch zoveel topic's maakt dat het vaker gebeurd dat je geen inspi meer heb

ik vind dit echt een goed idee

29Idee voor een plot :3 - Pagina 2 Empty Re: Idee voor een plot :3 za 24 sep - 7:25

Visual

Visual
VIP

Tja, eigenlijk moet elk paard wel meedoen met het idee van Smiezel aangezien als de slechtjes de baas zijn... :')

30Idee voor een plot :3 - Pagina 2 Empty Re: Idee voor een plot :3 zo 25 sep - 6:51

Misaki

Misaki

Ik was te lui om alles te lezen [a]

Maargoed, misschien niet een oorlog in een topic aangezien die doodgaan. Misschien een allaround oorlog? Stel. Paard FF komt paard EG tegen dan zijn ze verplicht te vechten zo komen er miss ook verhaallijnen ofzw, maar om het net als altijd in één topic te doen wordt nogal irritant :p

31Idee voor een plot :3 - Pagina 2 Empty Re: Idee voor een plot :3 zo 25 sep - 8:12

Deina

Deina
VIP

Ik heb niet kunnen volgen dus weet het plan niet.
Maar dat plan van Marianne vind ik eigenlijk echt cool =3

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum: